۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

بالاخره فیلم می سازیم!

خب،بالاخره بعد از چند ماه که هی می اومدم اینجا می گفتم ما قصد داریم فیلم بسازیم و مشهور بشیم،بالاخره اقبال بهمون رو کرد و بعد از مذاکراتی چند قرار شده که اولین فیلم رو دربارۀ سبک مون که همون شیانگ شینگ(تقلید از حیوانات)باشه بسازیم!باور نمی کنید؟خب کاری نداره،لینک زیر رو بخونید:
همون طور که می بینید قراره هنرپیشۀ اصلی این فیلم استاد من باشه و خب من هم اون پشت مشت ها یه جا برای خودم پیدا می کنم و سعی می کنم یه نقش در حد شکلک در آوردن پشت سر هنرپیشۀ اصلی برای خودم جور کنم ولی از شوخی گذشته،قرار شده تهیۀ فیلمنامه با من باشه و موضوعاتی که در متن خبر اومده به اضافۀ چند موضوع مهیج و آموزندۀ دیگه در این فیلم آورده بشه...
خب چه طور بود؟...راستش هنوز نمی خوام حکمی بدم،ایرانه دیگه،یهو دیدی فردا کنسل شد،ولی بین خودمون باشه،فیلمنامۀ یه فیلم مهیج دیگه توی ذهنم هست که قراره درباره اش با یه کارگردان و کمپانی فیلمسازی شناخته شده حرف بزنیم که اگه اوکی بشه(باز نمی خوام غلو کنم ولی)یه رزمی کار مشهور در حد جت لی و جکی چان(که استاد من باشه) به دنیای هنرهفتم معرفی خواهد شد و البته بنده هم سعی می کنم مثل جکی چان از شاگردی شروع کنم و یه روزی به پردۀ نقره ای برسم!....خب،به نظر می رسه سال 89 در تداوم موفقیت های سال 87 و 88 می خواد سال موفق تری باشه،پس پیش به سوی کسب شهرت و برآورده کردن آرزوها،با پشتکار و توکل و امیدواری!

۷ نظر:

ليمو گفت...

اللهم صل علي محمد و آله محمد
خدا رو شكر بسم الله بسم الله كامنت دونيتون رو باز كردم
به به اين سبك شما همون مشت ميمون كف دست چه ميدونم غورباغه است ديگه آره همون كه هي جكي چان ادا اصول مياد بعد يهو يكي مياد ميگه اوه اين سبك اژدهاي پرنده است از كي ياد گرفتي
گفته باشم معروف شدين جهاني شدين ما رو يادتون نره ها آقا ما امضا ميخوايم
راستي بدخواه مد خواه هم ميتونين سوسك كنين يا نه؟
اين كامنت رو در حالي كه هي مخمل داره رو كيبورد رژه ميره مينويسم براتون مخمل هم سلام ميرسونه

مرجان گفت...

سلام
تهدیدت کار ساز شد:)هر چند دوست داشتم بیای دم دانشگاه تا روی شوما رو ببینم.
اینم خبر.به زودی می خوام بنویسم اما هر بار به طریقی پشیمون میشم.اما خب ننوشتن هم سخته.بعدشم آرشیومو پاک کردم و دیگه دل و دماغ نوشتن نمیاد.
می بینم که بر عکس من کلی موفقی.خیلی برات خوش حالم.
مثل اینکه تو هر کاری که تصمیم بگیری انجام بدی به نحو تمام و کمال انجام میدی.یادش به خیر یه زمون منم همین طور بودم.
خوش به حال آرزو که یکی حتمن هر سال تولدش رو به یاد داره.
درآخر از شما کمال تشکر رو دارم که با این همه مشغله که دارید مارو از یاد نمی برید!:)

ناشناس گفت...

nzaram koooosh????

abrebahar گفت...

nashenas kie ??baba manm!!ey khoda che dastani shode in comment gozashtanam vase dadash farhad!

abrebahar گفت...

khob khoob shod!tabrik migam !!hoora ye movafaghiate dg!che shirine mage na??!be nazare man ke khaili shirine !!bekhatere inke movafaghi khoshhalam!!!allahommasale ala mohammad va ale mohammad!!cheshm nazanam hala !!omidvaram k hame chi hatmi besho filmetoonam sakhte beshe!movazebe khodet bash

abrebahar گفت...

rasti ag kam miam vase mashghaleo daghdagheo inast !!eykash k aroom begiramo sarkhoshane har shab biam b khooneye hame doostam sar bezanam!vali jedan manam delam vase inja tang shode bood!khooneye enerji gereftane man injast dg!khoone dadash farhad!faghat ag ....begire man bishtar khoshhal misham yani chi k hanooz javoon be in rashido ranayio khoshfekrio movafagho kamel ....moonde!deheee:d

برکه گفت...

آقا نظرام کو؟
مرگ که دیر و زود نداره...نرفتم تو فازش ولی یه چیزی من و یادش انداخت...