۱۳۸۶ دی ۹, یکشنبه

خب،نمی شه اسم این پست رو آپ گذاشت چون اومدم یه جمله بگم و برم...راستش من فکر نمی کردم از پست قبلی به این خوبی استقبال بشه،البته منظورم از خوب اینه که واکنشهای مراجعه کنندگان خیلی امیدوار کننده تر از اونی بود که انتظارش رو داشتم...جالبه که عده ای (حالا چه از سر شوخی یا جدی)مایل بودن این آقا عرفان رو ملاقات کنن...خب می دونید بچه ها،مطمئن نیستم ولی به احتمال قریب به یقین ایشون رو بتونید در پارک ملت پیداش بکنید...البته این حدس منه،ممکنه درست باشه،ممکن هم هست غلط،فقط اگه رفتید اونجا و سه حرفی شدید به من مربوط نیست ها...من فقط خواستم کمکی کرده باشم!(سوت!).... ؟

۵ نظر:

abrebahar گفت...

salam

chashm harchi shoma begi

dadashi

man daram miram

shayad dige natoonam behet sar bezanam

vali age oon donya mano shenakhti biya jelo ye salami bekon

khoda be hamrat
2007/12/31, 10:19:53 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

EGHLIMA گفت...

سلام
من يكي به شخصه اگه اين يارو رو ببينم، ... مي كنم.
سه حرفي يعني چي؟
فعلا باي تا هاي
2007/12/31, 05:45:00 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

لیمو گفت...

سلام من این چیزی که تو پست قبلی نوشته بدی رو قبلا خونده بودم خب می شه گفت از خوندنش فقط تعجب کردم که این آقاهه یه جورایی با افتخار صحبت میکرد این بر می گرده به این که هر آدمی چه جوری با زندگیش کنار میاد این آقا که کاملا راضی به نظر میاد این کلمه سه حرفی چیه اون وقت ؟
2007/12/31, 11:01:27 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

بوی تعطیلی میاد !!! ...
2008/01/01, 12:41:37 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

samin گفت...

samin
ye soal azatun daram rajebe ketabetun
age khastid miporsam
2008/01/12, 10:38:41 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate