۱۳۸۵ دی ۳, یکشنبه

سی سال از خدا عمر گرفتم اما باز هم اشتباهاتی رو می کنم که وقتی نصف سن حالام رو داشتم می کردم!گاهی فکر می کنم که اصلا بزرگ نشدم و فقط سنم بالا رفته......دوست خوبم،معذرت!امیدورام از من به دل نگرفته باشی....................... ؟
چه راحت هنرمندها و مشاهیر می میرن و آب از آب تکون نمی خوره....تو مملکتی که آوازه هنر و تمدنش به چند قرن قبل از میلاد مسیح بر می گرده چنین چیزی در حد فاجعه است ولی کی اینو درک می کنه؟
برای اولین بار بعد مدتها،دلم گرمتر از هوای بیرونه،اینو به فال نیک می گیرم! ؟
جشنواره فیلم فجر نزدیکه،دوباره باید برم منت روابط عمومی اداره مون رو بکشم بلکه لطف کنن و از میون اون همه بلیتی که پارتی بازی برای خودشون و خونواده شون می گیرن چند تایش رو هم به من بدن!!! ؟
به شدت دوست دارم بنویسم ولی وقتش رو پیدا نمی کنم،بازنویسی کتاب دوم رو هم دارم انجام می دم ولی به کندی،توقعم بالا رفته و دیگه به این راحتی ها متنی رو تایید نمی کنم،این می شه که نوشتن یه پاراگراف ممکنه دو هفته طول بکشه،چه شود!!!! ؟

۸ نظر:

دلداده گفت...

براي بازنويسي كتاب موفق باشي
دلدا&# | 12.24.06 - 2:09 am |

Hirodiya گفت...

salam bar Farhad
mamanoon az hozooret!
mote'asefane alan nemitoonam webloget ro bekhoonam!ama hatman barmigardam va mikhoonam va nazaram ro minevisam!
dar zemn shoma lotf darid.
shad bashid
Hirodiya | Homepage | 12.24.06 - 2:53 am |

Hirodiya گفت...

salami dobare!
post ro khoondam!
aval ye pishnahad:vaghti injoori post ro minevisi vasashoon shomare bezar!akhe injoori khanande fekr mikone ke masalan : satre sevom ba chaharom ertebat dare!!! :P
1.hameye ma ha eshtebahati mikonim,shoma gahi fekr mikonid ke aslan bozorg nashodid o senetoon nesfe in chizi hast ke alan darid!in khoobe ke :D man gahi fekr mikonam 5 sale hastam!
2.movafegham,dar zemn faramoosh nashavad Iran morde parast ast!
3. yaddashte khoobi bood!sarshar az amvaje mosbat!delat daryaee bad.
4.say kon ticket ro gir biyari,khosh be hale khodam ke az hamin alan khiyalam rahate :P :D
5.hatman ye seri meyar ha va melak haee dari ke har matni ro taeed nemikoni dige :P,ensha allah dar baz nevisiye ketab ham movafagh tar az ghabl bashi aghaye ham reshte!
Hirodiya | Homepage | 12.24.06 - 4:08 am |

Hirodiya گفت...

linke "Albom-e khateratam" ro didam!
man deghat nakardam ya inke in "Albom-e khaterat" hamoon "Albom-e tasavir" hastesh??
ax haye khoobi bood!shad bashi
Hirodiya | Homepage | 12.24.06 - 4:20 am |

مهرناز گفت...

چه حسي؟
خوب ذوق زده بودم
بعدش يه جورايي دلم گرفته بود
ملقمه اي از احساسات مختلف بودم
بلوكمونو نه ولي تو همين رديف سوم بوديم بلوكاي اولي.ولي دقيقا يادم نيومد جه بلوكي بوديم اون موقع ها به نظرم خيلي بزرگتر بود شايد به خاطر همين بلوك هايي باشه كه اضافه شده و رنگشون تيره است
راستي اگه رفتم تو اوركات احتمالا اين پنجشنبه, يه سري هم به صفحتون مي زنم موفق باشيد
مهرن&# | Homepage | 12.24.06 - 5:56 am |

asale baba گفت...

سلام!
امیدوارم موفق باشی و اینبار مجوز رو بگیری!
asale baba | Homepage | 12.24.06 - 1:16 pm |

مهدی گفت...

اولندش
اگه منظورت به منه. باید بگم که خدا وکیلی تا حالا دیدی من کامنت بزارم یه چیز شر و ور و بی ربط بگم؟ خدایی اگه دیدی بگو؟!!!
ما مطالب شما رو یه بار که میخونیم به کنار. دو سه بار دیگه هم میخونیم تا کامل حفظ بشیم. چی فکر کردی.
تازه نوشته های شما که اغلب کوتاهه. حاجی جان با ما به از این باش که با خلق جهانی


من یکی که لذت بردم از خوندن داستان قبلیت. ولی فکر میکنم باید یه سری تغییرات تو نوشته هات بدی تا بتونی مجوز بگیری.
مهدی | Homepage | 12.24.06 - 10:40 pm |

asale baba گفت...

دوباره سلام
دلم می خواد آپ کنم ولی اصلا" وقت ندارم! راستی من قبلا" هم وبلاگ بچه های درخت... رو می خوندم ولی نمی دونم چرا کامنت گذاشتن واسه م سخته! به هر حال مبلغ خوبی هستی چون من از اینجا با خرکوچولو(بوس!) آشنا شدم و کلی هم ازت ممنونم!
asale baba | Homepage | 12.25.06 - 2:34 am |