۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

چطوری بعضی ها پیشرفت می کنن

ما معمولا عادت داریم وقتی یه عملکرد خوب می بینیم،محو تماشاش می شیم و تحسین می کنیم و در بهترین حالتش دلمون می خواد ماهم بتونیم به همون خوبی عمل کنیم ولی تعداد کمی از ما واقعا تا آخر مسیر رو طی و سعی می کنه به همون حد از مهارت برسه
استادم همیشه وقتی از کسی تعریف می کنم می گه طرف زحمت کشیده،هرچند من خودم شخصا وجود استعداد رو در پیشرفت طرف موثر می دونم،ولی خب هنوز به اون حد از فناوری نرسیدیم که مثل ماتریکس یه سری سیم به کله مون وصل کنن و هر مهارتی که دلمون بخواد رو توی مغزمون آپلود کنن...فعلا تنها راه پیشرفت وقت گذاشتن و زحمت کشیدنه...و خب مهمترین عامل کمبود وقت و گرفتاری است که خیلی هامون همون رو بهونه می کنیم تا در نهایت سری به نشانه تاسف و ناتوانی تکون و ترجیح بدیم همچنان قهرمانمون رو تشویق کنیم........
جان؟خب همیشه که نمی شه خنده دار بنویسم،یه وقتهایی هم غلظت فلسفه ام به قول پانتی می زنه بالا،امروز هم از اون روزها بود...برم،ما که از اولش اهل روزه موزه نبودیم ولی اونهایی که گرفتن ایشالا قبول باشه و پیش پیش عید فطر رو بهشون تبریک می گم...آخر هفته خوبی داشته باشید بچه ها

۳ نظر:

کعبه گفت...

بابا تو دیگه کی هستی دست فیلسوف بستی
البته از تو بعید نیست غلظت همه چی داشته باشی بالاخره میو میو عوض میشه
من کشته جنبه فلسفتم عزییییییزم
باهات موافقم درباره استعداد مثلا تو استعدادت در کل کل عالی واسه همین پیشرفت کردی.
خوشحال می شم سر می زنی دوست جون

ندا گفت...

سلام عید شوما هم مبارک روزه موزتون قبول:ی

فرناز گفت...

عيد شما هم مبارك
خوب گفتي واقعا بعضي كارها همت مي خواد
مثلا خود من بايد پارسال آزمون نظام مهندسيمو مي دادم از تنبلي كمبود وقتو بهونه كردم و نرفتم سر آزمون