۱۳۸۵ آذر ۱۵, چهارشنبه

باز دست دوستان درد نکنه....................... ؟

تفسیر معنوی ترانه

قسمتی از ترانه

امربه معروف

خوشگلا باید برقصن ........

نهی از منکر

ای قشنگتر از پریا — تنها تو کوچه نیا

اعجاز

مثل یک نورکوچولو اومدی و ستاره شدی …

تارک الدنیا

دلم فقط تو رو میخواد …..

جهاد

برخیز شتربانان بربند کجاوه …..

صیغه فضولی

ای خانوم کجا کجا ؟

رستاخیز - شفاعت

برای روز میلاد تن خود – من آشفته رو تنها نذاری .....

صدقه - انفاق

دارو ندارمو بگیر مال خودت مال چشات ....

ذکر

تو محشری از همه سری ......

وعدة الجنت

هر کی یارش خوشگله جاش تو بهشته .....

روزه

دلم هوس رطب کرده ......

جبر و اختیار

یا منو ببر به خونتون یا بیا به خونه ی ما ...

حمد القلوب

تو عزیزدلمی ، تو عزیزدلمی ، تو عزیزدلمی

نفرین

پری پری الهی وربپری .....

شکر زبانی

یه یار خوشگلی دارم .....

علم اکتسابی

اگر اون مهندسه ، منم phd میگیرم ......

انتظار فرج

و به شوق فردا که تو راخواهم دید ، چشم به راه میمانم .....

سعه صدر

دیگه دوستم نداری ، دیگه دوستم نداری .....

صله ارحام

ما میرم به بندر سی هوای یاران ......

عذاب الهی

افسوس که این مزرعه را آب گرفته .......

الضا لین

دهقان مصیبت زده را خواب گرفته ......

وضو- طهارت – نماز

من وضو با نفس خیال تو میگیرم و تو را میخوانم ........

هجرت

می رم از شهر تو و یه کوله بار خاطره ......

ذنوب الشیاطین

بابا تو دیگه کی هستی ... دسته شیطونو بستی

شهادت

آره . خودم فداتم ..........

نکاح­ – حق الزوجین

یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم .... میخوام بیام دستت کنم بیای تو سرنوشتم

لیلة القدر

یه امشب شب عشقه .... همین امشبو داریم

وحدت

با هم پشت ما کوهه ، نمیترسیم ، نمیافتیم .....

دعا

خداخدای مستون . خدای می پرستون . به حق هر چی عشقه ما رو بهم برسون ....

تحریف – بدعت

بزن باران که دین را دام کردند ......

اهدنا صراط المستقیم

منو با خودت ببر ......

قناعت در طلب

من به رفتن قانعم .....

زکات

شب تولد عشق دلم رو هدیه دادم ....

استهزاء

دیوونه – دیوونه – دیوونه شو دیوونه

اکرام ایتام

یه ماچ داد و دمش گرم ......

ایثار

نمره ی بیست کلاسو نمی خوام ......

کظم غیض - مباهله

منو تهدید می کنی ، که یه روز از پیشم می ری ..

ادعونی استجب لکم

بگو منو کم داری بگو ........

۳ نظر:

asale baba گفت...

واسه پست که نظ خواصی ندارم! جالب بود یه جورایی!
واسه داستنت م تو کامنت دونی خودش نظر دادم!
asale baba | Homepage | 12.06.06 - 5:37 am |

asale baba گفت...

راستی عکس های آلبومت هم هر دفعه قشنگ تر می شن! موفق باشی.
asale baba | Homepage | 12.06.06 - 5:38 am |

asale baba گفت...

وایییییییی چقدر غلط املایی داشتم من!!!! کلی شرمنده شدم!
asale baba | Homepage | 12.06.06 - 5:39 am |