۱۳۸۷ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

بهله...خدمت شما عرض کنم که،یهویی زد به سرم که بیام و یه پست بنویسم و توش کمی سر به سر خانمهای عزیز بذارم،البته خدای نکرده بنده نه از جونم سیر شدم و نه بیشتر خدا نکرده قصد اهانت به کسی رو دارم،این پست صرفا یک شوخیه،اگه به عزیزی برخورد،حتما به من بگه تا از دلش در بیارم،فکر می کنم تا به حال،دست کم برای شمایی که دو سه ساله توی این وبلاگ با من آشنا شدید،مسجل شده باشه که اصلا اهل راه انداختن جنگ وبلاگی نیستم،مطالبی هم که می نویسم حتا اگه انتقادی باشه سعی می کنم بدون سمت و سو و کلی نوشته بشه،خلاصه این که اصلا دنبال این نیستم از طریق وبلاگ بینی کسی رو به خاک بمالم و این حرفها....بگذریم،امروز صبح بعد مدتها بنده زود پاشده بودم،البته زود از نظر خودم اگه هشت و اندی صبح رو زود قلمداد کنید،و گفتم اول صبحی یه چرخی در این دنیای مجازی بزنم،خلاصه زد و یکی دو جا یه سری عناوین وبلاگ و بلست سیصد و شصت نظرم رو جلب کرد و خلاصه کک رو در زیر شلواری ما به رقصی وسوسه انگیز واداشت و باعث شد بنده جسارت کنم و این پست رو در شوخی با چند عنوان که نویسنده شون خانوم هستن بنویسم،امیدوارم به دل نگیرن........... ؟
ببین فلانی چقدر تنهاست؟(اسم نبردم که یه وقت نیاد منو بکشه!)،این تیتر یکی از وبلاگها بود،و نویسنده داخل پرانتز با چند یای تحبیب،همون ی ای که معمولا آخر اسامی و القاب می ذارن و نشونه محبت گوینده اس مثلا مثل خانومی و عسلی،خودش رو مخاطب قرار داده و علامت احساس رو هم چاشنی کرده بودن طوری که اشک در چشمانم حلقه زد و گفتم الهی من بمیرم برای تنهایی شما که تا به حال فکر می کردم امام علی و نهایتا امام حسین بودن که در تاریخ به تنهایی مشهور بودن، حال که وصف شما رو خوندن بدون شک اسمتون رو هم به عنوان یکی از نمادهای تنهایی به ذهن خواهم سپرد و در سوگ تنهایی شما اشکها خواهم ریخت و خونها خواهم گریست و فواره ها و رودخانه ها جاری خواهم ساخت تا به آنجا که روزی خودم در اشکم غرق شوم،باشد که صدایم به گوش پروردگار متعال برسد و شما از تنهایی در آیید!.......... ؟
حالا به این بلست توجه کنید:کلی حال بد و مزخرف و گریه و از این حرفها دیگه...باور کن دیگه دوست ندارم ببینمت!.... ؟
همیشه از خودم پرسیدم چرا بعضیها اختلاف نظرشون با دوست جونشون رو از طریق رسانه های عمومی به گوش تمام جهانیان می رسونن؟البته می دونم اگه ازشون بپرسی می گن اونی که باید بفهمه می فهمه،ولی خب گناه ما چیه که تازه از راه رسیدیم اون وقت روی سر در پروفایل شما بزرگ زده دور شو!دیگه نمی خوام ریختت رو ببینم، بی وفا!چطور تونستی دل بلوری منو بشکونی؟، می بخشمت با این که دلم رو لگد کوب کردی، چرا رفتی نامرد؟خیلی گفتم دوستت دارم،نمی فهمی بیچاره؟
گاهی هم صحبت از دلشستگی و خیانت در عشق نیست و به اصطلاح نویسنده عجیب رفته توی مد سیندرلا و سفید برفی و یه جوری در وصف خودش حرف زده که جرئت نمی کنم از صد متریش رد بشم مبادا آسیبی بهش برسه،مثلا به این چند نمونه توجه کنید:من دلم از شیشه اس،اینجا می آی بلند حرف نزن،می شکنه!...یا من یه جوجوام که مامانم رو گم کردم،مواظبم می شی؟،...نازی مرده!منو فراموش کن!....خیلی پستی!حرفهات همه هستند دروغ!برو گمشو عروسک بی چشم و رو!....می دونستی دوستت دارم و رفتی؟می کشمت.... ؟
گاهی هم نصایح حکیمانه اس که بر ما ارزانی می شه...تا به حال به معنای قشنگ ای بی سی دی اف جی فکر کردی؟.....من نمی دونم به کی می شه اعتماد کرد،بی خود نیست همه از من دورند!.... من از زماني كه قلب، خود را گم كرده است، مي ترسم. من از تصور بيهودگي اين همه دست و از تجسم بيگانگي اينهمه صورت، مي ترسم.هنوز چشمي نديده ام كه نگاهش آشنا باشد ....من ارچه در نظر یار خاکسار شدم رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند....در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند،هرچه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد!.... ؟
به جز دسته آخر که خب باعث خوشحالی است که موفق شدن در این مدت کم به چنین بصیرت شگرفی از جهان آفرینش برسن،ولی در موارد قبلی،شخصا والدین رو مقصر می دونم،هرچند جامعه هم به خاطر بی توجهی به جوانان و دنیای پر از فراز و نشیبشون کم بی تقصیر نیست،ولی این دلیل نمی شه که والدین در وظیفه شون که همون اشباع کردن بچه ها از مهر و محبته،تا این حد کوتاهی کنن که یک بچه،نوجوون و یا جووون باید بیاد پناه ببره به خیالات،سفره دلش رو جلوی هر کس و ناکسی باز کنه،دل خوش کنه به چند هم دردی و قربون صدقه واهی و بیفته توی دام کسانی که منتظر نشستن تا یه زخم خورده ای از راه برسه تا به امید درمان،فریبش بدن و زخمی بهش بزنن بدتر از زخم قبلی؟...یه دفعه خیلی از فاز شوخی زدیم توی جدی،نه؟چی؟چقدر بی مزه ای فرهاد؟مرسی عزیزم،منتظر بودم شما این مسئله رو کشف کنید،ولی واقعا این موضوع فکرم رو مشغول کرده بود،گفتم در قالب شوخی و جدی بگمش...یه کم قوی باشیم،یه کم دیر نا امید بشیم،یه کم سر سخت باشیم،یه کم ارزش خودمون رو بیشتر بدونیم و توانمندی هامون رو بشناسم و یه کم زود بعضی چیزا رو فراموش کنیم،فکر کنم مشکلمون حل بشه....والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته...خواهرای محترم هنگام خروج از مسجد چادرشون رو جلو بکشن! ؟

۶ نظر:

nika گفت...

salam
ghabl az har chiz eideton mobarak
bad dar morede in posteton ye chizy baram jalebe?age mishod hamishe ba in rahkarhaye shoma be natije resid onvaght pish az in shoma khodet bayad kheily fargh mikardy vali chera man ehsas mikonam tafavote faheshi nakardid?man khodam kheily donbale in chiza nistam vali adamio mishnasam ke shekast va ma dar nahayate saiemon faghat tonestim shekastanesho tamasha konim,
vali dar kol ye kam hat kheily ghashangan,bebakhshid tolani shod.
2008/04/02, 10:59:27 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam farhad jan....
ishala ke halet khoobe o salamaty...
rastesh ghesmate avale postet ro ke khoondam daghighan mikhastam chizaii ro begam ke too ghesmate dovom khoondam ,,,
khob farhad khan vaghty in moshkel ha ro midooni pas chera be halate maskhare migi((har chand gofty shookhi bood)) .... fek nemikonam ba ye post too veblag ya chand ta resaneye oomoomi hame chy hal she ....
baiad bishtar az in ro in masael kar beshe ....
ye posty gozashte boodam ke iran dare nabood mishe .... manam haminaro migam ,.... hamin etefaghaii ke dare roohiehaye hameye bacheharo kharab mikone..ama be nazaret baiad chy kar kard?!


vali az chizi ke too in postet bishtar khosham oomad khate akhar bood. koli khandidam

ta bad....
2008/04/03, 06:45:16 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.

sale no mobarak.

jaleb bud.

kamelan ba harfaye in posteton movafegham.

rasti man daram.ketabetun ro mikhunam.

dar yek ruz hadeaghal 6 faslesh ro mikhunam.

ba emruz sevomin rozie ke daram ketabetun ro mikhunam.
2008/04/05, 12:06:46 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

سلام
با اينكه كم لطفي مي كنيو به من سر نمي زني.
با اون جملت كه گفته بودي يه كم زود بعضي چيزا رو فراموش كنيم خيلي موافقم!!
در كل با نظراتتون موافقم!!
خوش باشي.
فعلا باي تا هاي
2008/04/05, 08:53:27 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

راستي چرا اسم منو توي همديگه رو از ياد برديم نوشتي؟
2008/04/06, 01:51:02 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

می جون گفت...

سلام دوست خوبم
ببخشید که این همه نبودم
سال خوبی داشته باشی امسال بهتر از هرسال
2008/04/06, 01:20:32 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate