۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

پیشگویی پنجگانه

خب این جام جهانی فوتبال به اصطلاح خوب ما رو از خواب و خوراک انداخته!...از بعد از ظهر تا شب دیروقت یه ضرب پای تلویزیون و فرداش خوابالو سر کار و تا عصر بحث سر بازی های روز قبل یا پیش رو...تا اینجاش که چندان جام جهانی دلچسبی نبوده،فقط درخشش تیم هایی که هیچ انتظاری نمی رفت از نکات جالب این دوره از مسابقاته...کار به نتیجه ندارم ولی بازی کره شمالی در برابر برزیل بسیار به دلم نشست...با این که طرفدار سر سخت برزیلم ولی برای اولین بار،وقتی تیمی بهش گل زد،پاشدم وبه احترام اون تیم ایستاده دست زدم...گریه های بازیکن کره موقع نواخته شدن سرود ملی کشورشون خیلی معنا داشت...همون طور که گریه های حمید استیلی بعد از به ثمر رسوندن گل به تیم آمریکا در جام جهانی نود و هشت فرانسه کلی حرف پشتش بود....شاید زود باشه بگم ولی به نظر می رسه جام عجایب باشه و بعید نیست در بین چهار تیم فینالیست،یکی دوتا تازه وارد به چشم بخوره...
کاملا بی ربط و خودمونی:به نظر می رسه اون روزی رسید که ببینم روزگار به نفع من می چرخه،باز زوده بگم،ولی گویا داره اتفاقی می افته که در تمام عمرم،دست کم از وقتی خودمو شناختم و آرزو هامو دنبال می کردم،نمونه اش رخ نداده باشه،شنیده بودم که اگه امیدت رو از دست ندی و سرسختانه آرزوهات رو دنبال بکنی،روزگار به نفعت می چرخه....
خب داشت یادم می رفت،یکی از دوستان،ابر بهار،منو به یک بازی دعوت کرده،باید درباره آینده پنج وبلاگی که مرتب مطالعه اش می کنیم پیش گویی کنیم و یکی از اونها حتما باید وبلاگ خودمون باشه،به این ترتیب من پیشگویی رو از وبلاگ همون کسی شروع می کنم که دعوتم کرده،یعنی ابر بهار:
ابربهار:رشته درسیش رو تا مدارج بالا دنبال می کنه و در آینده هم در زمینه رشته خودش فعالیت خواهد کرد...حس می کنم به تدریس در دانشگاه یا تحقیق روی بیاره چون به کاراکترش سازگاره...با یه نفر از هم دوره های دانشگاه یا همکارانش ازدواج می کنه و بچه اولش هم دختر خواهد بود...دیگه این که احتمالا برای ادامه تحصیل و کار محل زندگی شو ترک بکنه ولی روزی به اونجا برمی گرده،و آخر این که هرجا بره و هر چی هم پیشرفت کنه وبلاگ و دوستان وبلاگیش رو فراموش نمی کنه
مینا:مینا هم به لیسانس اکتفا نمی کنه و تا هرجا که بتونه پیش می ره...حدسم اینه که در کنار درس،نوشتن رو به صورت یک کار تخصصی بلکه همیشگی دنبال بکنه و حسی به من می گه که روزی در نشریات نوشته هاش منتشر خواهد شد...عکاسی رو هم دنبال خواهد کرد و مجموعه عکس کاملی رو گردآوری می کنه که خودش از تماشا و مرور کردنش لذت می بره...می بینم که برای انجام کاری چند سالی رو به شهری دیگه غیر از تهران می ره و اونجا یه کار مهم انجام می ده...در پنج سال آینده ازدواج نمی کنه ولی فرد مناسبش رو ملاقات خواهد کرد...یه موفقیت ورزشی رو هم در طالع خواهرش می بینم
لیمو:با این که خیلی بچه ها رو دوست داره ولی حدسم اینه که در همین پنج سال آینده ازدواج می کنه و زمینه کاریش عوض می شه...از شهرش دور نمی شه ولی وبلاگش رو تعطیل می کنه چون بچه ها یکی از عمده ترین انگیزه هاش برای نوشتن بودن که با رفتنشون دیگه میلی به نوشتن پیدا نمی کنه...یه حسی بهم می گه که در آینده در یه کار تجاری که با هنر و لباس در ارتباطه موفق می شه البته در کنار کسی که مثل برادر یا همسر بهش نزدیکه
برکه:می ره خارج...اونجا به چیزی که دنبالش هست می رسه...با مردی که از خودش خیلی بزرگتره ازدواج می کنه...برکه هم وبلاگ نویسی رو کنار خواهد گذاشت نه به این خاطر که از نوشتن خسته می شه که زندگیش وارد مراحلی می شه که اون قدر تازگی داره که وقتی برای نوشتن براش نمی مونه...برکه رو هم می بینم که در یه کاری که زمینه های هنری و ذوقی داره مشغول به کار می شه و نسبتا از زندگیش راضیه...روی این نسبتا تاکید می کنم چون احساسم می گه اون به کم قانع نیست
خودم:نوشتن رو بیش از پیش و جدی تر دنبال خواهم کرد...بعد از کتاب آواز درنا باز هم رمان می نویسم ولی این بار تک جلدی و با موضوعی که تا به حال بهش پرداخته نشده و حال و هواش از آواز درنا مرموزو سورئال تره...در ورزش هم به پیشرفت خوبی می رسم و موفقیت در ورزش پام رو به سینما هم باز خواهد کرد...به احتمال زیاد ازدواج نخواهم کرد و این یعنی ترشیدن و مجرد موندن....مشهور می شم،اون قدر که خودم هم احساس رضایت کنم...
خب ببخشید که نرسیدم درباره بقیه دوستان بنویسم چون کوپن پنج تاییم مصرف شد...هر کسی دوست داشت در این بازی شرکت کنه و البته خبرشو بهم بده...مواظب خودتون باشید بچه ها،خوش و موفق باشید خصوصا اونهایی که الان امتحان دارن...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

حيف كه اينجا از اين اسمايلي هايي كه نيششون بازه و ابرو ميندازن بالا نداره البته اونيم كه زبونش در مياره خوبه ها البته همه اين ادا اصول ها ماله كامنتدونيتونه فهميدم نه اينكه منمشهورمطاقت نداره اسم و آدرس بزارم اينجااااااا بايد مجهول الهويه بيام
يعني هر كار ميكنم خودمو راضي كنم بشينم فوتبال ببينم نميشه ها تنهايي اصلا بهم مزه نميده هيشكي نيست باهاش داد بزنيم و موج مكزيكي بريم البته ما اسپانيا رو ميدوستيم اصلا از اين برزيلي هاي زردنبوي سياه سوخته خوشمان نمياد
ميبينم كه آينده پيش بيني ميكنين خوبم پيشبيني ميكنين جالب بود برام در ضمن اينجا بوي ترشي مياد يكي اينجا قراره ترشي انداخته بشه كيه آيا ؟ شما ميشناسين!!!
بابا مشهووووووووووور
بابا ورزشكااااااااااااار
بابا نويسنددددددده
بابا موفق (آقا تو رو خدا با ما يه عكس يادگاري بندازين بريم به دوستامون پز بديم )معروف شدين قيافه نگيرين برايه ما ها
ايدوارم تو هر آپي كه ميكنين ما بيايم هي از موفقيت هاتون بخونيم كلي ذوق كنيم دست و سوت هوراو موج مكزيكي بيايم براي شماو كلي پز بديم كه شما دوست مايي يكي منو ببره آقا فرهاد لطفا اين لنگه دمپاييتون ور دارين برادر من نزديك بود بخوره تو چشمم رفتم بابا
نه يعني الان انتظار دارين من بگم ليمو هستم چه انتظاراتي دارن از آدم

Yaprak گفت...

سلام سلام .. چه جالب بود این پسته انگاری نشستی برای تک تک این ادما فال قهوه گرفتی .. من خودم تو عمرم 4 بار بیشتر فال قهوه نگرفتم ولی اون خانومه دقیقا اینجوری حرف می زد :))
منم که به شدت می دونی فوتبالیم و طرفدار ایتالیا .. اما کم کم می ترسم این دوره ناکام بمونیم .. چون فقط برزیل و آرژانتین تونستن در حد و اندازه های خودشون ظاهر بشن تا حدودی و ایتالیا و انگلیس و اسپانیا و فرانسه و آلمان و آمریکا یه جورایی خراب کردن .. فقط امیدوارم بتونن به مرحله بعد صعود کنن وگرنه که باید بشینیم بازی های مسخره پاراگوئه و اوروگوئه و غنا و ... رو ببینیم .
در مورد منم میشه پیش بینی کنی ؟ تو کامنت دونیت یا کامنت دونیم بنویسی ؟؟ :D

مينا گفت...

به به!!سلام بر شما فالگير و پيشگوي بزرگ!!فقط اين يه كار رو انجام نداده بودين تا حالا!!
خب خب.ممنون از آينده بسيار خوبي كه براي من پيش بيني كردين.تا ببينيم چقدر به واقعيت نزديك خواهد بود.خودم كه بسيار پسنديدم همچين آينده اي رو!مخصوصا عكاسي رو.اون روز هم داشتم به مامانم مي گفتم خيلي دلم مي خواد عكاسي رو حرفه اي دنبال كنم.يعني مي شه؟

فوتبال هم...من كه زياد نگاه نمي كنم.حسش نيست!!اما خب از گوشه و كنار يه چيزايي مي شنوم و ظاهرا اين جام چند تا شگفتي بزرگ داشته.خلاصه كه خوش باشيد با فوتبال ها:-)
روزگار بر شما خوش:-)

فرناز گفت...

چه آينده هاي خوب و درخشاني پيش بيني كردي
نمي دونم چرا كسي آينده منو پيش بيني نمي كنه

abrebahar گفت...

salam dadashi khoobi?salamati?che jaleb !!pishbini k az 5 sale ayande khodet kardi shabihe ooni k man gofta,m nabood???faghat ezdevaj nadasht:Ddadashi mikhay betorshi!!!???che midoonam valla harchi man khoshbina too in mozoo to badbini!!pishbini k rajebam kardio khaili doost daram !!!albate savaye bakhshe ezdevajesh!!felan

neda گفت...

salam dash farhad chetor metorii?
manam khobam biya pish binim kon binam jaleb shod vasam