۱۳۸۵ آذر ۱, چهارشنبه

روحیه خوب هم نعمتیه،شکر خدا این روزها بسیار سر حال و خوش روحیه ام...شدم درست مثل دوران نوجونیم که به بی غم شهرت داشتم...منتها می دونی فرقش با اون دوران چیه؟اینه که تو اون دوران به صورت خودجوش سرحال بودم ولی حالا راهی دیگه جز حفظ روحیه نمی بینم....چند وقت پیش آرشیو یکی از بچه ها رو می خوندم به یه جمله جالب برخوردم،گفته بود:ترجیح می دم بی دلیل شاد باشم تا به محکمترین دلایل غمگین!...... ؟

بی ربط:می گم هیچ یک از شما بالاخره رفت به این آلبوم خاطرات ما سری بزنه؟هیچ کامنتی در این مورد دریافت نکردم گفتم اول یه سوالی بکنم بعد که مطمئن شدم نرفتید اون وقت من بدونم و شما دوستای با معرفت!(چشمک)....... ؟

۱۳ نظر:

دلداده گفت...

سلام.مثل اينكه اين دفعه نفر اول شدم)خيلي خوشحال شدم وقتي خوندم دوباره سرحال و به قول خودتون خوش روحيه شدين .اميدوارم اين روال ادامه داشته باشه.من قبلا هم به آلبوم خاطرات شما سر زدم منتها وبلاگ شما اين اجازه رو نميده و چيزي نمايش داده نميشه .شما اشكالش رو برطرف بكنيد دوستان شما حتما سرخواهند زد.
دلدا&# | Homepage | 11.22.06 - 9:59 am |

دلداده گفت...

راستي اسم آرزو...افسانه نيست يااسماء؟؟؟
ويكتور هوگو يه جمله اي داره كه ميگه:همان طور كه بال براي پرنده لازم است اميد براي انسان پس به آينده اميدوار باشيد.تا دوباره...
دلدا&# | Homepage | 11.22.06 - 10:08 am |

مهدی گفت...

خوشحال باش
ما که بخیل نیستیم.
در ضمن آلبوم عکسات رو هم چند روز پیش یه نگاهی انداختم.
اگه می خوای بهت امید بدم که کارت رو ادامه بدی. بی این امید. کارت رو ادامه بده.
مهدی | Homepage | 11.22.06 - 9:46 pm |

مهدی گفت...

خط آخر منظور "بیا این امید" میباشد است بوده گردیده رفت.
مهدی | Homepage | 11.22.06 - 9:48 pm |

دلداده گفت...

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


-------------------------------------------------- ------------------------------

Apache/1.3.37 Server at www.mycloob.com Port 80
دلدا&# | Homepage | 11.23.06 - 12:17 am |

دلداده گفت...

سلام اين متني بود كه وقتي روي لينك آلبوم خاطرات ميرم نمايش ميده.خواستم بدونين.


شما هميشه اينطوري راهنمايي مي كنين؟(شوخي كردم.ممنون
الميرا-السا-الناز؟؟؟؟؟؟؟
تا دوباره...
دلدا&# | Homepage | 11.23.06 - 12:20 am |

عسل بابا گفت...

سلام
بابت راهنمایی مرسی ولی ترجیح می دم آرزو ،همون آرزویی که لیاقت اینو داره که تو آغوشت باقی بمونه برای ما هم همون آرزو باشه صرف نظر از هر اسمی که می تونه داشته باشه!
عسل ب& | Homepage | 11.23.06 - 3:44 am |

عسل بابا گفت...

من آلبوم خاطرات رو دیدم.ببینم خاطره ی بدون گربه نداری؟؟؟ :D
عسل ب& | Homepage | 11.23.06 - 3:45 am |

مریم گفت...

آره بابا رفتیم .. به پیر به پیغمبر .. هر دفعه که میری من فک میکنم چیز جدید گذاشتی باز دوباره میرم اون جا ....
..
چیزه .. اخه من اگه بخوام واسه اون آلبوم خاطراتت کامنت بذارم فک کنم کلا بذاریش کنار ...
بهتره تو خودت همون " خود جوش " ادامه بدی !!
مریم | Homepage | 11.23.06 - 1:31 pm |

دلداده گفت...

سلام
وقتي عسل بابا
از من چيزي رو درخواست مي كنه نمي تونم بهش نه بگم(چون خيلي دختر خوب و حرف گوش كني هستم.بنابراين از پيدا كردن اسم آرزو خانم منصرف ميشم.
ودر ضمن حتمآ كارتم رو عوض مي كنم تا آلبوم خاطرات شما رو ببينم.از راهنمايي كه كردين ممنون
دلدا&# | Homepage | 11.24.06 - 8:29 am |

مهرناز گفت...

سلام

من از وبلاگ پانتي با وبلاگتون آشنا شدم
به اين آلبوم خاطراتتون هم سري زدم عكس هاي خيلي قشنگي هستند از طبيعت و
گل ها هم عكس بذاريد
البته اگه دوست داريد

موفق باشيد
مهرن&# | 11.24.06 - 3:54 pm |

reyhaneh گفت...

این حیوونای بد بخت فلک زده نباید یه دقه آسایش از دست تو داشته باشن ؟؟ شاید نخوان عکسشون تو نت و اینا پخش بشه ..
خدا از روحیه های بهشتی نصیبت کنه !! :D
reyhaneh | Homepage | 11.24.06 - 7:57 pm |

memol گفت...

man alan shartanjiiiiiiiiiiii!
memol | Homepage | 11.25.06 - 8:08 am |