۱۳۸۳ فروردین ۳۱, دوشنبه

دو روز تعطيلي مفت! چه كيفي مي ده! با اين حال واسه يه روز تعطيل چندان زياد نخوابيدم، 7 صبح مثل هميشه بيدار بودم.(سحر خيز باش تا كامروا باشي! اينو به فال نيك مي گيرم.)كمي نوشتم و بعد رفتم بيرون تيغ خريدم تا ريشهامو بزنم، لامصب عين پوست خارپشت شده بود! هوا متاسفانه امروز ابري و گرفته است، من هم كه از بچگي وقتي هوا مي گيره بي هيچ دليلي احساس دلتنگي مي كنم... ماشين آرزو اينا هم كه نبود، بابا اين بشر داره خودكشي مي كنه، در چنين روزي هم كار مي كنه! همه اش كار، كار! شايد هم من خيلي تنبلم؟ نمي دونم.

راستي پيام جان ممنون از بابت خوندن وبلاگ! وبلاگ سامورايي كوچك بابت لطفتون از شما تشكر مي كنه! حالا كه اومدي، مي توني راهنماييم كني بگي چرا نوشته هاي قبليم از پايين صفحه حذف مي شن ولي تو آرشيوم نمي رن؟ رو آرشيو كليك كن، مزخرفات نشونت مي ده! چيكار كنم كه نوشته هاي قبليم رو هم بتونم ببينم؟ نگو كه از بين رفتن!............چطوري مي تونم يه كامنت دوني داشته باشم؟



پيمان اون قديمها – زماني كه با آرزو دوست بود-برام تعريف مي كرد، براي اين كه اجازه يه بوسه كوچولوي ناقابل رو از خانوم بگيره، سه چهار جلسه بهش اصرار مي كرده!آخر سر هم مجاز شده بغل لبشو ببوسه! آرزو متولد ارديبهشت ماهه، دختراي ارديبهشتي هم ذاتا سر سختن، يعني بابت هر چيزي اگر به يه دختر غير ارديبهشتي يه بار اصرار مي كني، به اونا بايد ده بار اصرار كني! شانس من! حتي يه بارش هم نمي تونم اصرار كنم! راستي يه سوال! شما به خريت اعتقاد داريد؟ نگيد خر كلمه فارسيه و نبايد ازش مصدر جعلي ساخت، فقط لطفاً جوابمو بديد! تا چه حد به خريت كردن معتقديد؟ آيا اصلا اهلش هستيد؟ به نظر شما من خريت كردم كه به خاطر اين كه سطح تحصيلات آرزو بهم نمي خورد بهش اصرار نكردم؟ آيا به وجود خودش بايد بيشتر از تحصيلاتش اهميت مي دادم؟ يه سوال ديگه، به نظر شما اگر آدم ماله يه خونواده خوب سطح بالا باشه و به تبع مجبور باشه در گزينشهاش دو برابر ديگران دقت و زحمت به خرج بده بهتره يا اين كه جزو يه خونواده متوسط عادي باشه و خيالش راحت باشه كه در انتخابش هم محدوديت كمتري داره هم ديگران كمتر روش نظر مي دن؟ آيا من كفران نعمت مي كنم؟

خب اوقات خوبي داشته باشين، بازم برمي گردم، فعلاً !

هیچ نظری موجود نیست: