۱۳۸۳ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

وای که این کاسبها چقدر دزدن! فکرشو بکن من دوسال پیش یه اسکنر اچ-پی 3400 خریدم 85 هزار تومن،حالا که می خوام بفروشمش ازم بیست تومن هم بر نمی دارن!!!خیلیه ها، اولا که من این دستگاه رو مثل تخم چشمم ازش مراقبت کردم، در ثانی در این مدت شاید 50 تا عکس هم باهاش اسکن نکردم، اصلا نمی دونم چطور شد به سرم زد اسکنر بخرم، یه پولی همین جوری دستم رسید ، گفتم باهاش یه چیزی بخرم و این شد که این اسکنر و با یه رایتر اصل تیاک خریدم....رایتره که خدا وکیلی خیلی به دردم خورد، ولی اسکنره بیشتر دکوراسیون بوده و حالا هم که می خوام بفروشمش به این خاطره که می خوام یه مدل بالاتر بخرم چون شنیدم می تونه نگاتیو و اسلاید رو مثل ماه اسکن کنه،می خوام یادگارهای دوران قدیمم رو به فایل کامپیوتری تبدیل کنم تا واسه همیشه محفوظ بمونن، تصاویری از آرزوی عزیزم و بقیه، اونوقت این کاسبای دزد....واقعا که! آدم می مونه چی بگه! به هرحال باید دنبال یه مشتری خوب واسه اسکنرم بگردم...شما خریدار نیستین؟ مفته به خدا! 40 تومنه ناقابل! بدهید در راه خدا! پولشو برای امر خیر نیاز دارم...قراره با پولش دستگاهی بخرم که باعث می شه رویام برآورده بشه...رویای داشتن آرزو در قالب تصویر....چند تا عکس بزرگ ازش دارم، امروز قابشون کردم، شاید رو دیوار اتاقم نصبش کردم، هنوز در موردش تصمیم جدی نگرفتم...مادرم فکر می کنه من قضیه رو فراموش کردم....زهی خیال باطل....من آرزو جونمو فراموش نمی کنم.اون تو قلبم جا داره....در رفیع ترین جایگاه ذهنم....خیلی دوستش دارم و با این که می دونم دیگه به هم نمی رسیم، ولی حاضرم این عشق افلاطونی رو حفظ کنم....هر روز کلی خاطره خوب ازش یادم می آد...چه لزومی داره یه مستاجر جدید جاش بیارم تو خونه ذهنم؟ نه همین آرزوی کوچولو موچولو خوبه....جای زیادی هم که نمی گیره! خب برم پیاده روی، دیشب که جاتون خالی حسابی دویدم و عرق کردم، با این حال دور شکمم 95 سانته!!! خدا بده برکت! دوتا آرزو تو دلم جا می شن! برم، برم به خودم برسم، آرزو پسرای چاقو دوست نداره، پس فعلا

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حالا که هیشکی نظر نمی ده خودم واسه خودم نظر می دم! آفرین پسرم! خیلی خوب بود! فقط ایشالا هرچه زودتر بزرگ بشی!!!! امضاء: سامورایی بزرگ
little-samurai | 05.12.04 - 12:03 pm