۱۳۸۷ اردیبهشت ۱, یکشنبه

می گن سالی که نکوست از بهارش پیداست،و خب اگه این حرف رو درست فرض کنیم باید بگم که احساس می کنم سال خوبی رو پیش رو دارم...مفتخرم اعلام کنم که کتابم در سایت کتابخانه مجازی قفسه(که آدرسش رو آخر همین پست برای علاقمندان می ذارم)پذیرفته شده و چه باورتون بشه چه نه ظرف مدت سه روز نزدیک به 110 بازدید کننده داشته...می دونم صرف این که صد نفر کتاب آدم رو دیده باشن نمی شه حکم داد که اون کتاب با استقبال مواجه شده چون ممکنه فقط رفته باشن برای ارضای کنجکاوی سری به سایت کتابم زده باشن و حتی یک ورقش رو هم نخونده باشن ولی می دونی،من از این بابت خوشحالم،من به اون چیزی که می خواستم رسیدم،نوشتن اثری که مخاطب داشته باشه و خلق شخصیتهایی که بتونن موندگار بشن و چه من باشم چه نباشم به زندگی شون ادامه بدن...البته تا دو جلد باقی مونده کتاب آواز درنا به طور کامل بازنویسی نکنم و به دست خواننده نرسونم احساس آرامش نخواهم کرد ولی خب در حال حاضر حس می کنم یک سوم کار رو با موفقیت انجام دادم،اگه عمری باقی بود و اتفاقی نیفتاد،مصمم هستم ادامه جلد دوم رو تا آخر امسال بلکه زودتر تموم کنم و اگه بشه جلد سوم رو هم سال آینده بازنویسی کنم و بعدش خلاص!آواز درنا بعد ده سال کاملا متولد می شه و می ره دنبال سرنوشتش و من می تونم برم سراغ کارهای بعدی،شخصیتهای دیگه و دغدغه خلق و بزرگ کردنشون...کار ندارم دیگرون می خوان بهم دلگرمی بدن یا دستم بندازن،من کار خودم رو می کنم،دارم یک لپ تاپ می خرم تا هر جا و هر موقعی که یه فرصت آزاد پیدا کردم بنویسم،فعلا هم نگارش بخش یازده کتاب دوم رو تموم کردم،اون هم بعد از دو ماه و اندی!!شاید اینجا گذاشتمش برای دسترسی عموم،نمی دونم دوستانی که کتابم رو دنبال می کنن براشون خوشاینده دو ماه یه بار یه بخش جدید بخونن یا دوست دارن چند ماه صبر کنن و یه دفعه سه چهار بخش رو با هم بخونن،خلاصه اون هایی که دوست دارن همین یه بخش یازده رو بخونن بهم بگن،همین جا هم بابت معطل شدنشون ازشون عذرخواهی می کنم،باور کنید وقتم کمه،از همه اونهایی هم که به طرق مختلف در نوشتن این کتاب کمکم کردن،و انگیزه به وجود آوردن تشکر می کنم،سعی می کنم به جبران محبتهای شما هر بار بهتر بنویسم،امیدوارم ازم قبول کنید،متشکرم،برای همه تون آرزوی موفقیت روز افزون دارم................... ؟
و اما آدرس سایت قفسه،اینجا می تونید کتابهای مفید زیادی پیدا کنید،فکر کنم برای قشر کتابخون بسیار سرگرم کننده باشه:؟

۶ نظر:

shim shim گفت...

huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! aval! salam agha farhad.ahvale shoma? kam peyda shodina!khyli khyli khyli tabrik migam ishala vaghti khundamesh bishtartartar khoshhal misham.ye vaght shim shim az yadetun nareha!
2008/04/20, 08:46:49 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

salam
2rpste shoma ma ro faramosh kardin!! vali ma k yademon nemire y doste khob darim!!!beheton kamakan sar khahim zad!!
tabrik babate in movafaghiat!!
khosh hal misham fasle 11 ro dashte basham.
mersi babate adrese site.kheili jaleb bod!!
khosh bashi.
felan bye ta hiiiiiiiiiii.
2008/04/21, 10:55:09 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

salam.

khobe akhar nashodam.

sevom shodan ham khube.

sevom.

tabrik migam.

bi sabrane montazeram jelde baadi ro bekhunam.

rasti javabe un soli ke dar emailam porsidi begam::
man ba etminan migoyam shoma pesar hastid.

hala chi ???????????????

rasti esmaeei ke baram entekhab kardid ra ye jaeei yaddasht konid...lazem mishe.

montazere ketabeton hastam.
2008/04/22, 02:39:15 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

سلام فرهاد خان تبریک میگم و خوشحالم که خوشحالین من منتظرم یک عالمه بشه فصل های کتابتون بیام خونه دوست ندارم توخماری بمونم پس زود زود ببنویسین راستی چند روز پیش از تلویزیون پرین و دیدم نمی دونم چرا یهو یاد شما افتادم کارتون قشنگیه ولی من ممل و دختر مهربون و بیشتر دوست دارم از اطلاعاتتون در مورد نمایشگاه کتابم ممنون خدا کنه بتونم بیام
2008/04/23, 01:31:06 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shim-shim گفت...

2bare salam
eeeeeeeeeeeeee mishe kamentatuno ye kamaki omumi bezarin?yani age khastina!joftesham bashe che behtar.are miam shoma ham ke malume mirin dige!na man hala hala ghasde gom shodan nadram, mesle asali
2008/04/23, 12:28:23 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

asali گفت...

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy
cheghad ali va khoob...
che khabare mahshary bood..
man ke koli khoshhal shodam

kheili kheili kheili kheili kheili khoshhal shodam ...
khoshhalam az inke ghadame aval vardashte shod..... belakhare mishe ye roozy ke too khooneye hame yeki yedoone az ketabaye farhad joon bashe


enghad ke zoghzadam nemidoonam chy kar konam....
rasty manam chand dighe pish up kardam belakhare...
movazebe khodet bash..
ta bad..
dooset dalam...
bye
2008/04/26, 08:06:19 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate