۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

انزوا طلبی

در این شیش هفت سالی که این وبلاگ رو دارم پیش اومده بود که اینجا خیلی مهجور بیفته و من اغلب در چنین مواقعی می رفتم سراغ وبلاگ های دیگه و اونایی که ازشون خوشم می اومد رو دعوت به تبادل لینک می کردم و به این ترتیب دوباره خواننده هام زیاد می شد...اما این دفعه دیگه نمی خوام این کار رو بکنم...شاید این حس موقتی باشه ولی در حال حاضر احساس می کنم خیلی دنبال این و اون رفتم...واقعا اگه نبودنم برای کسی مهم نیست چه لزومی داره که مدام برای تداوم رابطه پیش قدم بشم؟اگه جدا دلشون برام تنگ نمی شه و یادم نمی افتن پس بذار من هم کمکشون کنم!....می دونم چندان حرف جالب و امیدوار کننده ای نیست ولی جدا خسته شدم، خسته خسته...هرگز اهل امتیاز گرفتن از طریق کبر کردن نبودم و الان هم چنین تصمیمی ندارم ولی برای اولین بار می خوام به همین داشته هام بسنده کنم،با همین یکی دو خواننده ای که دارم ادامه می دم!
جواب به مهسا:خواهش می کنم،خوشحالم که به دردت خورد!(لبخند)
جواب به کبی:ممنون،من برای شما آرزوی حال خوب تری رو دارم!
شاد باشید بچه ها،مواظب خودتون باشید....

۳ نظر:

mahsa گفت...

enzeva talabi jalebe....vali baadesh adam zajr mikeshe..
(albatte na dar in mored..weblog) biroon chera..

albatte age entezari az doostat dashte bashi, oona hichvaght javab bet nemidan...ama vaghti faramoosheshoon mikoni mibini una hanooz to ro faramoosh nakardan...
va daran oon chizi ro k entezar dashti javab midan...faghat dirtar! (kheilli) k bad ham nis kheili!

toolani shod! (kheili) ;)

برکه گفت...

این کلمه ی انزوا طلبی و شما توی یه جمله هم نمیشه پیش هم باشین چه رسد به اینکه ...اومدم اینجا بگم که:"دارم میشم فر 14 که از آنفولانزای نوع جدید این این دنیارو وداع میگه برام دعا کنین"که با این نوشته روبرو شدم.ناراحت شدم حسابییی

لیمو گفت...

بسم الله چه توپ پری داری برادر فرهاد از شما بعیده این حرفهای تلخخخخخ حالا ما هم جزو تحریمیابه شما حساب میایم یا نه
راستی اون نقاشیتونم رو هم دیدم هر روز یه موضوع دیگه به دلایل افتخار کردن من به شما اضافه میشه
از هر انگشتتون 10 تا هنر میپاشه بیرون کتاب مینویسین فیلم بازی میکنین بروس لی و جگی چان رو که میذارین جیب بغلتون نقاشیم میکنین دیگه چه هنری دارین رو نکرده بودین هااااااااااااااااااااان؟
تو این سال مضاعف همت مضاعف خوب دارین استعداد رو میکنینا