۱۳۸۵ دی ۲, شنبه

خب…من حس می کنم چندان مبلغ خوبی نباشم ولی چون یکی از دوستان خوبم-البته بهتره بگم چند تا از دوستای خوبم که باهم وبلاگ مشترک دارن-به نمایندگی از من خواسته کمکش کنم که وبلاگشون مراجعه کننده های بیشتری داشته باشه…من در اینجا از شما می خوام…نه نه!خیلی کلیشه ای شد،چطوره بگم آهای بچه ها بیان وبلاگ دوست منو تماشا کنین؟…نه،خیلی لوس می شه،نا سلامتی اون به من عقل اعتماد کرده و کار سپرده دستم!چطوره بگم از شما دعوت می شود به وبلاگ دوستم مراجعه نموده،ضمن مطالعه،کامنت خود را بر جای بگذارید و…نه!هیچ خوب نیست!مگه داری آگهی مجلس ترحیم می نویسی؟
آقا اصلا رک و پوست کنده،لری و ساده،اگه دوست دارید با 6 تا دختر شاد و با انرژی که همه یه جا توی یه وبلاگ جمع شدن آشنا بشید،سری به لینک بچه های درخت دوشاخه-که تو لینک دوستانم هست-بزنید!................ ؟
می گم!راستی اون خبر بامزه رو راجع به دونده زن هندی که مدال نقره دو میدانی بازیهای آسیایی قطر رو هم کسب کرده و ظاهرا قبل از این هم مدالهایی چند رو به چنگ آورده شنیدید یا نه؟طرف مرد بوده!!!به جان شما!...من نمی دونم چطور تا به حال نفهمیده بودن؟البته دولت هند اعلام کرده که خانوم رو-البته آقا رو-دستگیر کردن و قراره مدالهاش مسترد بشه………..جل الخالق..چه چیزایی می شنوه آدم!؟

۱ نظر:

Hirodiya گفت...

che tabligh-e khoobi!!!!
ama man ghablan in weblog ro dide boodam,jalebe , az khatereh haye chand ta dokhtar khanoom!hamoontor ke shoma webloge man ro etefaghi peyda kardi man ham etefaghi webloge "Bache haye derakhte do shakhe" ro peyda kardam :P!
dar morede morede badi ke neveshti,mote'asefane chizi nemidoonam!
Hirodiya | Homepage | 12.24.06 - 4:12 am |