۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

می گذرونیم

خب این روزها هرچند پرکار و فشرده می گذره ولی خدا رو شکر آرومه...خیلی آروم...مدتیه صبح ها وقتی بیدار می شم ته قلبم احساس آرامش می کنم،آرامشی عجیب.........خب دور اول بازی ها تموم شد،ظاهرا پیش بینیم که گفته بودم این دوره از مسابقات جام شگفتی ها خواهد بود داره درست از آب در می آد......برد ژاپن از دانمارک و دو گلی که روی دو ضربه آزاد متوالی به ثمر رسید دست کمی از کارتون فوتبالیست ها نداشت...هر دو گل شوت چرخشی بود و خب من از همین جا حدس می زنم که ژاپنی ها با توجه به تغییر که توپ در این جام داشته و گفته می شه که بر اثر ضربه کمونه می کنه،رفتن کلی تحقیق محاسبه کردن تا بتونن چنین شوت غیر ممکنی رو بزنن اون هم دو بار...خب گل رو ضربات کاشته زیاد به ثمر رسیده ولی این که دو تا ضربه آزاد پشت سر هم هر دو به یک سبک گل بشه چیز نادریه...ژاپنی ها حتا اگر در دور بعدی حذف بشن کار بزرگی کردن...کلا نماینده های آسیایی این دوره آبرو داری کردن،حتا کره شمالی که حذف شد....فقط خدا رو شکر که عربستان این دوره نبود که با اون همه پول و امکانات هشت گل بخوره...دقت کنید،کره شمالی آه در بساط نداشت و از پرتغال هفت تا گل خورد،حساب اونها از بازیکن های ناز پرورده و زن باره عربستان جداست! ؟
خب یکی بیاد بهم روز مرد رو تبریک بگه دیگه،شما چه دوستایی هستین؟من کم بهتون سر زدم سر مناسبتها یا کوتاهی کردم در موارد دیگه؟...شوخی کردم،ولی گاهی آدم دوست داره حس خود تحویلگیریش ارضا بشه....جواب کامنتهای پست قبلی رو در اولین فرصت می دم،من چیزی از فالگیری و طالع بینی نمی دونم کلا به احساسم مراجعه می کنم،درباره بعضی از دوستان به خاطر کوتاه بودن سابقه آشنایی از ارائه پیشگویی معذورم....ما رو به بزرگی خودشون عفو کنن ولی برای سایرین چشم،بذارید ببینم احساسم راجع بهتون چی می گه؟
مواظب خودتون باشید،امتحانات به میانه رسیده،نبینم کسی تنبلی کنه ها،همه سرها روی کتاب تا آخر امتحانات!خوش باشید

۴ نظر:

مينا گفت...

خب من وبلاگتونو باز كردم كه روز مرد رو بهتون تبريك بگم اما حالا شما فكر مي كنين چون گفتين بياين تبريك بگين من تبريك گفتم!!اما از اين فكرا نكنين.من اصلا به قصد تبريك اومدم پيشتون.پسسسسسس:
روزتون مباااااركككككككككك
(دست و جيغ و سوت و هورا)

مرجان گفت...

روزت مبارک!:)
ببخشید که آقا به این گلی رو یادمون رفته بود!
امتحانا هم تموم شده که ما این ورا سر زدیم!:)

برکه گفت...

بیا بزن دیگه...گفتم هر کی می دونه چی بگه بیاد بزنه...

فرناز گفت...

الان كه شرايطت آرومه و فشار كار كم شده انگاري كم پيدا شدي
روز مرد همتموم شدولي از شما مبارك