۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

تولدت مبارک مامان!

خب بعد از چهار روز فیلتر بی دلیل صفحۀ ورودی بلاگ اسپات(حضرات باید هر از گاهی کرمشون عود کنه واسه کارای بی دلیل!)با کمی تاخیر تولد مادر عزیزم رو که پریروز پنج اردیبهشت بود بهش تبریک می گم...ایشالا سال های طولانی سایه اش بالای سرم باشه و من هر سال براش کیک و هدیه و شمع تولد بخرم و غافلگیرش کنم!(چشمک)...مادر عزیزم تولدت مبارک!
اون هایی که وبلاگمو از قدیم دنبال کرده باشن می دونن که اردیبهشت برام ماه پر مناسبتیه چون هم تولد مادرم توشه و هم تولد آرزو...درسته که با گذشت شش سال،عشق آرزو در گنجینۀ خاطرات ارزشمندم بایگانی شده،ولی این دلیل نمی شه که دهم این ماه،باز یکی دو منور به افتخارش روشن نکنم...اصلا این کار رو بیشتر برای خودم می کنم،مثل هر مملکتی که روزهایی در سال رو برای خودش مناسبت می کنه و بهونه ای برای شاد بودن،من هم می خوام اعیاد خودم رو داشته باشم...پنجم و دهم اردیبهشت و ششم شهریور روزهای جشن در تقویم سرزمین منه و در این روزها برای گرامی داشت یاد و خاطرۀ کسانی که برام ارزشمندن و روی من تاثیر گذاشتن یه کار نمادین می کنم...
بعدا نوشت:دلم می خواد از آینده با خبر بشم،کسی فالگیر خوب سراغ نداره؟(چشمک)

۱ نظر:

مينا گفت...

به به...تولدشون مبارك باشه.ايشالا 120 سال ديگه هم زنده باشن و سايشون بالا سر شما باشه.
تولد آرزو خانوم هم مبارك.از اين رسم منور روشن كردنتون خيلي خوشم مياد.حركت جالبيه كه تا حالا نديدم.بازم به كارتون ادامه بدين.به قول شما آدم بايد براي خودشم يه چند تا عيد ومناسبت داشته باشه...

اگه از آينده خبر داشته باشيم كه زندگي تكراري مي شه.همه صفاش به اينه كه مدام روزگار با حال گيري هاش سورپرايزت كنه!!!