۱۳۸۶ دی ۵, چهارشنبه

این مطلبی گه در زیر می خونید رو چند وقت پیش در یه وبسایتی که حالا یادم نیست خونده بودم و می خواستم منتشرش کنم ولی به دلایلی دست و دلم به کار نمی رفت،در هر صورت همین جا بگم که من فقط این مطلب رو برای نقد و بررسی منتشر می کنم و شخصا نه باهاش موافقم،نه مخالف،چیزیه که از قرار معلوم به برکت جمهوری اسلامی در ایران وجود داره،قضاوت در مورد خوب و بدش با دیگران

توجه!شخصا خوندن این مطالب رو برای خوانندگان زیر هجده سال مناسب نمی دونم،پس اگر زیر این سن رو دارید و اصرار به خوندن این مطلب دارید بدونید که خودسرانه و بدون موافقت صاحب وبلاگ دارید این کار رو می کنید! ؟

تن فروشی مردانه در تهران 1386-05-31 نویسنده مونا فرامرزی – شهرزاد نیوز

شهرزاد نیوز : عرفان را در يكي از پاركهاي شمال شهر تهران ميبينم. پسر 28 سالهاي كه كتابي از "كافكا" به دست گرفته و مشغول نت برداري از كتاب است. عرفان 5 سال است كه به زناني كه مشتري او هستند خدمات جنسي ارائه مي دهد. عاشق فلسفه، زن و شغل خود است . به زعم خودش تن فروش حرفه اي و متخصصي است و تفاوت زيادي با نامزد خود دارد كه همكار اوست. به نظر او مردي كه خدمات جنسي ارائه ميدهد خوشبخت تر است و مثل زنان روسپي افسرده نمي شود . ؟
گفت و گو با عرفان سلسله مراتب فرودستي و فرادستي زنان و مردان را به خوبي نشان ميدهد. عرفان شغل خود را تخصص بي نظيري مي داند و درآمدي بسيار بالاتراز همكاران زن خود دارد. خود را تحقير شده نمي يابد و زندگي خود را مدرن و توام با خوشبختي مي داند . ؟
وقتي مي خواهم از 5 سال پيش بگويد و اينكه چرا چنين فكري به سرش زد، خيلي ساده ميگويد: درست مثل همه زنان فاحشه. من از زمان نوجواني مثل اكثر پسرهاي جوان متوجه بودم كه براي زنان ميانسال جذابيت هايي دارم. آن زمان كه شروع به كار حرفهاي (به اين معني كه بخواهم پولي بابت خدماتم بگيرم)کردم، دانشجوي دانشگاه تهران بودم. چند بار از طرف همكلاسيهاي مسن تر و حتي يكي از اساتيد به من پيشنهاد شد كه فقط با آنها سكس داشته باشم. و بعد يكي از همان ها بود كه به من پول خوبي داد و گفت حاضر است اين رابطه را به همين شيوه ادامه دهد. شروع كار از همين روابط جسته گريخته بود. ؟
شيوه جذب مشتري عرفان كم كم روشمند مي شود. او مي گويد : دو سال بعد از آن كه چند مشتري ثابت پيدا كرده بودم خانه اي در شمال شهر اجاره كردم و تردد در شمال شهر من را نسبت به بوق ماشين زنان حساس كرد. با زنها مي رفتم و تمام مدت از اينكه مثل بچه نوازشم مي كنند و تا 600 هزار تومان براي يك شب به من مي دهند احساس غرور مي كردم . ؟
او احساس خود را نسبت به زنان اينطور توصيف مي كند : اوايل چندان از زنها خوشم نمي آمد يعني فقط به سكس و جنبه هاي جنسي زنان فكر مي كردم. ولي بعد از اين كه اين كار را شروع كردم عاشق زنها شدم. موجوداتي بسيار ظريف هستند و پيچيدگي هايي دارند كه از كشف آنها در هر زني لذت مي برم. زنان ميانسالي كه مشتري من هستند واقعا ترسناك هستند. وقتي با من حرف مي زنند از درك آنها و از پيچيدگي دنياي ذهني آنها وحشت مي كنم . ساده ترينشان از بزرگترين مردهايي كه مي شناسم پيچيده تر هستند. من با تك تك مشتريانم عاشقانه مي خوابم. ؟
عرفان با وجود اينكه سالها كنار خيابان ايستاده و امروز هم همه مخارج سنگين خود را از همين طريق تامين مي كند اما هيچ گاه احساس حقارت را در مقابل مشتريانش حس نكرده. وقتي در اين مورد خاص صحبت ميكند نشاني از افسردگي و تحقير شدگي يك زن روسپي در حرفهايش نيست. همانطور كه نشاني از آن نگاه اومانيستي و عاشقانه نسبت به زن. ميگويد: اين زنها هستند كه به من نياز دارند. زناني كه مي دانم حاضرند به خاطر خدمات من پول زيادي بدهند. بارها در رختخواب امتحانشان كردم. آنها تا 10 برابر توافق اوليه را با كمال ميل مي پذيرند . ؟
در حاشيه همين حرفها همكاران زن خود را سرزنش مي كند و مي گويد: زنها بيخود موضوع را براي خودشان نكبتبار مي كنند. البته جامعه هم به اين موضوع دامن مي زند. اين يك شغل است مثل همه شغلها. وقتي اين طور به موضوع نگاه كنيم قضيه حل مي شود. من يك تخصص دارم. بدن و قيافه خوبي دارم، پس از آن استفاده مي كنم تا خوب زندگي كنم. هيچ چيز هم نمي تواند اين كار را براي من قبيح و زشت جلوه دهد. زنان زيادي به خدمات من نياز دارند و من هم به پول زيادي نيازمندم. پس قضيه ايرادي ندارد. يك معامله عادلانه !عرفان مي گويد زنان روسپي همه زندگي خود را وقف شغل خود و دردسرهايش مي كنند در حالي كه او به تفريح، موسيقي و مطالعه خود هم مي رسد. البته او به اين نكته توجه نمي كند كه درآمد او قابل مقايسه با زنان روسپي نيست. امنيت او تا اين حد در خطر نيست و حس خرسندي او را هيچ يك از زنان همكارش تجربه نمي كنند. ؟
در منطقهاي كه مشتريان عرفان زندگي مي كنند، قيمت يك روسپي زن بين 50-150 هزار تومان است در حالي كه او براي هر سرويسي كه ارائه ميكند بين 300 تا 600 هزار تومان پول مي گيرد. اين رقم باورنكردني را مي توان با ديدن لباس هاي ماركدار، ماشين گران قيمت و منزل شخصياش حدس زد. عرفان مي گويد تا وقتي كه توان اين كار را دارد بي هيچ شرمساري اين كار را ادامه خواهد داد و :" خدا را چه ديدي شايد با يكي از مشتريانم ازدواج كردم. آنها دوست داشتني و عاشق شدني هستند". ؟
اين جمله خداحافظي عرفان است: حالا باور كردي من خوشبختترين تن فروش جهانم ! ؟

۹ نظر:

eghlima گفت...

سلام.
جالب بود.
قبلن يه چيزايي در اين مورد خونده و شنيده بودم البته نه به اين جامعي!! ولي اونا اصلن از كارشون راضي نبودن.
البته اين آقا عرفان هم زيادي اعتماد به نفسش بالاست!!!
كار هر دو
2007/12/26, 05:38:54 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

جنس زشته!!
اون اگه مرده مثه يه مرد كار كنه!!
2007/12/26, 05:43:10 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

با اين تعاريف اون از حالا به مطالبي در مورد زنان بايد منتظر مطالبي در مورد مدان هم باشيم.
در كل اون اگه خودشو خوشبخت محسوب نكنه منو امثال من كه نمي كنيم. پش زنده باد اعتماد به نفس و....!
2007/12/26, 05:45:53 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

اه اين كامنت دوني چرا اين جريه!!!
هيچي توش جا نمي شه؟!!!
خوش باشي.
فغلا باي تا هاي
2007/12/26, 05:47:38 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

fatima گفت...

adresi , shomarei az in erfan nadari ?!! :D
karesh daram !! )
2007/12/28, 02:56:40 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam farhad jan....
nazare khodet chie dar morede in agha erfan???

age nazare mano bekhaii . migam jesme khodeshe har kari ke delesh mikhad mitoone bokone , chon rabty be man nadare.vaghty asibi be man nemiresoone .pas moshkeli voojood nadare...che dokhtaresh che pesaresh....
jesmesh male khodeshe ,khodesham ekhtiaresho dare va enghadam halishe ke bedoone dare chy kar mikone.....

ama dar morede fasle sheshom ,, khoondamesh farhad jan....
yekam motefavet bood, va behtar ....toye in fasl bishtar ehsasam in bood ke oonjam va shahede sahnehaie doos dashtani va be yad moondanie ye doreye khas az zendegy hastam ke dare etefagh miofte..
shirino o jazab

Shim-shim گفت...

Salam,yevaght ye hali naporsia!(kheyli por tavaghoam vali entezar dashtam beporsi zendam ya na ?)Khubi?
Dar morede in agha erfan...vaghean nemidunam chi begam,vali kheyli delam mikhad bebinamesh,ke chie ke...khodaye man ma darim tu che 2nyayi nafas mikeshim...
2007/12/28, 09:35:16 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

Shim-shim گفت...

Huraaaa! Belakhare ye asari azat tu shim-shim didam o koli khosh hal shodam.merc,dar zemn fek konam kament dunim be esmet hasase! Kheyli lotf mikoni ke baram 2a koni avale term nakhundam hala mundam tush! Rasti ye sar bia yade ghadima bokon(uni ro migam).khubeha!hatman g
Hablesh khabar bede...ab o jaroii redcarpeti,kari bokonim dige! Montazeram.
2007/12/29, 10:25:07 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam mano ghahr in harfa chiye dadashi?faghat az inke nat0onestam postato bekho0nam narahat shodam!

fek konam inja faghat man zire 18 basham hala nemishod chand mah takhfif midadi migofti 17salo 10 maheha ham mi2nan bekho0nan?!akhe manam mikham nazar bedam!

razi nisti khoda mano mibare jahanam!!
2007/12/30, 11:03:32 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate