۱۳۸۵ آبان ۴, پنجشنبه

نمي دونم دقت كرديد امسال چقدر اين دولت جديد سعي كرده نشون بده كه به فكر شاد كردن مردمه؟ديشب واسه خودم همچيني عين يه گربه چاق تنبل روي تختم يه وري دراز كشيده بودم و هواي خنك و تميزي رو كه از پنجره داخل مي اومد استنشاق مي فرمودم يهو يك صدايي اومد بند دلم پاره شد....بام!......بوم.......پاق!....پوق!......يه لحظه فكر كردم دوباره جنگ شده!دويدم توي هال مي پرسم اين ديگه چه صدائيه؟بهم مي گن:خب معلومه ديگه!صداي ترقه!...مي گم:آخه به چه مناسبتي؟...يه نگاه از نوك سر تا به پا بهم مي كنن و جواب مي دن:خوابي مثل اين كه!دولت چهار روز تعطيلي اعلام كرده!...عصباني تر مي شم و مي گم:خب كرده باشه!بايد هر چهار روزش ترقه در كنه بيخ ماتحت مردم!!؟؟..................كار به تعطيليش ندارم،ما كه هر چهار روز رو حالشو مي بريم،ولي اين كه هي بخواد سر شبي تق و توق راه بندازه و آرامش رو از مردم سلب كنه.....اصلا يكي به من بگه فرق اين تق و توق ها با سر و صداي چهارشنبه سوري چيه؟چرا اون بده و اين خوب؟........................از اينها گذشته،آقايون فلان خودشون رو دارن جر مي دن بگن تو اين عيد مردم شادتر از عيد نوروزن!خب آره هستن ديگه!جون عمه شون!(چشمك!)......................... ؟

۵ نظر:

ashk kochike گفت...

=)) hala on moghe man biroon a khone bodam hey be baghalim migoftam jon man pasho bebin seda chie akhe :O omadim biroon mibinim shahr dar haleyi az ebham chiz na bebakhshid haleyi a dode o asemon monavar !!!!!!!! khafe shodim ta beresim khone
ashk kochike | 10.26.06 - 10:54 am |

یه بدهکار گفت...

سلام و صد سلام.بابا جون هركي دوست داري مارو قاطي سياست نكن.به نظر من زندگي فقط پول(آخ قربونش برم به يه بدهكاره بي پولم سر بزن.از اين به بعدم نگران نباش من خودم ميام هزارتا بهت كامنت ميدم از قرار هر كامنتي 100 تومان.
يه بد& | Homepage | 10.26.06 - 6:27 pm |

مهدی گفت...

آقا یه دو روز بودی وبلاگ های بلاگ اسپوت باز واسه من یکی که باز نمی شد.

دومندش ترقه دیگه چه صیغه ایه؟ ما که چیزی نشنیدیم. احتمالا شهردار منطقه شما عروسی عمش بوده گفته بزار 2 ترقه هم در کنیم ملت حالشو ببرن.
مهدی | Homepage | 10.26.06 - 10:39 pm |

reyhaneh گفت...

همین دیگه .. هی این جوری میگین همین دو قرون تعطیلی ناچیز رو هم ازمون میگیرن
حالا اون گربه چاق تنبل یه خورده بند دلش پاره بشه ..نمیارزه به شادی یه دلی مثل دل من ؟؟
reyhaneh | Homepage | 10.27.06 - 3:53 pm |

مريم گفت...

این عید و اون عید نداره که ... هر چی تعطیلی بیشتر باشه ما هم خوشحال تر خواهیم شد ... مسئله اینه ..
مريم | Homepage | 10.27.06 - 5:02 pm |