۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

سال پرکاری در راهه!

خب دوباره بعد یه مدتی پیدام شد...عرض به حضورتون که اینجانب می خواستم روز شنبه آپ کنم و با یه خبر دسته اول اومده بودم که کامپیوترم بدون هیچ دلیلی هنگ کرد و بعد هم سکته زد و بعدشم دیگه بالا نیومد!ریست کردن و حتا نصب مجدد ویندوز هم دردی رو دوا نکرد...هرچند از ریخت ناجور آرم ویندوز موقع بالا اومدن فهمیدم که یحتمل زرت یکی از قطعاتش قمصور شده و حدسم امروز عصر که بعد از دو روز فرصت کردم دستگاه رو ببرم تعمیرگاه به یقین مبدل و مشخص شد که کارت گرافیکیم سوخته...خلاصه مبلغی رو از جیب مبارک اخت شدیم تا بتونیم الان در خدمت شما باشیم...(حالا یکی نیست بهم بگه مگه خیلی پی ات فرستاده بودن که داری می گی کجا بودی؟محض رضای خدا یکی در این مدت پرسید کجایی؟-با خودم بودم ها،یه وقت به دل نگیری خوشکله!چشمک!!)
بگذریم،جونم براتون بگه که...همین اول بسم اللهی می خوام برای خودم نوشابه باز کنم...یادتونه چند پست قبل گفتم که دم عید برامون مراسم تجلیل گرفتن و به بچه های گروهمون که در مسابقات چین و گرجستان مدال گرفته بودن لوح تقدیر دادن؟...خب حالا می تونید گزارش مصورش رو از طریق لینک زیر بخونید:
البته طبق معمول من توی عکس ها نیستم و دلیلش هم واضحه چون من اون روز به عنوان عکاس در صحنه ظاهر شدم و عکس هایی که پایین صفحه از اجرای مراسم می بینید رو بنده گرفتم با اجازه تون!(لبخند دندان نما)...همون طور که می بینید و قبلا هم گفته بودم اکثریت با خانوم هاست چرا که دو ردیف آخر در واقع کسانی هستن که در کلاس باهاشون تمرین می کنم و ضمنا عکس یکی از خانومها به دلیل نامعلومی(شاید برای این که تساوی بین تعداد و دختر و پسر به وجود بیاد)حذف شده...از میون هم کلاس های من هم روزبهان با هشت و یگانه با هفت سال سن جوونترین اعضای گروهمون هستن...پیرمردشون هم که منم!(چشمک)...خب بخوایم منصفانه هم قضاوت کنیم کار درست رو اونها می کنن که از سن پایین شائولین رو شروع کردن و اگه ادامه بدن شک نکنید که در سه چهار سال آینده به تیم ملی می رسن...خوش به حالشون...اگه من فقط نصف اونها زمان یا انعطاف بدنی داشتم....چی؟چی می شد اون وقت؟هیچی دیگه رزمی کار بزرگ دیگری به جهان معرفی می شد...این که سوال نداره!!...چه کنیم دیگه،ما نسل سوخته ایم و استعدادهامون همین جور داره هدر می ره!(لبخند دندان نما+صورتک خشنود!).....
خب دیگه همینو می خواستم بگم،آخر خود تحویل گیری،بعد این همه مدت اومدم تمام پستم شد تعریف از خود...ولی خدا می دونه خیلی خیلی سرم شلوغ شده...از ظواهر امر این طور برمی آد که امسال سال پرکاری برام خواهد بود...نه فقط در ورزش که در محل کار هم قراره ارتقاء پیدا کنم و به احتمال زیاد سرپرستی بگیرم و چند تا نوچه بیاد زیر دستم...البته خیال نکنید خیلی گنده می شم ها،ولی خب یه نیمچه رئیسی می شم واس خودم و چندر غاز می ره روی حقوقم...دل خوش کنیه البته،توی شرکت دولتی خیار و کمبزه زیاد فرقی نمی کنه ولی روی هم رفته نشنیده بگیرید ازم تا وقتی که خودم خبرتون کنم....
خب دیگه برید سر درس و مشقتون،قراره امسال امتحانها زودتر شروع بشه پس تنبلی نکنید و درس بخونید،تابستون وقت کافی خواهید داشت که بیاد سراغم....خوش باشید بچه ها،باقی هفته بهتون خوش بگذره!

