۱۳۸۶ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

این زلزله هم واسه ما شد مایه خنده....با دوستم نشسته بودیم و فیلم تماشا می کردیم که من حس کردم صندلیم داره تکون می خوره،اول فکر کردم اونه که با پاش داره صندلی مو هل می ده،ولی وقتی چشمم به لامپ آویزی سقف افتاد که واسه خودش تاب می خورد،مطمئن شدم که زلزله است،حالا تو بگی اگه ذره ای ترسیدم؟حتی خودمم بعدش تعجب کردم که چرا اصلا نترسیدم!حالا دوستم متوجه شده می گه:فلانی!زلزله اس ها!...و من با خونسردی در حالی که نگاهم رو از روی صفحه مونیتور بر نمی دارم می گم:می دونم!...دوستم انگاری فکر کرده بود من درست متوجه منظورش نشدم،این بار با هیجان بیشتری حرفشو تکرار کرد و دید نخیر من عین خیالم نیست!فرصت نشد باهام بحث کنه چون زلزله بند اومده بود و بعدش به اصرار دوستم رفتیم بیرون به ملتی که از ترس جونشون ریخته بودن تو کوچه و خیابون و به فک و فامیلشون زنگ می زدن و احوالپرسی می کردن می خندیدیم...ولی خب من بالاخره اولین زلزله عمرم رو تجربه کردم،آخه دفعات قبل که زلزله اومده بود اصلا متوجه نشده بودم و اون قدر هم کم ظرفیت بودم که سریع به دوستام مسیج زدم که آره متوجه شدین زلزله اومده؟
بعد عمری وبلاگ داستانم-همونی که لینکش گوشه بالای همین صفحه سمت راسته-رو آپ کردم،اگه حالشو داشتید یه سری بزنید و اگه نظری داشتید اجازه بدید ما هم بدونیم....هوا گرمه و فعلا حال نوشتن ندارم...یه استخر می خوام آبش خنک باشه و پری های دریایی در اون مشغول به شنا.....چیه؟منظورم که شما ها نبودین که برام قیافه می گیرین!هرچند هر کی دوست داشت می تونه بیاد با من استخر...مهمون من....حالا کی می آد؟هیشکی!می دونستم از هیچ کدومتون بخار بلند نمی شه ولی چه کنم که دست خودم نیست و همیشه بهتون امیدوارم!!(لبخند شیطانی دندون نما!).................. ؟

۷ نظر:

asali گفت...

salam farhad khan
mazerat mikham ke enghad dir behetoon sar zadam,,,
chon ta hala dargire emtehanam boodam ,,, har chand tamoom shodan vali perozhe ha ke das az saram var nemidaran...
begzarim,shoma chetorid khoobin,?
babate linke man toye weblagetoon mamnoonam,
vali nemidoonam chera weblage man baz nemishe. hata az toye sait e mihanblog ham baz nemsihe,
moshkel dare
toye avalin forsaty ke betoonam weblagamo baz konam
hatman linketoon mikonam farhad khan..
alan ham az 3ta az up hatoon aghab oftadam,,hanooz nakhoondameshoon,
bade inke comment gozashtam mikhoonam ,,
age ham didam chizi vase goftam daram vasatoon dobare comment mizaram...
bishtar mozahemetoon nemisham
ta bad
bedrood
asali | Homepage | 06.21.07 - 12:56 am |

asali گفت...

dobare salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
vayyyyyyyy ke cheghad hal kardam,,
dobare dary minevisi,eyval..
age bedooni cheghad khoshhal shodam.,
asheghe neveshte hatoonam
khili ghashang minevisi,,,bedoone shookhi o taarof migam,...
yekamisho khoondam, vali alan vaght nemikonam ,mikham bezaram vaseye shab beshinam in chandta tikeye ke az dastan gozashtio ebkhoonam...
felan,, vaghty khoondam anzar midam,,
ta bad
asali | Homepage | 06.21.07 - 1:24 am |

Hirodiya گفت...

salam
mikhasti talafi koni ke etela nadadi? man Offline gozashteh boodam ama gooya be kasi naresideh bood!
anyway khosh halam ke zelzelehye khafifi bood va be kheyr gozasht.
Hirodiya | Homepage | 06.21.07 - 2:43 am |

asale baba گفت...

آی حرص می خورم می یام این عسلی 2 رو می بینم...آی حرص می خورم... ( با عرض پوزش از عسلی 2 عزیز...اینو نمی گفتم می ترکیدم!! )


ما هم لرزیدیم!!
asale baba | Homepage | 06.21.07 - 4:14 am |

khare kocholo گفت...

آمدم نبودید
khare kocholo | 06.21.07 - 9:48 am |

zahra گفت...

سلام.
خوشبختانه یا بدبختانه ما نلرزیدیم....

....بارونی باشی.....
zahra | Homepage | 06.21.07 - 3:25 pm |

اقلیما گفت...

سلام
اقا من پايه شنا هستم.ميايي مسابقه؟؟
موفق باشي و نترس!!
فعلا باي تا هاي
اقلي&# | 06.21.07 - 9:55 pm |