۱۳۸۶ آذر ۴, یکشنبه

خب می شه گفت با منتشر کردن پست قبل به هدفم رسیدم...می دونید،من در زندگی از هیچ چیز به اندازه آدمهای دو رو که روبروت یه چیز می گن و پشت سرت چیز دیگه بدم نیومده و هرگز چنین افرادی رو نه تحمل کردم و نه جزو دوستانم قرارشون دادم...حدس من از اول این بود که کسی که اون چت اهانت آمیز رو با من داشته از طریق وبلاگم به من رسیده،چندان سخت نبود،تاکیدش بر مطلبی که من فقط در وبلاگم درباره اش حرف زدم سرنخ اولیه رو بهم داد و از اونجا که تا مطمئن نشم به کسی اتهامی وارد نمی کنم،تصمیم گرفتم با انتشار پست قبل نه فقط از نظرات دوستان واقعیم بهره مند بشم،که اون فردی رو که در پوشش دوست به خیال خودش داره منو ریشخند می کنه شناسایی کنم،باید بگم خیلی راحت توی دام افتاد،با اون کامنت دسته گلش که دست کمی از نحوه چت کردنش نداشت خودش رو لو داد،برو عزیزم...برو و دیگه پشت سرت رو هم نگاه نکن...امثال شما اینجا جایی ندارن! ؟
از دوستای خوبم که نظراتشون رو با صداقت در اختیارم گذاشتن تشکر می کنم،بله باهاتون موافقم،ایگنور خیلی چیز خوبیه و حالا اون عزیز به این ترتیبی که دیدید ایگنور شد....ممنون از همکاری تون بچه ها! ؟
جدید اضافه شده:خب من معمولا اهل تبلیغ از خودم نیستم ولی یه وبلاگ توی یاهو سیصد شصت دارم که بدجور داره خاک می خوره،از دوستانی که اینجا می آن چنانچه کسی به وبلاگ سیصد و شصتم هم سر بزنه و کامنت بده خوشحالم کرده،ضمنا از اونجایی که کامنت دونی من حالت پیام خصوصی نداره اگر کسی مایل به گفتگوی خصوصی با من هست می تونه از آیدی ایمیلم که تو وبلاگم هست برای آف لاین گذاشتن استفاده کنه....موفق باشید

۲۹ نظر:

saniya گفت...

salam farhad:
vay fahmidi chi shod?!
u ahyanan baram 7 mail nadade bood?!
age dade boodi hamash pak shod farhad!
plz dobare befrest! khahesh mikonam
movazebe khodet bash
saniya
2007/11/26, 12:58:34 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

Unholly GuRl گفت...

پستِ قبلیت و خوندم ...
هه ! البته این شخص به حرفاش نمی خوره 20 سالش باشه واقعا!
نمیدونم چی بگم ...
ولی ارزش ندارن حتی راجبشون فکر کردن ...
از این قبیل آدما خیلی زیادن ...
قرار نیست ما اعصابِ خودمونو به خاطرِ چیزای بی ارزش خراب کنیم !
نه؟
2007/11/26, 01:59:22 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shim-shim گفت...

salam
chera dare kament dunim baz nemishe?!!!!
migi chi kar konam?
tazasham tashakore makhsus beja avorde budam farhad khan...!!!1
2007/11/26, 03:03:37 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.
تا مامانم نيومده اومدم بگم كه ازحرفام ناراحت نشو
بخدا منظورم از اون كامنتم اونطوري نبود
منظورم اين بود كه واقعا اون آدمي كه باهاش چت كردي ارزش اينو داشت كه به خاطرش صفحه خراب كني و انگشتات رو درد بدي و واسش مطلب تو وبلاگت بذاري ؟؟؟؟ هان واقعا ارزشش رو داشت اون آدم ؟؟؟؟
بابا تو نويسنده اي و ممن منظورم از نوشته هاي سطح بالا از نظر فرهنگي هم اين بود كه تو در مورد مقوله هاي ديگه بايد بگي و اين آدمي كه باهاش چت كردي ارزش نوشتن مطلب توسط يه نويسنده رو نداشت.
2007/11/26, 06:34:21 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

چرا ناراحت شدي و از حرفام سوُ برداشت كردي ؟؟؟؟؟
چرا ازم نپرسيدي منظورم از نوشته هاي كامنتم چي بود ؟؟؟؟ هان ؟؟؟؟
مي دوني ياد چي افتادم و تو دانشگاه واسه بچه ها تعريف كردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياد اون روزي كه دنبال اسم واسه من بوديم تا تو منو با اون اسم تو وبلاگت لينك كني و چقدر اسم پيشنهاد دادي و من قبول نمي كردم و چقدر مذاكرات كرديم و آخرش من گفتم بابا واسه انرژي هسته ايي اينهمه مذاكره نشده كه واسه اسم من مذاكره شد .
آه چه ساعتاي خوبي بود و كامنتاي باحالي واسه هم زديم .
اينا رو واسه بچه ها امروز گفتم و همچنين گفتم .امروز مي رم ب
2007/11/26, 06:40:55 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

راستي چطوري مي شه كامنت خصوصي برات بذارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زود جواب ده .

