۱۳۸۵ آذر ۲۵, شنبه

کاملا بدون شرح و قضاوت! ؟

با عرض ادب: ؟

من...هستم،..ساله،مهندس برق،مث بعضیا بی وفا نیستم!تمایل دارم رابطه صاف و لانگ ترم و با هدفیو با دوست خوبی آغاز کنم،مغرور نیستم،وفا تو مرامم هست،واقعا اهل معرفت و صمیمیت و صفا هستم،حلقه مفقودی که کم پیدا می شه تو جامعه ما... ؟

اگه خانوم محترمی تمایل به آشنایی داشت،خوشحال می شم منو با آیدی:...اد کنه تا باهم گپ خودمونی و دوستانه ای داشته باشیم... ؟

عاشق شعرم و کتابای روانشناسی...پسر شادیم و فعال... ؟

پس بیا اگه می دونی با من مچ هستی و بیا غم ها رو با هم نابود کنیم،جاش شادی بیاریم تو خونه دلمون... ؟

بدرود... ؟

۱۱ نظر:

دلداده گفت...

موضوع جالب شد!!!

مثل اينكه واقعآ از تنهايي خسته شدين
؟؟؟
دلدا&# | Homepage | 12.16.06 - 1:30 pm |

فرهاد گفت...

بابا دلدار جون نگو که فکر کردی اون متن فاجعه رو من نوشتم!!!!!!!؟؟؟
فرها&# | 12.16.06 - 1:53 pm |

مهرناز گفت...

از دستم ناراحت نشيدا

ولي تو زمونه اي كه آدم به چشماي خودش
هم نمي تونه اعتماد كنه چطور مي تونيد
اين طوري به كسي اطمينان كنيد
مهرن&# | Homepage | 12.16.06 - 1:56 pm |

bahareh گفت...

salam web jalebi darin movafagh bashin
bahareh | Homepage | 12.17.06 - 5:34 am |

asale baba گفت...

ha ha ha!
avalan ishoon deldar nistan o deldade hastan! (2khmal khalame dige bayad havasho dashte basham!)
asale baba | Homepage | 12.17.06 - 8:06 am |

asale baba گفت...

باز کامنت دونی ت شروع کرد! عیب نداره البته دست خودش نیست!
asale baba | Homepage | 12.17.06 - 8:07 am |

asale baba گفت...

متنه هم فوق العاده بود! عین بعضی وبلاگا !!!!!!!!!!!
asale baba | Homepage | 12.17.06 - 8:08 am

مهدی گفت...

اگه راستش رو بخوای باید بگم خیلی مسخره ست. ولی اگه دروغش بخوای باید بگم چه جالب و رمانتیک!
!!!
مهدی | Homepage | 12.17.06 - 10:23 pm |

leila amin گفت...

شوخي ميكني ؟؟؟
اينا همش صفت هاي كه يه پسر ميتونه داشته باشه ؟؟؟
عمراً ... !!!
leila amin | Homepage | 12.18.06 - 12:57 am |

samira گفت...

سلام دوست من
من لينكتو گذاشتم با عنوان
در آغوشم خواهي ماند
توام منو بلينك با عنوان
ترفندهاي توپ نرم افزار بوترموبايل و ...
ممنون
راستي منم آپم خواستي بيا
فعلا
samira | Homepage | 12.18.06 - 1:29 am |

samira گفت...

بابا فرهاد خان اين صحبتا چيه نوشتي
خواستي منو اد كن
يه جورايي مثه خودمي
فعلا
samira | Homepage | 12.18.06 - 1:32 am |