۱۳۸۶ آذر ۱۸, یکشنبه

سالها پیش من یه نوجوون اول دوم دبیرستان بودم که تماشای یه سریالی رو خیلی دوست داشتم...همه قسمتهاش رو هم دنبال می کردم و با همون چیزی که از زیر قیچی سانسور گر رادیو تلویزیون ایران در رفته بود کلی حال کردم و سالها با خاطره اش زندگی کردم و تا امروز هم لذتش باهام همراهه.....حتی می شه گفت روم تاثیر گذاشت و توی نوشتن بهم ایده داد...و خب فقط حسرتی کوچیک از ندیدن اون صحنه های سانسوری منو رها نکرده بود که به لطف ای دی اس ال،اون چیزی رو که می بایست پونزده سال پیش می دیدم،بالاخره دیدم.....قشنگ بود.............بالاخره من هم دیدمش....؟
http://alisalvador.tripod.com/Come_to_me.htm

هرچند این نقاشی تصوری،خیلی بهتر از اون چیزی بود که در واقعیت اتفاق می افتاد ولی خودش بود...خود خودش

۸ نظر:

اقلیما گفت...

ول!!
سلاممم.
عجب حسرتی بوده!!
نقاشی جالبی بود ولی نیدونم ماله چه سریالیه!!
یه چیزی حدس زدما.
برم بیشتر فک کنم.
فعلا بای تا های.
2007/12/09, 12:44:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shim-shim گفت...

saaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam:
man nemidunam chera camentaye to pak mishe vaghti ham mibinam intori mishe asabam khurd mishe....
ap nemikonam chon hosele nadaram....hich dalili ham vase nadashtanesh nadaram
ahhhhhhhhhhhhhhh......delam darye o ghorub o ye ahang mikhad vali kooooooooooooooooooooooooooo............khyli bi hoselam alanam gushe shenava be joz cament dunie to peyda nakardam..!!!!1
2007/12/09, 03:46:54 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

hirodiya گفت...

salam Farhad jan
halet chetoreh?
be salmaati residi Tehran?
naghshi ro didam,az che tekninki estefadeh kardeh boodi?..joda az hameye ina in postet kheylie garm bood! ye joooraei be del neshast
2007/12/10, 10:53:12 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام
اون روز که من اومدم نظر بدم فقط یه نفر نظر داده بود و من دومین نفر بودم ولی نتونستم نظر بدم و الان چهارمین نفر شدم
نه من به اون وبلاگی که نامش بردید تا حالا نرفته ام و اسمش رو فقط تو وبلاگ شما دیده ام و سری به آنجا نزده ام.
ترکیتون خوب است راستش را بگید اصالتتان به ترکی می رسد ؟؟؟؟؟
اسم کوچک من s
نام خانوادگیم با r شروع می شود
2007/12/10, 01:26:16 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

saniya گفت...

salam Farhad:
chetori?
migama in male che filmiye?!
shayad inghadr koochooloo boodam ke nadidam!
2007/12/10, 10:06:46 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

(ممول)samira گفت...

samira
amadam. ashnaha kooshan? too oon filmast? khak bar saram ashnaha ghalati kardan? :D
2007/12/11, 10:32:50 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهرناز گفت...

فرهادجان سلام،از اظهار محبتت متشكرم.اميدوارم سفر شمال به شما خوش گذشته باشه و رنگهاي قشنگ پاييز را تو بوم نقاشي تخيلت استفاده كرده باشي.نقاشي شما از گريس را قبلا ديده بودم و يادم هست كه گفته بودم شما مي توانيد اون كارتون رو خودتون دوباره با سليقه خودتون بسازيد.براي استخر هم منتظرتم.

خوش باشي
2007/12/11, 01:50:48 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam, .....
in kartoone vaghty paskhsh mishode ke gofty shoma bache boodi labood man asan voojood nadashtam....
pas behtare ke begam hich nazary dar moredesh nadaram,,
ama delam mikhad bedoonam ye seryali ke unghad ghashang boode ta shoma ro jazbe khodesh karde chie????esmesh yadetoon nis?!
2007/12/15, 08:00:03 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate