۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

اولین پست سال و دهه نود

سلام...سال نو مبارک!...ایشالا سال و دهه بسیار خوبی در پیش رو داشته باشین و ده سال دیگه وقتی به این نقطه می رسین خودتون رو از هر نظر جلو و بالاتر از الان ببینین....

امروز داشتم فکر می کردم که هیچ متوجه شدیم که تمام روزهایی که از شروع سال تا به امروز سپری شد،اولین از نوع خودش بوده؟منظورم اینه که از دوشنبه که عید بود،ما اولین دوشنبه سال و دهه رو تجربه می کردیم و بعد به ترتیب سه شنبه،چهارشنبه و...تا رسیدیم به امروز که چرخه تکرار شد...شما رو نمی دونم،ولی برای من همیشه اولین ها مزۀ دیگه ای داره،انگار از جنس متفاوتی باشه...اولین روز مدرسه،اولین دوست،اولین پول تو جیبی،اولین عشق!...هیچ یادمون مونده اولین بار از کی خوشمون اومده؟معمولا این یه مورد از یاد کسی نمی ره...یادش به خیر برای من بیست سال پیش بود!...جان؟نخیر سن خودت زیاده،من یه کم زود شروع کردم وگرنه سنی نداشتم...بچه بودم،بچه و ساده انگار...البته فکر نمی کنم الان هم خیلی بزرگ شده باشم،هنوز در بعضی موارد ساده اندیشی دوران بچگی مو دارم،انگار هیچ وقت قرار نیست در اون زمینه بزرگ بشم...

امسال رو متفاوت شروع کردم،بین خودمون بمونه ولی نوشتن چهارمین کتاب و دومین رمانم رو شروع کردم...اسمش فعلا سوداگره و داستان پسری است که در نوجوونی یه نفر رو که خیلی براش عزیز بوده گم می کنه و سالها بعد،وقتی به اندازه همون سن نوجوونیش بزرگتر شده بوده،اونو پیدا می کنه و نکته جالب اینه که با گذشت سالها اون هنوز همون سنی است...چی؟چیکار کنم خب؟من عادت دارم تم های غیر از آدمیزاد بنویسم،احتمالا این کتابم هم مثل سه کتاب قبلیم توقیف می شه!....البته طبق معمول هیچ اهمیتی نمی دم،جلوی هرچیزی رو بشه گرفت جلوی قلم رو نمی شه،یه روزی کتابهای من هم سر از ویترین مغازه ها در می آره،چه باشم،چه نباشم!....

سال خوبی داشته باشد بچه ها،از صمیم قلب آرزو می کنم که دهه جدید دوره ای باشه که همه به آرزوهای ریز و درشتمون می رسیم...آخرهفته و چند روز تعطیلی باقی مونده بهتون خوش بگذره،عیدتون هم مجددا مبارک،صد سال به از این سالها!

۸ نظر:

ندا گفت...

سلام اق فرهاد خان با وفا
به به سال نو مبارک!
میدونی چیه اخرش من نتونستم بفهمم شوما چند سالته!
راستی این فیلمتون ب کجا رسید من میخوام ببینم ها !!حواست باشه ما تلوزیون ملی قربونش برم نمیگیریم ولی خوب اطلاع با شما!ماشالا این همه اراده
ب نظرم نویسنده ها ادم های خاصی هستن!

راستی شوما نمیخوای این وبلاگتون رو از فیلتر در بیاری اومدیم ما فیلتر شکنمون خراب شد اصن!
ب امید و ارزوی چاپ کتاب هاتون

وفا گفت...

فرهاد من بدجور درگیرم شرمنده!جبران می کنم

mahsa گفت...

salam,
sale no mobaraak!

avali a hamishe bahalan! inke kheili khube! :)

in dastane jadid ham bayad jaleb bashe...age nemikhain felan negahesh darin bara khodetun, befresti khoshhal misham bekhunamesh!
kheili vaghte dg az in ketaba nadaram k bekhunam (az in donbale dar ha k bayad chan mah sabr koni ta nevisande fasle baadi ro bede :D )

mahsa گفت...

chan ruz ham chand rooooooozzzzzze! :->

ma k nafahmidim chi shod!
yani oon ghad dir be dir minevisi k dg rut nemishe bem begi fasle jadid....
ya inke mikhay mese ghabli nabash o ta akhar secret bemune?
dar har surat man kar nadaram! man ketab mikhaaaaam! :D

ishalla zud ham tamum mishe k man zudtar bekhunam :D

mahsa گفت...

AKHJooooOOOoon! :D
halghe106@yahoo.com

chashm, zud befrest k zudtar bekhunam..o nazaram o ham begam ;)

mersi.....

mahsa گفت...

kojaaaiin?
khabari nist?
farvarin ham tamum shod !!!

سمیرا گفت...

با چه انتشاراتی ای کار می کنی؟ پیترپن جدید داری می نویسی؟ راستی سال نو هم مبارک!

mahsa گفت...

dari miri too gomgashte ha! ;)