۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

نفس های آخر دهه هشتاد

سال رسیده به دو هفته پایانیش...بهتره بگم دهه رسیده به آخراش...خیلیه ها،حساب کن،دو هفته دیگه یک دهه ورق می خوره،ده سالی که بدون شک برای هر کسی متفاوت گذشته ولی خدا رو شکر برای من خوب بوده....می تونم به جرئت بگم در تداوم دهه هفتاد که یکی از بهترین دهه های عمرم بود،دهه هشتاد هم سرشار از موفقیت و تجربه بوده...کارهای زیادی در این ده سال انجام دادم که سعی می کنم در پست آخر سال به اهمش اشاره کنم.....تنها یک مورد بود که به عنوان ناکامی با خودم از دهه قبل به این دهه آورده بودم که در همین ماه های پایانی سال دارم سعی می کنم اون رو هم جبران کنم...شاید دیر باشه،شاید دیگه نشه جبرانش کرد،ولی من تلاشم رو می کنم،من در زندگیم هر چی رو اراده کردم به دست آوردم و این یه دونه رو هم به هر شکلی هست و البته با صبر و تلاش خودم به دست می آرم...البته به امسال و این دهه وصال نمی ده ولی...دهه نود گوش کن!دارم یکی از آرزوهای برآورده نشده ام رو،در واقع برزگترینش رو با خودم پیشت می آرم تنها به این امید که در دوره تو بتونم بهش برسم...من می خوام کامل بشم،می خوام به تعادل برسم،و تو همون فرصتی هستی که باید ازش استفاده کنم....می دونم که مثل همیشه به راحتی نمی ذاری به هدفم برسم ولی من سلاح همیشگی مو دارم و با همون به جنگت می آم،صبر و پشتکار..........
در این روزهای آخر برای شما هم موفقیت رو آرزومندم،من واقعا ده سال پرباری رو پشت سر گذاشتم،به خیلی از مفاهیم رسیدم که در شکل گیری شخصیتم موثر بود،روی هم رفته به خودم نمره قبولی می دم و از حالا کمربندهام رو سفت می کنم تا در دهه بعدی کاستی هامو برطرف کنم...دهه نود آماده باش که می خوایم ده سال موفق تر رو باهات تجربه بکنیم!!

۳ نظر:

mahsa گفت...

jelebe! kash dahe baadi behtar bashe :)

bavar mikoni ta allan aslan havasam nabud sal dare tamoom mishe? aslan havasam nabud k dahe! dare tamoom mishe !!!

khande dare :))

رضا گفت...

سلام خوبیی داداشی؟
آقا من از دهه هشتادم خیلی رازیم واقعآ بهترین دوره عمرم بود بزرگترین و مهم ترین چیزی که تو این دهه یاد گرفتم استقامت در برابر مشکلات بود یخورده سخت گذشت اما یه جاهایی واقعآ مسیر زندگیم دیدم که عوض شد چه به سمت خوبی و چه بدی اما تجربه های خوبی بدست آوردم
ممنون از مطلب خوبت
آقا یا علی موفق باشی و سلامت
دهه ی 90 رو هم برات خوب و خوش آرزو مندم

mahsa گفت...

mikhay ke ta sal tamum nashode poste akhare sal ro ham bezar ! ;)