۱۳۸۶ آذر ۱۱, یکشنبه

این روزها باز گرفتار شدم...شاید چند روزی هم نباشم....به هر حال،در این فرصت کم دو تا مطلب رو بگم و برم: ؟
اول این که شش فصل از جلد دوم کتاب آواز درنا رو آماده کردم که لینکش رو اینجا برای علاقمندان می ذارم،دوست داشتم مثل کتاب اول براش یک وبسایت می ساختم ولی فعلا هم وقت ندارم هم بازنویسی کتاب دوم به حدی نرسیده که از نظر من وبسایت بخواد،فکرشو بکنید کتاب دوم قراره 24 فصل باشه و من تازه شش فصل رو در عرض یکسال نوشتم،تازه کتاب سومی هم در کار هست که بر اساس پیش بینی من در حدود بیست و هفت هشت فصل خواهد داشت...حالا من کی برسم همه اینا رو بازنویسی و آماده بکنم خدا می دونه...می ترسم عمرم کفاف نده....امیدی هم که به این ارشاد نیست،می دونم می پرسید چرا منتشرش نمی کنم،بابا به خدا دوساله دنبال این کارم،نمی کنن....هزار جور بهونه الکی می آرن ولی جان کلامشون اینه که نویسنده ایرونی حق نداره چنین تم هایی رو بنویسه...بیشتر نگم که با خودستایی اشتباه گرفته می شه....خلاصه در حال حاضر این شش فصل رو برای علاقندان می ذارم،یه توضیح هم بدم که این متن نهایی نیست،چون با عجله نوشتم احتمالا غلط املایی خواهد داشت،یا یه جاهائیش ممکنه مطلب خوب پرورونده نشده باشه،جلو جلو عذرخواهی می کنم،ولی خب در حدود 95 درصد همین رو ارائه خواهم کرد،از دوستانی که زحمت مطالعه اش رو می کشن تقاضا دارم مثل همیشه با نظرات،انتقادات و پیشنهاداتشون کمک دست من باشن،با تشکر......... ؟
مطلب بعد این که یادآوری می کنم من روی کامنت دونیم هیچ تسلطی ندارم چون جزو سرویس بلاگ اسپات نیست بنابراین هیچ کامنتی رو نمی تونم پاک بکنم،دوستان عزیز لطفا در حین کامنت دادن دقت بیشتری داشته باشن....متشکرم
تازه اضافه شده:راستی لینک وبلاگم در سیصد و شصت رو هم براتون می ذارم تا در این مدتی که نیستم و نمی تونم آپ کنم یه جوری
نبودم جبران شده باشه،فکر کنم هفت هشت تا پست اونجا برای خوندن باشه که برای سرگرم شدن بد نباشه...... ؟

۱۰ نظر:

shim-shim گفت...

heyyyyyyyyyyyyyy! aval!
salam farhad baraye avalin bar manam aval!
rasti mano mijon hamkelasima!badesham chejuri behet khabar bedam ke biay?
badesham vorudi daneshga tehran hamuntor ke khodet bayad beduni ye meghdar koveyte!sareto bendaz bia to in dar nashod az 3dare dige na omid nasho...!!!!
2007/12/02, 10:24:19 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

سلام منم دوم
همون که شیم شیم گفت خوشحال میشم ببینمت
البت الان یه کم تو بهتم
که تو هم اینجا درس خوندیو.......
فعلا خدافظ
2007/12/02, 11:13:11 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

khob manam sevoom....
mage irat dare????
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamm
chera nemishe in fasl ha ro baz kard,, yani baz enmishan
va matlabhaye yahoo360 ham fogholade bood,, khili ghashang bood.
vali nemidoonestam chetor baiad oonja nazar bedam,,pas tarjih dadam haminja nazar bedam,,,

ok
ta abd berood
2007/12/03, 11:07:11 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام

من يه آپ اظطراري كردم

كامنتدونيش هم زمان داره وبعد اون زمان كامنتدوني بسته مي شه.

منتظرتون هستم.
2007/12/04, 01:04:52 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

salam
emroz shabe shere 40 ome gheysar bod yadam raft behet begam bebakhshid
hamash taghsire in shim shime
bavar kon man chi kare bidam
2007/12/04, 06:13:29 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

baba be manam sar bezan
apam
na inke zogh daram tond tond ap mikonam
2007/12/04, 06:14:23 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام

واي نميدونيد فرهاد خان وقتي كامنتتون رو ديدم چقدر خوشحال شدم

باور كن راست ميگم
من سعي مي كنم يا يه حرفي رو نزنم يا اگه بگم راستش رو مي گم

انقدر خوشحال شدم كه 4 بار كل كامنتتون را خواندم .
آخه قبلش كامنتاي پستهاي قبليتون رو مي خوندم و مي ديدم كه شما تنها كسي بوديد كه كامنتهاي بلند مي ذاشتيد و با آدم خيلي راحت بوديد و شوخي هاتون چه به دلم مي نشست . انقدر بغض كرده بودم و با خودم مي گفتم كه ديگه از اون كامنت ها خبري نيست ولي
2007/12/04, 07:54:38 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

ولي وقتي كامنتتون رو ديدم .انقدر خوشحال شدم و با خودم گفتم مي تونم اميدوار بشم كه روابطمون مثل سابق بشهو اين برام يه دلگرميه .
تو راه مواظب خودتون باشيد. جاده ها خطرناكند
خودتون رانندگي مي كنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه خودتون رانندگي مي كنيد تو رو خدا خيلي احتياط كنيد ها.

وقتي به تهران رسيديد يه خبر بديد كه سالم رسيديد .من نگران مي مونم ها .يه عادت بدي كه دارم اينه كه خيلي نگران مردم مي شم حتي اونايي كه نديدمشون .نمي دونم اينم يه خصلتي است كه من دارم.

راستي شما كه ماموريت هستيد چطوري كامنت گذاشتيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه م&#
2007/12/04, 07:59:05 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

نه من اول اسمم ش نيست .

حالا اون ش كيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول اسمم s
..........................
اول نام خانوداگيم r
.............................
s rكه ميشود
........................
آره آذري زبان هستم .

شما هم كه تركيتون بد نيست ....از كجا بلديد.

منتظرم تا سالم از مسافرت برسيد .بعد از كجا به وبلاگتون سر مي زنيد???? .

آره من هم متوجه شدم كه اكثر زلزله ها تو سرما بودن .مال بم --زنجان --اردبيل وساري ....واسه همين پرسيدم كه چرا اون موقع بيشتر زلزله مي شه.
2007/12/04, 11:19:33 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

maryam گفت...

salam.manam az shoma taghlid kardam ye lag sakhtam.vali chera nemiayd?montazeram dobare benvisid.omidvaram to in modat etefeghei khob baraton oftade bashe
2007/12/20, 12:01:46 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate