۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اولین مجموعه تصاویر فیلم اژدهای سرخ

خب،خب،خب...این همه فیلم فیلم کردم لابد پیش خودتون گفتید طرف ما رو سر کار گذاشته!(چشمک)...نه ولی از شوخی گذشته برای این که تنوعی بشه و در چند و چون ساخت فیلمی که داریم کار می کنیم قرار بگیرید،شما رو به تماشای اولین مجموعه عکس هایی که از فیلم اژدهای سرخ 1 منتشر شده دعوت می کنم:
خبر ساخت این فیلم اخیرا در روزنامه های متعددی به چاپ رسیده که آخرینش عصر ورزش پنجشنبه پیش بود،ولی خب اگه علاقمند باشید می تونید با جست و جوی اسم فیلم یعنی اژدهای سرخ 1 اخبار و عناوین مختلفی رو که تا به حال در این مورد در اینترنت منتشر شده پیدا کنید....باز تکرار می کنم،این مجموعه عکس ها برای اولین باره که به نمایش در اومده و جایی نمونه اش موجود نیست،پس اگه علاقمندید بسم الله که جزو اولین باز دید کننده ها باشید...
این هفته به امید خدا آخرین برداشت ها رو برای صحنه های پایانی فیلم انجام می دیم و بعد کار می ره برای تدوین نهایی و دوبله...برای پخشش هم با شبکه پخش خانگی هماهنگ شده و ضمنا قراره از طریق شبکه ماهواره ای چین هم به نمایش در بیاد،خلاصه خیلی خبرها در پیشه که اگه دوست داشتید سر وقتش براتون تعریف می کنم.....شاد باشید
بعدا نوشت:
سری دوم عکس ها هم منتشر شد!

۷ نظر:

reza گفت...

سلام اقا فرهاد
عکسارو دیدم خوب جالب بود واقعآ خسته نباشید ایشالله قراره کی این فیلمو ببینیم؟
ضمنآ اجازه میخواستم لینکتون کنم
ممنون
رضا

reza گفت...

س سری دوم عکسارم دیدم عکسای قشنگی بود
فقط چرا این شیره کتونی پاش بود من اینو نفهمیدم!
میدونین اقا فرهاد من حدود دو سال بود ورزش نمیکردم بخواطر تحریکهایی که شما کردید دوباره شروع کردم و یکی دو هفته ای هست دارم میرم باشگاه میخوام تشکر کنم ازتون.

برکه گفت...

سورپرایز شدم فراوان ولی تو کوشی؟سورپرایزترمون کن دیگههه!

رضا گفت...

واقعا چرا ما این گونه ایم؟چرا دوستامونو توی خماری می ذاریم و آپ نمی کنیم؟[چشمک]
یادتون اومد
نه حالا واقعآ چرا ما اینگونه ایم؟

سارا بازیار گفت...

سلام
خوشحالم از اشنائی با شما و این وبلاگ.
آواز درنا رو از کجا میتونم گیر بیارم؟

سارا بازیار گفت...

از طریق لینک مسیر رو دنبال کردم اما وقتی برای دانلود هر فصل کلیک میکنم فیلتره..جای دیگه ای بدون فیلتر هست که بتونم کتابو بگبرم؟ مممنون میشم راهنمائیم کنید.

مرجان گفت...

استادت هم کم خوش تیپ نیستا!
جناب عالی رو هم فک کنم شناختم اگه تو عکسا بوده باشی
هستی حالا دیگه؟هان؟