۱۳۸۵ آذر ۷, سه‌شنبه

جدا این دخترها تو جمهوری اسلامی چیکار می کنن؟پریروزها یکی از دخترهای همسایه رو با یه تیپی دم مجمع تجاری فلان جا دیدم نفسم داشت بند می اومد...داشتم فکر می کردم اگه این مملکت خیر سرش اسلامی نبود و خبر مرگش تا این حد هم در مورد پوشش ظاهری سخت گیری نمی شد اینا می خواستن چیکار بکنن؟..البته از قدیم گفتن هر جا سخت گیری بی مورد هست مخالفتها به شکل خارج از عرفش نمود پیدا می کنه،ولی در هر صورت نسل جدید انگاری به هیچ قید و بندی وفا دار نیست و راه می ره و به هر چی سنت قدیمیه بیلاخ می ده!...می دونم باز سرزنش می کنید،یکی از دوستانی که صد در صد اینو می گه سیده،ولی سید جون بیرون گود ایستادی می گی لنگش کن،من که هیچ،هرکی اونجا بود دهنش قدر یه چاه باز می شد،منی که در عمرم(اینو جدی می گم حتی حاضرم سرش قسم بخورم)هرگز تو روی یه دختر ازش تعریف نکردم یه احسنت از دهنم پرید...از دو حالت خارج نیست،یا ما خیلی از مرحله پرت بودیم که فکر می کردیم این شکلی که ما می گیم درسته یا اونها از پشت خوردن زمین و همین طور دارن روی هوا ملق می خورن...اینم بگم که تیپ اوشون به هیچ وجه زننده نبودها،اشتباه نشه،ولی یه چیزی شده بود با اون نیم وجب قد و سنش،من والا یه لحظه ناخواسته حسرت خوردم که در چه دورانی این سنی بودم...ما که هیچی از دوران نوجوونیمون نفهمیدیم،حالا هم که جوونیمون داره عین شمع آب می شه و هدر می ره،ولی خب گویا عده ای هستن که تخت گاز دارن به جای ما تلافی شو در می آرن....دوباره هوس کردم نوجوون شم،حاضر بودم همین اندازه که ملت الان خرج قیافه شون می کنن تا شکل فلان هنرپیشه بشه حتی بیشتر خرج کنم تا دوباره بشم 16-17 ساله....الان جدا ارزش داره آدم اون سنی باشه.................(فحش و بد و بیراه و سرزنش هم ممنوع،همه شون خودتونید!!...چشمک!)............؟

۱۱ نظر:

مریم گفت...

بعد این همه مدت !!!! ؟؟؟ کدوم همه مدت ؟؟
..
من که نفهمیدم اخرش داشتی این دختر رو میکوبوندی یا ازش تعریف می کردی !! لطفا شفاف سازی بفرمایین ملت تو خماریش نمونن !!!
..
مریم | Homepage | 11.28.06 - 3:17 am |

memol گفت...

به به مي بينم كه حسابي دهنت را آب انداخته ! پس آرزو چي؟
memol | Homepage | 11.28.06 - 5:14 am |

reyhaneh گفت...

هر کی فهمید قضیه از چه قراره بیاد برا منم توضیح بده لطفا!!
وجدانی اصلا معلوم نبود چی به چی ربط داره ،کی به کی!! در هر حال .. هر کی فهمید واسه منم بتوضیحه!
reyhaneh | Homepage | 11.28.06 - 7:30 am |

hamid گفت...

خو قشنگی که ربطی به اینن حکوم و اون حکومت نداره
مگه بده که میگی کجا دارن میرن؟
میگی که جلف هم نبوده که
hamid | Homepage | 11.28.06 - 3:44 pm |

مرصاد گفت...

...
مرصا&# | Homepage | 11.28.06 - 4:16 pm |

مهرناز گفت...

احسنت از دهنت پريد چون
نسل جديد به هيچ قيد و بندي وفادار نيست؟
يه توضيح بيشتر
please
مهرن&# | 11.28.06 - 5:05 pm |

nika گفت...

bebin hamaro chejory gozashty sare kar,vali khodemonima dore zamone bad shode nane
nika | 11.28.06 - 5:45 pm |

مهدی گفت...

آقا راست میگن
دو پهلو حرف زدی.یه کم بیشتر توضیح بده. این قدرم به من گیر نده ها...من هر چی میگم رو حساب کتابه. d:
مهدی | Homepage | 11.28.06 - 11:14 pm |

لیلا و امین گفت...

واقعا جامعه مون داره به بد سمتي مي ره ... چرا بقيه نفهميدن جريان چي بوده ؟!!! ما خيلي باهوشيم يا بقيه بي دقت اند ؟! آفرين ميدونستم ميگي ما باهوشيم

راستي يه ماشالا مي گفتي چشم نخوره بنده خدا
ليلا & | Homepage | 11.29.06 - 12:12 am |

ليلا و امين گفت...

اسم نويسنده اين كامنت " ليلا و امين " است چرا اينجا مي نويسه ليلا ؟؟؟؟؟

اسم لينك رو هم كه درست نكردي دوست عزيز
ليلا & | Homepage | 11.29.06 - 12:12 am |

میلاد گفت...

بعداً نظرمو ميگم!
مردی & | Homepage | 11.29.06 - 8:01 am |