۱۳۸۶ فروردین ۳۰, پنجشنبه

بالاخره بعد مدتها کش مکش فکری،به این نتیجه رسیدم که کل داستانم رو بذارم روی نت و این کار رو هم کردم،مفتخرم اعلام کنم که وب سایت داستان آواز درنا راه اندازی شد!...البته یه وقت عجله نکنید برید وبلاگ داستانیم تو پرشین بلاگ ها!چون اونجا هیچ خبری نیست،در واقع من یه وبسایت اختصاصی برای داستانم ساختم،حالا خوب یا بدش دیگه با این دانش محدودم در مورد ساخت وب سایت بهتر از این نمی شد بسازم،ولیکن لینکش رو اینجا نمی ذارم،چون می خوام فقط کسانی که واقعا علاقمند به خوندن اثر هستن تقبل زحمت بکنن....بنابراین اون دسته از دوستانی که حاضرن یه رمان 37 فصلی رو که بالغ بر 580 صفحه اس بخونن،لطف کنن برام آف بذارن یا کامنت و یه آدرس ایمیل مرحمت کنن تا من لینک وب سایت رو بهشون بدم،فقط یه خواهش از اون دسته از دوستانی که این محبت رو قراره در حقم بکنن دارم و اون این که: ؟
یه رازی تو این وبلاگ هست که به مدت سه سال محفوظ مونده که به محض این که برید وبسایت داستانیم بهش پی خواهید برد،خواهش من از شما اینه که اگر اون راز رو کشف کردید مطلقا در کامنت دونی این وبلاگ در موردش حرفی نزنید،سراغ وبلاگ سایرین هم نرید،هر سوالی داشتید در این مورد از خودم و فقط از طریق ایمیل یا آف لاین بپرسید مطلقا اینجا یا هر جای دیگه ای کامنت نذارید چون از اون کارم هدف داشتم،متشکرم،منتظر دیدار شما هستم......................... ؟

۶ نظر:

مهرناز گفت...

من كشته مورده رمز و رازم
مي شه براي من بفرستيد
بعدشم قول بديد اگه من كشف نكردم
خودتون از طريق ايميل رازشو بهم بگيد
قول داديد ها
مهرن&# | Homepage | 04.19.07 - 9:04 am |

مهرناز گفت...

سلام
داشتم فكر مي كردم اگه روزي يه صفحش رو بخونم يه سال و نيم طول مي كشه
خوب تقصير شماست ديگه! هي آدم رو كنجكاو مي كنيد .اين رمز و راز منو كشته هنوزم تصميم نگرفتم خودم رمزش رو كشف كنم يا به خاطر يه زماني هم شهركي بودن خواهش كنم پارتي بازي كنيد و به من بگيد قول مي دم به كسي نگم !هر وقت به نتيجه رسيدم خبرتون مي كنم
مهرن&# | Homepage | 04.19.07 - 6:32 pm |

asale baba گفت...

منننننننننننن! منم می خوام!! با اینکه وقت ندارم ولی از این داستان نمی تونم بگذرم! می شه واسه منم بفرستی آیا؟!
asale baba | Homepage | 04.21.07 - 1:51 am |

reyhaneh گفت...

اگه بگیم می خوایم بعد فقط یواشکی یه ناخنکی بزنیم بهش چی میشه ؟؟ اصلا کسی می فهمه ؟؟ :D
reyhaneh | Homepage | 04.21.07 - 4:39 pm

مهرناز گفت...

راست مي گه
كي مي فهمه
ببين من چقدر ساده ام
فوري خودم رو لو دادم
كه اگه برسم بخونم روزي يه صفحه است
فقر
IQ
كه مي گن همينه
مهرن&# | Homepage | 04.21.07 - 5:37 pm |

Hirodiya گفت...

man baraye in post comment gozashteh boodam!
do shabe pish be gamanam!
be har soorat
salam Farhad
khosh hal misham dastanet ro bekhooonam.
merci
Hirodiya | 04.22.07 - 7:21 pm |