۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

باز هم تعریف

چه قدر حال می ده هر سال از یه کشور خارجی بیان و از کارات گزارش تهیه کنن!(صورتک خشنود)...می دونم تکراری شده،ولی خب دروغ که نیست،امسال هم در آستانۀ سال جدید چینی،از خبرگزاری شینهوا اومدن و از تمرین هامون گزارش تهیه کردن...البته امسال نسبت به پارسال تجملات کمتری قائل شده بودن و دو مرد(یکی خبرنگار دیگری فیلمبردار)اومدن و ما رو به خط کردن و بهمون سال نو مبارک رو به زبان چینی یاد دادن(گونیه هائو!) ما هم چند بار رو به دوربین گفتیم و دست تکون دادیم و خبرنگاره هم بعد کلی تمرین با یه لهجه با مزه ای سال نو مبارک رو به فارسی گفت که همه خندیدیم...این طور که می گفت گزارشش از شبکه خبری چین در تاریخ دوم فوریه جاری پخش می شه و روی کانال خبری چین(فکر کنم اسمش سی سی وی ناین باشه)قابل رویته....جان؟من کدومم؟ما که شبکه چینو نداریم ولی شما اگه یادتون موند و دیدین سعی کنین منو از اون میون شناسایی کنین،زیاد کار سختی نیست،هرکی شیطون و اکتیوتر بود منم!(صورتک خشنود برای مرتبه دوم!)...می دونید که من عادت ندارم توی این وبلاگ خودمو برای کسی آفتابی کنم،پس چه شکلی بودنم رو می سپرم به سلیقه شما،در اون فیلم دو سه نفر دیگه هستن که سنشون می خوره من باشم،هرکدومو دوست داشتید مال شما...
خب دیگه من برم،باز مثل این بچه کم ظرفیتها اومدم و یه حرکتی زدم و رفتم!چه کنیم،تحملمون کمه دیگه....ولی وجدانی چه برف خوبی داره می آد،خدا کنه حسابی بشینه،هم من به بهونه اش سرکار نمی رم،هم بعدش می رم برف بازی همه تونو با گوله برف می زنم!یاه یاه یاه!....خب،مواظب خودتون باشید،اونهایی که امتحان دارن بخونن تا ایشالا نمره خوب بگیرن،اونهایی هم که مثل من مدرسه شون تموم شده بیان توی کوچه می خوایم برف بازی کنیم!....بزن بریممممم!

۶ نظر:

mahsa گفت...

salam,
Che barfe khoobi e...
AkhjooOoon, mirim uni barf bazi...

Sale no e chini ha ham mobarak!!

mahsa گفت...

salam,
webe jadid sakhtam..avalin nafarii k besh khabar dadam...
nemikham mese ghabli bashe...
:)

indafe baram mohem nis k adamaye ziadi bian o nazar bezaran ya harchi dg....daram bara khodam minevisam..

limo گفت...

ما هم از خشنودیه شما بسی خشنودیم
بابا جهانی معرووووووووووووووووووف
اکتیو اخرش امضا نداداینا یادتون باشه
بررررررررررررررررررررف(صورتک دپرس غمگین حسوووووووووووووود)خوب منم دلم خواست والا نه اینکه شهر ما بیجنبه است میترسم هی گیر برف بدم مثله چن سال پیش بریم زیر برف این بار ولی خب به قوله خودتون وقت برف بازی با دختر همسایه است فراوان خوش بگذره

mahsa گفت...

merc....jaleb bood (harfe oon agha)

be tatilate beine 2 term marboot mishe, vali oon nis! ;)

rasti, !!!! BELAKHARE KEY IN KETABO MISHE DID??? :(((
allan mojavez gerefte? gharare chap she..ya hanooz mikhad mojavez begire?

beshe ke ketabe emza shode bekharim :D

mahsa گفت...

mashalla ghove takhayol k az in 2 halat kharej nemishe...! :-p

:(( cheghad bad! montazer boodam begi too namayeshga ketabe emsal emza midin! :)

eb nadare..shayad sare aghl oomadan, khoda ro che didi... :)

abrebahar گفت...

salam

dadashi man emrooz emtehanaye takhasosim tamoom shod

kheyli vahshatnak bood
2 hafte akhir b sakht tarin shekl momkon gozasht ... begzarim

bah bah !khoshhalam k khoshnoodin !movafaghino salamat !barfam k ma nadarim cekar konim ???

manam barf mikham :(