۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

خب عرضم به حضور گل منور بی مثال جانثارتون که،از اونجا که من فعلا تحت تاثیر مصرف شدید هندوانه(البته به خاطر پنی سیلین و ویتامین های مقویش،نه خدا نکرده به خاطر....)به وبلاگهاتون سر نمی زنم،و البته این اصلا به معنای فراموش کردنتون نیست چون نقش شما رو بر قلبم حکاکی کردن،بنده در اینجا پستی رو ویژه جهت پاسخگویی به کامنتهای پست قبلی می نگارم،باشد که همه تون با من آشتی کنید و بیاید یه توک پا بریم کوه در دامن طبیعت،هم فال و هم تماشا...اصلا ببینم،خجالت نمی کشید این همه وقته آشنا شدیم یه اکیپ درست نکردیم واسه خودمون؟حالا اگه از گروپ های سوسول بازی چه می دونم فرنچ کیس و فی فی جون و لاوفور عشق بودها تا به حال صد دفعه همه ته اجتماع رو در آورده بودن!اتحاد!یکپارچگی!چیزی که تخمشو ملخ برده!هی روزگار.................... ؟
اولی:ببین اصلا نمی خواد افسرده بشی،من هر کسی رو که بدونم توی نت هست ولی ازش خبر ندارم می ذارم در گم گشتگان،تازه باید به زودی شیم شیم و میجون رو هم اضافه کنم!اوه راستی،علیک سلام،خوبی؟
دومی:جوابشو در وبلاگش دادم
سومی:اصولا شما میمیک تون لبخنده،راحت باشید،اصل پذیرفتن حکیمانه بودن سخن بود که شما چنین التفاتی به بنده داشتید،رحم الله و من یقرا...ببخشید یعنی خدا به شما نصرت عطا فرماید! ؟
چهارمی:هیچی نشده به خدا!مگه باید طوری شده باشه؟ترسیدم!نکنه طوری شده خودم خبر ندارم؟
پنجمی:پنجمی هم نداریم راستی ولی خب واسه اونهایی که ازم خواستن کتاب دوم رو بهشون بدم،اگه یه مهلتی بهم بدن که من کل اثر رو یه بازخونی از اول بکنم و غلطهاشو بگیرم،به زودی کلش رو می ذارم مثل کتاب قبلی روی سایت تا برید واسه خودتون دانلودش کنید،خبرشو بهتون می دم،با تشکر،پیششش ما بیاید! ؟

۴ نظر:

خدا ! گفت...

هی بنده ء ناسپاس ... شنیده ام هر جا می روی می گویی ما وجود نداریم . می خواهی کل فایل کتاب را بدهیم فرشته های بارگاه برایت بپرانند تا حالیت شود چی به چی است ؟؟؟ بیا ایمان بیاور تا کل کتابخانه ء بارگاه را بسپاریم به تو. تایپش رو هم می گیم دو تا از فرشته های تپل مپلمان انجام دهند. هااا ؟
2008/08/10, 03:30:32 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

man گفت...

ee, az in be bad javabamo too postat peyda konam!
man nafahmidam oon henoonehe yani chi!
2008/08/10, 06:45:54 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

peny گفت...

salam dooste azizshak nakon ke khoda vojood dare shak nakon!
2008/08/11, 12:13:17 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam

hatman galoo dardo ina dashti ke penicilin zadi dadashi ha?!!!

manam ba ekipo ina movafegham amma ye moshkeli hast inke hame az ham doorim moteasefane...!!!!

movazebe khodet bash
2008/08/12, 11:12:04 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate