۱۳۸۷ مرداد ۲۶, شنبه

قابل توجه علاقمندان کتاب آواز درنا

از طریق دو لینک زیر می تونید جلد دوم این کتاب رو دانلود کنید،لینک اول حاوی شش فصل اول کتاب و لینک بعدی شامل فصل هفتم الی آخر این کتاب هست که هنوز فرصت بازخونی و ویرایشش رو پیدا نکردم ولی سعی کردم تمیز و بدون ایراد باشه،خواهشی که از دوستان عزیزم دارم اینه که نظرات و پیشنهاداتشون رو از من دریغ نکنن،هرجا که موردی و یا ایرادی به چشمشون خورد لطف کنن بهم اعلام کنن،در هر صورت من دست تنها این کتاب رو تا به اینجا رسوندم و بدون شک یه جاهایی مواردی از چشمم پنهان مونده که ضمن پوزش تقاضا می کنم با نظراتتون در ویرایش و نهایی کردن این کتاب بنده رو یاری کنین،متشکرم! ؟

http://boxstr.com/files/3181209_4qadz/D1.pdf
http://boxstr.com/files/3181210_4qjzs/D2.pdf

توضیح تکمیلی با توجه به سوالات مطرح شده از جانب دوستان: پس از کلیک کردن روی لینکهای بالا وارد سایت باکستر می شید و باید روی گزینه
(down load now!)
کلیک کنید تا فایل به صورت خودکار روی دستگاهتون بارگذاری بشه،فرمت فایلها هم صد در صد پی دی اف هست،چنانچه باز سوالی بود در کامنتدونی بذارید تا من در اولین فرصت در همین جا بهتون جواب بدم،کامروا باشید

۷ نظر:

eghlima گفت...

سلاممممممممم
خسته نباشيد.
تبريك ميگم!!
ما هم ميتونيم نظر بديم يانه؟
خوش باشيد
فعلا باي تا هاي.
2008/08/17, 05:29:20 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

man گفت...

khoobe
2008/08/17, 10:00:03 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ناشناس گفت...

من چرا نميتونم اينا رو بگيرم؟
مگه pdf نيست؟
راهنمايي مي طلبيم.
2008/08/20, 12:23:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

تبریک فراوان خسته نباشید فراوان تر منتظر نظرات گهربار پر ارزش و گرانقدر ما باشید
2008/08/20, 03:03:51 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

مرسي از اينكه جواب دادي.
اينو كه گفتي همون ابتداي امر انجام داده بودم (روي سه تا سيستم مختلف) منتها دانلود نشد.
بازم ممنون.
فعلا باي تا هاي
2008/08/23, 11:54:07 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خدا ! گفت...

خوشحالیم که کتاب رو تموم کردی .... ثانیا همیشه همینه ... دیوار اطاق آدم پر از عکسه اما آدم همیشه دلش واسه کسی تنگ می شه که عکسش رو دیوار نیست ! ... این است آدمی ... زت زیاد
2008/08/24, 03:41:25 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خدا ! گفت...

ضمنا این اسم وبلاگت هم خیلی بی ناموسیه !!
2008/08/24, 03:42:10 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate