۱۳۸۵ مهر ۱۰, دوشنبه

روزها گرم شبها سرد....هیچی نشده شبها محتاج پتو شدیم!!...آقا...شما ها چقدر بی حالید به خدا....یه همایشی،فانی،چیزی.....حالا ما فرضا بی بخاریم،شما ها که ادعای تند و تیزی تون می شه آخه چرا؟چرا!؟؟ اون یکی که یه مشکل عاطفی پیدا کرده و ظاهرا تا صد سال دیگه می خواد لباس مشکی شو در نیاره،این یکی یه روز در میون با خودش و دیگران قهره،فلانی بر می داره وبلاگشو بعد سه سال پاک می کنه(وای اگه دستم بهش می رسید به قول فرانسوی ها یه فسه جانانه بهش می زدم!)بهمانی هم متهم به فمینیست بودنه و آدم جرئت نمی کنه جز سلام و احوال پرسی چیزی بهش بگه!.....بابا دست مریزاد،سه چهار سال شد دوستیم ها،گلی به جمالتون خدائیش!!!.............................. ؟

امروز با خوشحالی دیدم یکی از دوستان(سحر خانوم گل گلاب) در طی اقدامی متهورانه خودشون رو نقد کردن،بنده از همین پشت کامپیوتر محل کارم دست ایشون رو به گرمی می فشارم و بابت چنین حرکت نادری(چون اگه به خانومهای گرامی بر نخوره،باید بگم شدیدا از یه دختر خانوم امروزی بعیده که خودش رو صادقانه نفد کنه!) بهش یه آفرین جانانه می گم!آفرین سحر خانوم!گل کاشتی!! ؟

۵ نظر:

در به در ها گفت...

سلام خوبی ؟ وبلاگ خوبی داری .... بیا پیش ما یادت نره .... منتظریم
دربد&# | Homepage | 10.04.06 - 4:40 am |

ashk kochike گفت...

ba man ke nabodi ?????????? :-" motmaen bodam manzooret man nabod :D
ashk kochike | 10.04.06 - 10:26 am |

mitra گفت...

سلام دوست عزیز
زیبا مینویسی ... رمضانت تهنیت
حق یارت
mitra | Homepage | 10.04.06 - 12:49 pm |

مريم گفت...

salut farhad ...
ca va ??
بابا ای ول ... همشهری از آب دراومدیم که ... مگه نه ؟؟
میگما تروخدا تو بر نداری مثل خیلیا این ریختی خودتو بنقدیا ... چیه بابا .. من که اصلا خوشم نمیاد .. خیلی بچه بازی و مسخرست اتفاقا .. تازه من به خود سحرم گفتم که خیلی کار مسخره ایه ..
خلاصه اگه تو همچین پستی بذاری من یکی که عمرا پستتو بخونم .
مريم | Homepage | 10.06.06 - 4:37 pm |

مريم گفت...

آهان ... راستس ... کی گفته من از رشتم بدم میاد ؟؟ هان ؟؟
جهت اطلاع شما باید عرض کنم که من عاشق رشتمم ..... گرفتی ؟؟؟ عـــــــــــاشق !!! حالا خوب شد
مريم | Homepage | 10.06.06 - 4:39 pm |