۱۳۸۷ فروردین ۲۱, چهارشنبه

چه زود می گذره!چشم به هم زدم چهار سال گذشت...وبلاگم رو می گم،نوزدهم این ماه تولد چهار سالگیش بود...و در چه دورانی هم بناش کردم،با خاک یکسان بودم و کوهی از ناگفته ها روی شونه هام سنگینی می کرد...ولی خب خدا رو شکر الان احساس آرامش می کنم...برام جالبه که چرا با این که هر دو ضربه بزرگ عاطفی رو در زندگیم در فصل بهار خوردم،یکی دوازدهم فروردین هشتاد و سه و دیگری بیست و پنج اردیبهشت هفتاد و چهار،ولی باز هم بهار رو دوست دارم،باز وقتی شروع می شه دوست دارم از نو عاشق بشم...اون سایه شیطون گریزان بیش از هر موقعی شبهای بهار می آد سراغم و منو از ماوام بیرون می کشه...هنوز هم که هنوزه دوست دارم دنباش کنم،مثل همیشه از دستم فرار می کنه،ولی خب یه روزی بالاخره هر دومون خسته می شیم و اون روزه که می گیرمش....وبلاگ جون تولدت مبارک!دیگه داری برای خودت مردی می شی ماشالا ها!آخرش هم همه خواهند رفت و من و تو فقط می مونیم،مثل اون روزها،مثل سال هشتاد و سه،مثل سال هفتاد و چهار....تولدت مبارک،یه نفس عمیق بکش،بعد چهارتا شمعی که توی دلم برات روشن کردم فوت کن! ؟

۹ نظر:

saniya گفت...

tavalode farhad koochooloo mobarak!
barash arezooye moafaghiyat mikonam
2008/04/09, 08:59:32 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.
tavalod tavalod tavalodet mobarak.
veblag aziz 4 salegit mobarak.
bia in shamha ro fut kun ta sad sal zende bashi.!!!!!
sharmande sare shama barakse.

ok.mavaredi ri ke gofti raayat mikunam.mersi ke behem gofti.

ye chiz una behet chizi dar in zamine goftan???????? rastesho bego.

enshaalah nevisandeye sad sale beshi dar kenar veblaget.
by.
2008/04/09, 10:46:21 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam

che jaleb tavalode mano webwt yekiye

khoobi dadashi?

injoori ke minevisi delam migire

shayad to khaili mohkam boodi ke toonesti inhame davooom biyari

man nemitoonam aslan ghaire ghabele tasavore adam az ooni ke.....

aslan velesh

movazebe khodet bash
2008/04/10, 09:19:21 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

sسلام
وايي چه خوب!!
يهني ميشه منم تبلد 4 سالگي وبلاگمو بگيرم!
آقا وبلاگ تولدتون مبارك.ايشالله همراه با نويسندتون تولد 120 سالگيتو جشن بگيري!!
فعلا باي تا هاي
2008/04/10, 08:38:09 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

salam farhad khan
khoobi...
tabrik migam...
ishala 200sale beshe:d
movazebe farhad koochooloo bash


2008/04/11, 10:15:34 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

لیمو گفت...

اخ جون تولد بازی منم تبریک میگم جناب وبلاگ تولدتون مبار دیگه داری ماشالله ماشالله برا خودت مردی می شیا انشالله دامادین رو جشن بگیریم پسرم
2008/04/12, 03:06:27 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

sara گفت...

salam
chetori?
man kheili vaghte miyam inja
vali hamishe zooram miyoomad nazar bedam :d

dige emshab goftam ye hali behet bedam )

tavallode weblogetam mobarak

shad zi ke to khod shegeft angizi
2008/04/12, 11:23:19 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

تازه وارد گفت...

سلام
من تازگيا يعني همين ديشب يه اكانت بلاگ‌سپات گرفتم كه اصلا بلد نيستم توش يه كاراي خوبي بكنم . براي مثال فونت تاهوما رو نداره يا كامنت دونيش شكلك نداره تو خود پستاشم شكلك نداره .
مي‌توني راهنمايي كني ؟
2008/04/14, 03:36:27 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

تازه وارد گفت...

از راهنماییت ممنونم . زحمت کشیدی . ایشالا موفق باشی و شادکام از این به بعد
2008/04/15, 10:33:29 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate