۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

جواب ابلهان خاموشی است

می گن یه بار داش آکل داشته توی میدون شهر برای خودش قدم می زده،یه بچه مزلف می آد بهش گیر می ده و می گه:
دیشب در خدمت ما بهت خوش گذشت؟
داش آکل نگاه به بچه مزلفه می کنه،می گه اگه بزنم توی گوشش،آبروی خودم می ره چون می گن پهلوون شهر روی یه بچه مورد دار مردنی دست بلند کرده،اگر هم نزنمش،طرف رو جو می گیره که من روی داش آکل رو کم کردم!.......شده حکایت من،یکی که معلوم نیست زیر کدوم بوته ای عمل اومده،هر چی لیاقت خودش بوده برگشته توی کامنتدونیم بهم گفته،متاسفانه به دلیل رکیک بودن جملاتش مجبور شدم کامنتشو پاک کنم،وگرنه می ذاشتم بقیه هم بخونن تا درست و حسابی آبروش بره!چون اون که با این درفشانیش فرهنگ خونوادگی خودشو به نمایش گذاشته،از من چیزی کم نشده،فقط برای خودم متاسفم که یه بچه که حاضرم شرط ببندم سن شو ضربدر دو هم بکنی هم سن من نمی شه،باید بیاد شکایت زجری که شب قبل کشیده رو به من بکنه!
بگذریم،می خواستم بیام با تابستون 89،آخرین تابستون دهه هشتاد خداحافظی کنم که یه ابله پا گذاشت روی آنتن....خب در یه جملۀ کوتاه باید بگم تابستون خوبی بود...شروعی رویایی داشت و پایانی آرام...برای آخرین بار شبح گم شده نوجوونیم رو جست و جو کردم،یافتم و از دست دادم و می سپرمش به دهه هشتاد تا با خودش ببردش...شکر خدا از نظر روحی در اوج بودم...با مشکلاتم خیلی خوب کنار اومدم و ثمره تجربیاتم رو بیش از پیش برداشت کردم...در زمینه جمع آوری خاطرات خوب موفق بودم،همین طور در زمینه ورزش و نویسندگی...بازگشتی داشتم به عادات فراموش شده ام و خوشحالم که می بینم هنور برام لذت بخشه...در کنار دوستانم تابستون موفقی رو پشت سر گذاشتیم،در سختی ها و شادی ها با هم بودیم...روی هم رفته خوب بود،بخوام به همه موارد اشاره کنم طولانی می شه،در هر صورت آخرین تابستون دهه،ممنون که برام لحظات خوبی رو به همراه داشتی و بیشتر ممنون که بهم این فرصت رو دادی که بهتر و شادتر از گذشته تجربه ات کنم...به خدا می سپارمت تا سال بعد که دوباره از صفر متولد می شی و تا ده سالگی،تحت نام دهه ای جدید،منو به چالشی جدید دعوت می کنی....بدرود،دیدار به قیامت!...

۴ نظر:

marjan گفت...

من یکی که عمرن بتونم این جوری یه فصل از زندگیم یا اقلن یه روزشو جمع بندی کنم :)
وقت ما که آزاده سایه شما سنگینه:ی

Unknown گفت...

salam.......ava tarside.....:D avalan eykash mizashT bemo0ne....javabesham midaD....in adama lazemesho0ne ke sare jasho0n bensho0nisho0n......badesham in k khoshhalam tabesto0net mito0ni jambanD koni......man ke nemo0dare sino0C bo0d in tabesto0nam....koli etefaghaye ajibo gharib.......rasT har moghe hal dashT...bezanim berim ko0h...payehaye man kam avordan hesaB...age do0s dash Tkhabram kon ...:D:D:D

فرناز گفت...

خيلي قشنگ نوشتي شايد تو اين چندين وبلاگي كه خوندم كسي رو نديدم كه با تابستان دهه 80 خداحافظي كرده باشه
مرسي

Agrin گفت...

be manaye vagheE kalame sharmandam...:( nemido0nam chi begam....shoma be bozorgie khodet bebakhsh be man..............nemido0nam kie....ya chetor be khodesh ejaze mide jaye man tasmim begire o intor be azizaye man Behterami kone...azizedel...age esm ya mail gozashte behem bede......man maile ghablim hak shode o moteasefane nato0nestam bekho0nam maileto.....bazam sharmandatam.......bekhoda man alan na do0s pesar daram na kaC k bekhad baham do0s she...in avazi malo0m nis az ko0d0om na koja abaD pashode o dare intori mikone........be bakh shiiiiiid :*...inam ke payeye ko0hi khAli alie....ye negah be barnamat bokon jaye azad age dashT o hal karD bezang hamahang konim :D:D:D inam tellam 09393722629