۱۲ نظر:

limo گفت...

salam bar samorayi bozrg
salam bar razmi kare ghodratmand
salam bar akas herfeyi
salam bar raese bozrg
khob aya hameye anavin salm dade shod
baba eyval baba khaste nabashi babatavalod ba takhir mobarak aval begam ke man baraye poste ghabl har kar kardam natonestam nazar bezaram hala chera nemidonam arze pozesh babate takhier khoneye no mobarak

samira گفت...

کجا بودی این مدت؟ :دی برای چی جایزه گرفتید؟ :دی

برکه گفت...

من بد درگیرم شرمنده کم میام...ولی از شرمندگیت در میام...در مورد اون قضیه...من رقص 2نفره عربی آذری رو کامل کار می کنم.رقص هیپ هاپ و رپ رو خودم میرقصم و تا حدودی در حدی که گلیم از آب بکشن می تونم یاد بدم

مينا گفت...

خب مهم دل دوستان هست كه پيش هم باشه!كامنت و اينا كه مهم نيست(آيكون مينا در حال سوت زدن!!)

شما كه هميشه پركار بودي...ديگه ببين امسال قراره چي بشه كه نوشتي سال پركاري در راهه!!ايشالا كه تو همه كارهاتون موفق باشين
دفعه بعد هم لطفا سعي كنيد توي عكس ها باشيد!!!
فعلا...

فرناز گفت...

لينكتودرست نكرده بودم به وب قبليت سر ميزدم

abre bahar گفت...

salam dadashi bebinam movafagh misham ino sabt konam

abrebahar گفت...

sale porkar k khaili khoobe!eQeteraf mikoni pire mard shodi!nemikhay saro samoon begiri?!:Dshookhi boooda!ghasde dekhalato jesarat nadashtam!movafagh bashi hamishe

برکه گفت...

شما استادییی...از نظر من مورد نیست فقط باید هماهنگ باشیم...بعدم که این دو تا رقص که می خوای می تونیم یه کم یادت بدم اونقدر ماهر نیستم گفتم در حدیه که گلیم از آب بکشی بیرون...فقط یه مضکل اساسی این که کجا؟من شاگردام همه میان باشگاه که شماآقایی و نمی شه...حالا چه کنیم؟

برکه گفت...

بعدم که معلومه 3سال دیگه قراره دعوامون بشه چون من مرز 25 رو رد می کنم...جدای شوخی نمی دونم قضیه چیه خودمم کنجکاو شدم دلیلش رو پیدا کنم

برکه گفت...

اولا که من خودآموز بودم تمام رقصایی که بلدم رو خودم یاد گرفتم اونم به علت عشق زیاد به رقص...البته یه پرس و جو می کنم ببینم که جاایی هست مناسب باشه.در مورد هزینه هم مهم نیست این آخرین قضیه اس که باید بیان بشه...دوستمیااا جمع کن این حرفارو من اهل تعارف نیستم.جدی گفتم.بعدم که من هم از آدم بزرگایی که ادای بزرگا رو در بیارن بدم میاد تو هر سنی هم باید بلد بود بچگی کرد هم بزرگی

برکه گفت...

یه چی بگم؟من خیلی دوست دارم کتابت رو بخونم ولی تا الان روم نشده بگم گفتم میگی این باش بعد این همه مدت کتاب من رو نخونده...یه راهنماییم کن...بعدم که من با دوستان زیاد میرفتیم بیرون که الان یه کم مشغله زیاد شده و کمتر میریم درودشت ولی حتما خبرت می کنم...راستی ای دیت رو بهم بده لطفا

melika گفت...

salam farhad,chetori?
pas in ketabet key miaaaad?
man vaghan montazeram bodooooo