۱۳۸۵ خرداد ۷, یکشنبه

خيلي جالبه...انصافا كار اين روزگار رو موندم توش...امروز عصر قبل بازي ايران و كرواسي،داشتم همراه دوستم تو محلمون قدم مي زدم،داشتيم از حوالي جايي عبور مي كرديم كه من ازش خاطره دارم،(همونجايي كه پيمان رو فرستادم تا بره با آرزو صحبت كنه) سلانه سلانه واسه خودمون قدم مي زديم كه يه دفعه از پشت ديوار سروكله يه دختر پيدا شد با پوستي روشن،صورتي گرد و چشماني درشت،ما بين خودمون دنيا صداش مي‌زنيم، خب البته بدون شك براي دوستم اون دختر قدر يه دنيا ارزش داره،دنيايي كه رسيدن بهش در حد روياست،با ديدن دختره دوستم طوري از ته دل آه كشيد و ساكت شد كه دلم براش سوخت،گفتم بيا بريم يه چيزي مهمون من بخوريم تا از فكرش در بياي...و براي اين كه باهاش هم دردي كرده باشم گفتم:احساست رو كاملا درك مي كنم.نگران نباش دو ساعت ديگه من آرزو رو مي بينم و اون وقت من هم مثل تو ساكت مي شم...رفتيم از يه سوپري در اون اطراف به حساب من يه اسپوتا و شيرين عسل زديم تو رگ و به راهمون ادامه داديم...مدتي گذشت،نمي دونم،شايد همون دو ساعتي كه خودم از اول گفته بودم،دوستم گفت بريم از همون سوپري من يه بسته لپه واسه خونه بگيرم،رفتيم،دوستم داخل شد و من با كمي فاصله مقابل سوپرماركت ايستادم،در گرگ و ميش هو و از ميون سايه روشن اطراف دختري ريز نقش كه برام حكم همون دنيا رو داره يهو بيرون اومد و جلو در سوپرماركت با دوستم سلام و عليك كرد.خودش بود،هموني كه با ديدنش يه دفعه ساكت شدم و به فكر فرو رفتم............ ؟

۹ نظر:

khare kocholo گفت...

khaste nabashi...!
espota o shirin asal?????
faghat 300 toman vase refighet kharj kardi ? baba pas in ezafe kari hat chi mishe ? jone fateme polato chi kar mikoni ?!!!!!!!!!!!!
khare kocholo | 05.29.06 - 9:30 am |

khare kocholo گفت...

rasti fotbal chi shood ? ki boord ? man az har ki miporsam mige nadidam !!
khare kocholo | 05.29.06 - 9:30 am |

khare kocholo گفت...

man alan mondam in loghate salane salane ro az kojat dar ovord ?!! :D
khare kocholo | 05.29.06 - 9:31 am |

khare kocholo گفت...

YE CHIZE DIGE ... MIKHASTAM BEGAM KAMELAN DARKET MIKONAM CHON MANAM YE AZABE DOOST DASHTANI DARAM KE HAMISHE JOLOYE CHESHMAME ...
e! alan fahmidam caps lock roshan bood vali har nadaram dobare benevisam , sharmande
khare kocholo | 05.29.06 - 9:32 am |

reyhaneh گفت...

in arezotoon akharesh ma ro mikoshe !!
reyhaneh | Homepage | 05.29.06 - 6:26 pm |

maryam گفت...

hamooooooooon !!!!
rofaghatam mesle khodet nakam moondan ...
akhey !!!!
maryam | Homepage | 05.30.06 - 9:25 am |

amir گفت...

salam...aziz man az site yeki az doosta gozaram oftad be in delkade...daram mikhoonamo miram paiintar bebinam chi pish miad..
amir | Homepage | 05.30.06 - 11:29 am |

مهدی گفت...

خدایا همه عاشقا رو به هم برسون
آخر سر یه پولی هم به ما
آمین
مهدی | Homepage | 05.30.06 - 11:49 am |

ashk kochike گفت...

چیزی نمیتونم بگم !
ashk kochike | Homepage | 05.30.06 - 12:50 pm |