۱۳۸۴ اسفند ۲۶, جمعه

نمي دونم چرا چند وقته حرفم نمي آد.سر كار كه هستم،تو تاكسي و ميني بوس و حتي وسط چرت زدن،يه مطالبي به ذهنم مي رسه و به خودم مي گم برسم خونه مي نويسمش،ولي وقتي پاي كامپيوتر مي شينم مي بينم حسش پريده.خوش به حال اونهايي كه يه هيس تو وبلاگشون مي نويسن و يهو بيست نفر پشتش كامنت مي دن.ما كه از اين شانسها نداريم.تو اين فكرم به عنوان آخرين بلاگ سال،يه پست انتقادي بنويسم و خودمو نقد كنم،حس مي كنم ديگه بعد اين همه سال تونستم يه جورايي خودمو بشناسم و چم و خم اخلاقم بياد دستم.پس اگه مي شه دفعه بعد كه لطف مي كنيد و به معبد سامورايي كوچك قدم رنجه مي فرماييد تو ذهنتون باشه كه قراره راجع به من نظر بديد.هيچ تعارفي هم تو كار نباشه،من مخلص همه تون هستم لطفا هندونه زير بغلمون نذاريد و خيلي صاف و ساده بگيد نظرتون چيه.مي گم شايد بد نباشه يه مقايسه اي بين نظرات شما با اون چيزي كه من مي خوام بنويسم انجام بشه،كمترين حسنش اينه كه مي فهمم چقدر خودمو درست شناختم.تم خوبي به نظرم مي آد،مي رم روش فكر كنم و همين روزا مي نويسمش،شما هم اگه چيزي به نظرتون رسيد دريغ نكنيد.تا بعد.................. ؟

۴ نظر:

ریحانه گفت...

are ye chand vaghtye ke neveshte hato mikhoonam....khob chon kollan az typpe khatere nevisy khosham miad oonam az noe be in bahalish!
vali nemidoonam daghyghan az key?
badesham nemidoonam az koja peydat kardam faghat midoonam az too internet peydat kardam...ino motmaennam!age barat kheyli mohemme begoo ta begardam peydash konam!
ریحا&# | Homepage | 03.17.06 - 4:28 pm |

khare kocholo گفت...

to khode nomreye bistiiiiiiiiiiiii
khare kocholo | Homepage | 03.18.06 - 7:17 am |

ashk kochike گفت...

akheyyyyyyyyyyy to ham ke kam harf..ok benvis miyayim nazar midim naneveshte ke nemitoonim nazar bedim hendoone ham nemidim zire baghalet bo migire hendoonehe =)) talebi midim zire baghalet :-j
ashk kochike | 03.18.06 - 10:07 am |

مریم گفت...

بابا خب تا حرفت میاد یه ورق و یه خودکار در بیار و بنویس .. حتما که لازم نیست بیای پای کامپیوتر .... در باره ی خودتم چشم حتما میگیم بهت ... بابا کلی منتظر این موقعیت بودم .. پس لحظه ی نقد شما فرا رسید آره ... پس آماده کن خودتو واسه شلیک گلوله ها .. ما که عمرا تعارف نداریم ... چه موقعیتی از این بهتر ؟؟
مریم | Homepage | 03.18.06 - 2:53 pm |