۱۳۸۷ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

جونمی جون،از طریق یکی از دوستهای خوبم مطلع شدم تلویزیون ایران شبکه یک عصرها بین ساعت پنج ربع تا پنج و نیم داره باخانمان نشون می ده،اونقده ذوقیدم،آخه پرین یکی از شخصیتهای مورد علاقه من بوده و همچنان هم هست،نه فقط خودش رو دوست داشتم که عاشق صدای قشنگی که در نسخه فارسی براش گذاشتن بودم(والبته هنوز هم هستم،می دونید که من وقتی عاشق چیزی بشم دیگه ازش دست نمی کشم-آخر تعریف از خود!!)و خلاصه این تجدید شدنها برام شیرینی و لذت خاصی داشت،دوباره منو برد تو اون سالهای دور،اولین باری که این سریال از تلویزیون عصرهای جمعه پخش می شد و من سال دوم دبیرستان بودم....یادش به خیر،خیلی دلم برای اون دوران تنگ شده،دورانی که دیگه قرار نیست برام تکرار بشه،دست کم در این زندگی....بگذریم،می خوام به کسانی که فرصت نمی کنن پرین رو تماشا کنن یا اون ساعت کار دارن ولی دلشون می خواد بتونن تماشا کنن یه روش خوب یاد بدم تا به آرزوشون برسن...کار سختی نیست،روی این لینک زیر کلیک کنید: ؟
http://www.iransima.ir/Index.jsp

نه فقط پرین که هر برنامه ای که از شبکه های ایران پخش بشه رو تا یک ماه گذشته ضبط شده می تونید اینجا پیدا کنید،حالشو ببرید،برای من که شنیدن صدای اون دوران گوینده پرین،خانوم نرگس فولادوند،که قاعدتا اون موقعها نوزده بیست سالش بیشتر نبوده،(و البته الان هم همچنان بیست سالشه چون می دونید که خانومها از بیست سالگی دیگه کنتور سنشون شماره نمی اندازه!)،خودش یه دنیا عشق و آرزو و خاطره اس،به نظر من که هیچ صدایی این قدر نمی تونست روی یه شخصیتی بشینه و بهش بخوره و اون رو تا این حد ملموس و باور پذیر و دوست داشتنی بکنه!ناز نفس و صدای این هنرمند خوش صدا و البته در کنارش یک سپاسگزاری درست و حسابی و جانانه همراه با بوسه ای گرم برای اون دوست خوبم که خبر خوش پخش دوباره سرگذشت پرین رو بهم داد!خیلی دوستت می داشتم،الان هوار هوارتا بیشتر می دارم!!!خب من که برم قسمتهای پرینی که این چند روز ندیدم رو تماشا کنم،امیدوارم شما هم پای برنامه های مورد علاقه تون بشینید،شب همگی خوش باشه! ؟

۷ نظر:

s r گفت...

salam.

aval.

aval shodam.

are man ham bi khaneman ro dust daram vali heyf vaght nemikunam bebinamesh.

rasti ye api kardam ke vaghean khondan dare.

hatman behem sar bezanid.
2008/04/15, 10:26:44 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam khoobi dadashiye motefakeram?

babate commentet mamnoon.

khob manam khoshhalam ke dobare mitooni barnameye morede alaghato bebini be ghole baziya bah bah!!!!

movazebe khodet bashhhhhhhh
2008/04/16, 07:37:03 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

saniya گفت...

khoshhali shoma arezooye mast agha farhad
2008/04/16, 02:03:24 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.
tashakor.siz najor siz????? na var na yokh ????? neyneisiz ??????

chera kamento khososi dadid ???????? chera ???????

mitunam kamenteton ro omomi kunam ??????????????????

rasti shomareye 8 ham be matalebam ezafe kardam.

hala chi mishe veb 2 ta beshe ????????

unam be chashm...az khaharam miporsam.
2008/04/16, 04:10:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

خوش به حالت حداقل اين روزا يه چيزايي هست كه خوش حالت كنه!!!
خوش باشي
فعلا باي تا هاي
2008/04/17, 11:16:44 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.

saeei mikunam bade 10 shab behetun ye email bezanam.

ok ??????

hala che esrarie esme dokhtar bara man entekhab mikunid.

shayad man dovomin pesari basham ke esmesh to peyvandatun vared shode..!!! baad az mehdi.
2008/04/17, 03:32:14 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.

ye email baratun zadam.