۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

شوان فنگ

این روزها در کنار تمرین هام در پارک،پیش می آد که با استادم باشگاه هم می رم و خب اونجا هم که امکانات مهیاست و من تمام اون حرکاتی که انجام دادنشون در این سالها به دلم مونده بود رو دارم انجام می دم:شیرجه غلت(نخونید غلط ها!غلت از غلتیدن می آد و با غلط به معنای نادرست فرق داره!چشمک)،پشتک وارو،چرخ و فلک و از همه شون قشنگ تر یه حرکتی هست تخصصی رشته مون بهش می گن افت خرس(افت از افتادن می آد نخونید یه وقت آفت ها!-حالا چه امروز گیر دادی به ادبیات فرهاد؟)...نمی دونم چه قدر با ورزش سپکتاکرا(والبیال با پا) آشنایی دارید ولی اگه دیده باشید یه حرکتی دارن که با پا آبشار می زنن و اون حرکت همون افت خرسه که البته بیشتر به حرکت دیگری از رشته مون شبیهه به اسم شوان فنگ....خلاصه که خیلی حال می ده خصوصا اون مدتی که روی هوا به پرواز در می آی دوست داری دراز بکشی و اصلا روی زمین فرود نیای!
دیشب با استادم یه سر رفتیم استودیویی که قراره اونجا روی فیلم مون صدا گذاری و آهنگسازی انجام بشه...خب برای من تازگی داشت،همیشه این جور مکانها رو در تلویزیون دیده بودم،درها همه پوششی از چرم داشت و دیوارها پر از تخلخل بود برای جذب صدا...ماشالا استادم همیشه با یه دست چندتا هندونه برمی داره،متوجه شدم به موازات ساخت فیلم یه کتاب تخصصی هم در زمینه اصطلاحات چینی ووشو نوشته و به کمک همسرش و خانوم چینی هه نسخه صوتی شو تهیه کرده و به زودی به چاپ می رسونه....کارای استادم منو یاد مرحوم بروس لی می اندازه که همیشه عجله داشت و می خواست همه کارها رو باهم انجام بده!
حرف از بروس لی شد،نشنیده بگیرید ولی استادم یه صحبت های امیدوار کننده ای با گوینده نسخه فارسی بروس لی(همونی که جای جومونگ حرف می زنه)داشته و قراره فیلم بعد از تکمیل کارهاش توسط ایشون دوبله بشه و فکرشو بکن،استادم دهنشو باز کنه و صدای بروس لی پخش بشه!
خب دیگه بسه برم،می دونم،می دونم،این روزها همه اش دارم تبلیغاتی می نویسم،آخه فعلا عمده مشغولیت من همین چیزایی است که گفتم،(چی؟پس کی می خوام زن بگیرم؟کی گفته می خوام بگیرم؟چشمک)هیچ اتفاق دیگری در زندگیم نمی افته که بخوام تعریف کنم،در هر صورت می دونم که اکثرتون به اواخر امتحاناتون رسیدین،پس بخونید که بعدش با خیال راحت از تعطیلات میان ترم لذت ببرین....شاد باشین!

۳ نظر:

limo گفت...

من هر وقت این والبیبال با پا همونی که شما گفتی اسمش سخته رو میبینم دهنم وا میمونه خداییش خیلی ورزشه سختیه
شما فک کنم یه کم بیش فعالی دارین که انقدر از ورجه ورجه لذت میبریناااا
این صدای بروس لی که شما میگین اولین باری که من شنیدیم رو یه سریالی بود به اسم افسانه شجاعان راهنمایی میرفتم پخش میشد از همونا که تو هوا میدوییدن از یه درخت میپریدن به یه درخت دیگه این صدای نقش اولش بود هنوز که میشنوم این صدا رو میگممممم اااا صدای لین خووو بسی هم میدوستیم این صداااا رو ولی کلا از اینکه جای هنرپیشه های ایرانی دوبلور صحبت کنه خوشم نمیاد زیادی مصنوعیی میشه
اوه چقد حرف زدم شرمنده

mahsa گفت...

mashala! che active!

man k kolan in valibali k migi ro nadidam !!

vali in afsane shojaan ashnas :D

hala in film e esmesh chie..key mibinimesh...?

alliiiEEEE, tatilate beine 2term ro kheili dooOOs daram :D

کبی جون گفت...

لیمو جان بیش فعالی خوب اومدی اما این شهریوری خیلی سعی می کنه جوون خودش نشون بده.این ورجه ورجه ها هم واسه همینه ما نمی دونیم حتما می ره خونه تا دو روز پا درد داره.
مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید شهریوری جان.این قدر از خودت تعریف نکن کشتی ما رو بزار فیلم ببنیم ما تعریف کنیم اگه تعریف داشتی.
مثلا می تونی از من تعریف کنی