راستي به نظر من تنها ايگنور كردن كافي نيست بلكه بايد از اين به بعد فقط با كساني كه مي شناسي چت كني .مثل من كه فقط با پسر عموم و دختر عمو هام و يكي از دوستام تا حالا چت كردم .
البته شايد بگي نمي شه كه فقط با آشناها چت كرد خب اگه مي خواي با غير آشناها چت كني بايد با كسي كه حداقل يه شناخت خيلي كوچولو داري باهاش چت كني .
من كه اصلا با غريبه ها چت نمي كنم چون دوستام كه تجربه همچين چت هايي را داشتند بهم گفته بودن و من هم همين كار رو كردم كه فقط با دوست و آشنا و فاميل چت كن
2007/11/26, 06:45:20 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

چطوري برات كامنت خصوصي بزارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مي خوام يه چيز هايي رو بهت بگم تا از اون اشتباه و اشتباه دوم و سومي كه مرتكب شدي در حق من درت بيارم و سو ُ تفاهم ها را حل كنم .

منتظرم ها .

خيلي خيلي خيلي دلمو شكوندي فرهاد خان .
خيلي خيلي در مورد من بد و بي انصافانه قضاوت كردي و بهم تهمت زدي.
باشه فرهاد خان .باشه .اين نبود رسمش دل ايكس رو بدجوري شكوندي و وقتي اشتباه دوم و سومت را ديدم ديگر واقعا ناراحت شدم .كاش بودي و قطرات اشكي كه الان رو صورتم است و بغضي كه گلويم را مي فشارد را مي ديدي .
خيلي بي انصافي
2007/11/26, 06:51:09 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

قسمت ناقص كامنت دوم :
و همچنين گفتم امروز مي رم ببينم . فرهاد منو بخشيده و فهميده منظور كامنتم بد نبوده.
والان هم از دانشگاه اومدم و يه راست اومدم سراغ كامپيوتر تا برات كامنت بذارم.
2007/11/26, 06:54:52 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

قسمت ناقص كانت دومم اين بود :
همچنين به بچه ها گفتم امروز مي رم ببينم فرهاد منو بخشيده و فهميده منظور كامنتم بد نبوده .
الان از دانشگاه رسيدم و يك راست اومدم پاي كامپيوتر تا بهت كامنت بدم.
2007/11/26, 06:57:28 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

دلمو شكوندي بد جور.. يه بغض سنگيني تو گلومه .
چرا يه طرفه به قاضي رفتي و بهم تهمت زدي هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون دنيا بايد جواب بدي .
2007/11/26, 06:58:57 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

چطوري كامنت خصوصي بزارم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2007/11/26, 06:59:40 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reza گفت...

سلام به سامورایی بزرگ، دیدن قدوم مبارک شما در وبلاگک رویای سبز قوت قلب بزرگی بود.از اظهار محبت شما سپاسگزارم.از اونجایی که شما جزو دوستان رویایی من هستید امیدوارم همیشه سبز باشید و سبز بیاندیشید .
2007/11/26, 10:40:23 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reza گفت...

سلام دوباره،اگر دوست داشتی به وبلاگ گروه فرهنگی و هنری تراب هم سر بزن.اگر در بین مشترکین وبلاگتان هنرجوی بازیگری علاقه مند به ایفای نقش بر صحنه تیاتر سراغ داری(آقایون)،این وبلاگ را معرفی کن.www.gtorab.persianblog.ir
ضمنا شما هم در این وبلاگ لینک افتخاری هستید.
دنیا به کامت خیلی میخوامت
2007/11/26, 10:49:31 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مجيد گفت...

سلام دوست خوبم////////////به وبلاگم دعوتت ميکنم///////////
2007/11/27, 02:01:02 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

بزار یه چیز رو فرهاد خان بهت بگم:

اون دنیا سر بل صراط یقه تو می گیرم و به خدای بزرگ می گم : این بندت تو اون دنیا بهم تهمت زد.

آره تو بهم تهمت زدی و عجولانه قضاوت کردی و یک طرفه به قاضی رفتی و منو با یه کس دیگه اشتباه گرفتی .

باشه فرهاد خان .این مسئله باعث شد تا من هم طرفم را بشناسم و بفهمم که شما هم چطور انسانی هستید.

به زودی براتون آف می ذارم تا شما رو از سوئ تفاهم در بیاورم و متوجه تون کنم که چه کار زشتی انجام داده اید.
هیچو قت به کسی بدون دلیل تهمت و افترا نزن.
2007/11/27, 01:46:43 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

واقعا چطور ی تونستی در مورد من اون طوری فکر کنی و فکر کنی که من اون .................... بودم .هان.

واقعا که .یعنی همیشه به همین راحتی به دیگران بهتون و تهمت می زنی .

اون دنیایی هم هست .

حداقل اگه به اون دنیا اعتقاد نداری به وجدان که اعتقاد داری.

خوب شناختمت فرهاد خان. خوب.
2007/11/27, 01:51:15 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shim-shim گفت...

salam
koli zogh marg shodam inhame nazaro yeja khundam!mec vaghean mercccccccc...
alan khyli khyli bi hoselam...badan dar morede hamash tozih midam...
2007/11/27, 10:42:20 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.

براتون ايميل فرستادم.
بخونيدش.

به فارسي فرستادم ..اگه باز نشد از view
زبان پنجره تان را از طريق encoding
تغيير بدهيد.
حتما ايميلتون رو بخونيد.
2007/11/28, 12:20:36 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

سلام
به نظرم شما به روابطتون با آدما خیلی اهمیت میدین و این خیلی خوبه
این جور آدما برای من خیلی قابل احترام هستن
خیلی خوشحال میشم اگه یه دوست خوب مثل شما به من هم سر بزنه و در مورد کارام نظر حتما حتما به من سربزن
2007/11/28, 03:36:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

albatkament gozashtan vase to ye kam sakhte mibakhshi age ghalat neveshtam
2007/11/28, 03:38:26 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

mijon گفت...

mesle inke eftezah kardam vaghean bebakhshid ajale dashtam
2007/11/28, 03:39:46 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مجید گفت...

سلام///////////از محبتتون ممنونم///////////////
2007/11/29, 12:39:25 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.

ايميلي كه براتون فرستادم را خوانديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من منتظر جوابتان كماكان هستم.
2007/11/29, 02:04:14 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

neda گفت...

salam
hale shoma khobid?
manam raftare on khanom ro mahkom mikonam vali khob shoma barkhorde khobi bahsh kardid age ye kam ba shor bashe ba in post be raftare zeshtesh yekam fakr mikoneh,sharmaneh age man dir be dir beheton sar mizanam
felan.vakht bekhir
2007/11/29, 11:27:10 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

چيه فرهاد خان چرا جوابم رو نمي ديد
حداقل بگيد ايميلم را خوانديد يانه ؟؟؟؟؟؟؟؟
حتي اگه شده به صورت خصوصي برام كامنت بذاريد و بگيد كه ايميل رو خونديد يا نه.

چيه ..باور نكرديد كه من اون آدمي كه شما فكر مي كرديد نبودم .هان .
چرا جواب رو نمي دهيد
.
يك جواب دادن چيزي از آدم كم نمي كند .

كاش كمي هم خدا را بالاي سرتان بينيد.
به هر حال منتظر پاسختان هستم .نترسيد چيزي ازتان كم نمي شود.
2007/11/30, 01:21:28 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.
از اين كامنت بالايي عذر مي خوام چون همين الان ايميلتون رو ديدم .پس كامنت بالاي رو نديد بگريد.

الان جوابتون را به صورت ايميل دادم.
بخوانيدش.

ديگه خسته شدم از اين همه سوئ تفاهم .
بعضي وقتها يه اشتباه چقدر بزرگ مي شه .
در مورد من هم يك كامنت باعث از هم گسستن يه دوستي مي شه .
كاش زمان به عقب بر مي گشت و من او كامنت رو نمي دادم تا مجبور نشم واسه توضيح معناي واقعيش لن همه بدوم.
واي خدا خودمو و اين قضيه را به تو ميسپارم .پس تنهام نذار
2007/11/30, 02:40:57 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam.farhad jan...

oon webloget ke too yahoo 360 e ro chejoory baiad raf toosh,,, balat nisam
komakam kon

rasty dar morede
hamini ke vasat chand bar coment gozashte mige ke shoma eshteba gereftish ...
shayad vaghean nabashe ... albate bazam khodet midooni...

vali momkene aslan az bachehaii ke mian webloget nabashe...
ta bad bedrood
2007/11/30, 07:31:26 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام
لطفا اون كامنت و كامنتهاي بعديم رو پاك كنيد .
ممنون مي شم .
2007/11/30, 06:49:43 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

سلام.

ممنون كه بهم سر زديد. و بابت لينك هم باز ممنونم.

يه خواهشي دارم: لطفا اون كامنتي كه در پست چت گذاشتم و كامنتهايي كه در اين پستتان گذاشته ام همه را پاك كنيد لطفا.....ممنون مي شم اگه اين كار رو انجام بديد.

خداوند باران نگهدارتان.
2007/12/01, 07:12:18 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate