۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

لتس راک

خب جام جهانی دو هزار و ده هم که تا کمتر از دو روز دیگه شروع می شه و سر نه فقط ما که کل دنیا یک ماهی گرم می شه اون هم درست زماتی که رسیدیم به زمان یادآوری بعضی از دسته گل های حضرات...هرچند خاطرۀ بعضی از اتفاقات تا سال ها بلکه قرن ها فراموش نمی شه،ولی خب یه امسال رو که اولین مرتبۀ یادآوریش بود رو خیلی خرکی قسر در می رن و سال به سال هم که موضوع بیشتر از حساسیت می افته و کم کم عادی می شه...دقت کن،گفتم عادی می شه نه فراموش!
خدا رو شکر این روزها عجیب احساس موفقیت می کنم...حس می کنم به هر کاری دست می زنم درست انجام می شه و چیزی نیست که نتونم از پسش بر بیام...در روابطم،چه در منزل،چه محل کار و چه دوستان و آشنایان به حدی از رضایت خاطر رسیدم و از این بابت خدا رو شکر می کنم...مغرور هم نمی شم که فکر کنم خب دیگه تموم شد و از حالا نیازی به مراقبت نیست چرا که وقتی مقبولیت به دست می آریم تازه باید برای حفظ کردنش تلاش کنیم چون به همون سختی که به دست می آد،به آسونی از دست می ره....
رک تر و واقع بین تر شدم،البته باز گاهی اوقات می زنم به صحرای کربلا ولی قابل کنترله...یکی هست که اگه بیاد ممکنه از این رو به اون روم کنه،اومدنش رو تا حدی سپردم دست سرنوشت،باقیشم خودم دست گرفتم تا بعد ها خودم رو به کم کاری متهم نکنم...وقتی تصمیمی می گیریم باید پاش وایسیم،خوب یا بد این خودمونیم که باید مسئولیت قبول کنیم و تا زمانی که دنبال مقصر و دیوار کوتاه بگردیم هیچ پیشرفتی نمی کنیم...امام فرهاد!......
خب دیگه برم،اومده بودیم اینجا رو یه آب و جارویی کنم گفتم حال دوستای خوبم رو هم بپرسم،مرسی که سر می زنید،برای اونهایی که در این دوران درگیر امتحانات پایان ترم هستن آرزوی موفقیت می کنم،دست مریزاد،شل نگیرید که ماهی رسیده به دمش و شبهای طولانی و خنک تابستون زمانی بهمون می چسبه که خیالمون از هر نظر راحت باشه...پس بخونید این روزها رو که سه ماه عشق و حال و خاطره اندوزی در راهه....به قول آمریکایی ها:لتس راک!

۶ نظر:

neda گفت...

salam. na 3 gharn nemiram ye mah miram.delet miyad dore mano khat bekeshi man b in khobii na ghaa farhad !! man har jor shoma rahati ma ham rahatim faght jaye soal bod vasam.mer30 ma k say khodemon ro mikonim ta khoda har chi bekhad felan bye hnoz narfatm farda miram

neda گفت...

ki gharare biyad rastii mobarakeeee:D age omad dasteto bekesh ro sare ma ham shyad ye farji shod:d

مينا گفت...

سلام:-)
ما دخترا انقدر خوشحاليم كه جام جهاني داره شروع مي شه!!!چون پسراي كلاسمون قشنگ شب امتحان سرشون به فوتبال گرم مي شه يه سري رقيب از ميدون به در مي شن!!!من كه كلا تب فوتبالم صفر مي باشد!!
خب واقعا خوشحالم كه اين روزهاتون همه چي آرومه!ايشالا كه اين آرامش ادامه داشته باشه البته همونطور كه گفتين به ركود تبديل نشه كه با شناختي كه از شما دارم مطمئنم اينطور نخواهد شد
واي خدا من كه اصلا حس و حال امتحانات رو ندارم:-(تو اين گرما كي حس درس داره آخه؟؟اما خب چون شما گفتين،چشم.درس هم مي خونيم!D:
از آب و جاروتون ممنونD:
موفق باشيييييد!!

Yaprak گفت...

سلام سلام آقا فرهاد نویسنده و بازیگر خودمون .. خوبی آقا ؟ من از حالا بگم من یه نسخه از کتاب امضا شدت رو می خواما
از کامنتای اخیرت و تبریک بابت روز زن متشکرم .. راستش وقتی عکس کادو رو دیدم و آقای همسر بهم تبریک گفت یه جریان خون گرم دوید زیر پوست شقیقه هام .. یه حس خیلی خوب .. حس اینکه یه نفر هست که تو براش مهمی و به یادته و احساس مالکیت می کنه نسبت به تو .. این مسئله حس مالکیت خیلی عجیبه .. یه آقا از اینکه مالک باشه لذت می بره و یه خانوم از اینکه مورد تملک باشه ... از یه طرفم حس می کردم بزرگ شدم و یه جورایی می ترسیدم مثل یه خانوم واقعی نتونم رفتار کنم ..می دونی خیلی جالبه که تو این دوماهی که از محرمیت ما می گذره حسابی گیج شدم.. انگار نه انگار که 2 سال با هم دوست بودیم و رفتارام وشخصیتم اون جذبش کرده .. همه اش می ترسم که بزنم تو ذوقش یا دوری اونو نسبت به من سرد کنه .. خیلی بی طاقت شدم و حساس و زود رنج .. بعضی وقتا فکر می کنم اون یه آدم دیگه بود که اون همه مشکلات و دوری رو تحمل می کرد .
من عاشق جام جهانی و لحظه های بکرشم .. در مورد وقایع پارسال و یادبودشم فقط لینک یکی از پستای پارسالمو که تو اون حال و هوا نوشتم برات می ذارم تا موضع منو بدونی در مورد این قضایا .. آرشیو خرداد و تیر پارسالم بیشتر نقطه نظرمو نشون میده :
http://zamaneazizeyeganegi.blogsky.com/1388/03/28/post-37/

ناشناس گفت...

من آمده ام به به من آمده ام هر چند به صورت نا شناس امده ام ولي خلاصه مهم اينه كه آمدم
به خدا من هر وقت اين كامنت دونيتون رو باز ميكنم همچين احساس پيروزي ميكنم انگار تو جنگ جهاني اول و دوم و سوم و چهارم برنده شدم
خوشحالم كه اين روزا از همه چي راضي هستين خداييش هيچ احساسي لذت بخش تر از راضي بودن خود آدم از خودش نيست ما باز به طور خبيثانه اي خوشحاليم كه تو اين گرما درس نميخونم و امتحان ندارم و از اين صوبتا
ميبنم كه نصيحتم ميكنيي ارشاد ميكنين به عناوين عكاس و بازيگر و نويسنده و ... امام هم كه اضافه شد هر دم از اين باغ بري ميرسد الان جريان اينه كه من انقد امدم كامنت بزارم با صورت خوردم تو در بسته الان جلو زبونمو نميتونم بگيرم
آيا متوجه شدين من كي بيدم؟؟؟؟؟؟
امضا يه ليموي مجهوا الهويه

abrebahar گفت...

salam dadashiye movafagh khoobi???
che khoob hame chi dare khoob pish mire.lezat mibaram mibinam enghad khoobo manteghi harf mizanin vaghean chand nafar too mogheiyate shoma mitoonan intor fekr konan o intor harf bezanan!!be bazi davatetoon kardam !!!ag biayayn webam mifahmin!!