۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

حالم خوبه

خدا رو شکر،همه چی خوب و مرتبه،البته منظورم خودمم،می دونم بیرون خیلی خبرها هست ولی من خوشبختانه آروم و راحتم و چون این حالت خیلی کم پیش می آد گفتم مثل بی جنبه ها بیام اینجا رسانه ایش کنم!
جواب به مهسا خانوم:مهسا جان کاش دقیقا می گفتی به چه مشکلی در کار با تورنت برخوردی چون معمولا مشکلی ایجاد نمی کنه در هر صورت حدسم اینه که تو از سایتی که گفتم کارتون ها رو داره نتونستی لینک ها رو پیدا کنی که خب شاید هم حق داشته باشی چون من یادم رفت بگم که اون سایت یه فوروم(اتاق گردهمایی مجازی) است و علاقمندان یه مبحث خاص می آن مطالبشونو اونجا درج می کنن...بنابراین هر لینکی که اونجا هست دانلودی نیست و اگه بری پایین تر صفحه خواهی دید یه سری اسامی لیست شده و جلوش نوشته مثلا مجموعه کامل یا فرضا ده قسمت از سریال موجوده،اونها لینک هایی هستن که وقتی نرم افزار یوتورنت نصب و فعال باشه،اگه روش کلیک کنی یه پنجره باز می شه می گه سیو کنی یا اوپن،تو اوپن رو بزن و بعد اوکی کن تا به صورت خودکار به لیست دانلودت اضافه بشه،باز اگه سوالی داشتی ازم بپرس یا حتا ایمیل بزن تا بیشتر راهنماییت کنم...موفق باشی!
خب دوستان،عرضی ندارم؛حالم خوبه،همین دیگه....ایشالا شما هم حالتون خوب باشه و آخر هفتۀ شاد و هفتۀ بعد پرباری رو پیش رو داشته باشید،شیطونی نکنید و درس بخونید و بابا و مامانو اذیت نکنید تا بابا نوئل براتون کادو بیاره!چی؟خودم می دونم یخم،حالا تو باید اینو بلند جلو روم بگی؟.....خوش باشید بچه ها!

۵ نظر:

mahsa گفت...

merc...albatte felan k emtehana rikhte roo saram! :D

aroom boodan jalebe..vali kheili zood adam azash khaste mishe...


?

fek konam!

کعبه گفت...

تو ماشالا کی حالت بده؟
می خوام به دنیای وبلاگ برگردم.گفتم قبلش یه سری هم به تو بزنم دوست با معرفت
شاد باشی

mahsa گفت...

cheghad hal mide adam ghable emtehan beshine cartoon bebine :D
allan dashtam baba leng deraz mididam...
perin ro ham daram download mikonam,,

merccc!!!!!!

کبی جون گفت...

امیدوارم همیشه خوب باشی دوست جون

لیمو گفت...

خب ما که این روزها خوب نیستیم اما خدا رو شکر که شما خوبین
این روزها خوب بودن انقد سخت شده وقتی آدم حالش خوبه کلی از خوبی خودش ذوق زده میشههههههههههههه