۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

یه کم همچینی بفهمی نفهمی مریض شدم...یه ترکیبی از سرما خوردگی و گلو درد...حدس می زنم عواقب رقص سه روز قبل باشه...خب با اون جیغ های بنفشی که زدم و توی هوووو کشیدن روی مایکل جکسون رو کم کردم و عرقی که آخر مراسم از سر و روم می ریخت چندان هم عجیب نیست که سرمابخورم...حالا چرا سه روز بعدش نمی دونم،همین قدر بگم که کت سفید مرمریم خیس خیس بود طوری که رطوبت از روش مشخص بود....دیگه چه کنیم،این انرژی نوجوونی باید یه جایی تخلیه بشه دیگه....ولی بدون اغراق سه ساعت رو رقصیدم و نخورده از هر مستی مست تر بودم...........لی لی لی لییییییییییییییییییییی! ؟
پریشب شبکه یک یه فیلم قدیمی از خمسه نشون داد به اسم ماموریت آقای شادی...بعید می دونم تماشا کرده باشیدش چون ساعت پخشش خیلی دیر بود و من هم چون در طول روز خوابیده بودم و شب بی خوابی زده بود به کله ام نشستم تماشا کردم....چیزی که نظرمو جلب کرد این بود که در اون فیلم-که دراوایل انقلاب ساخته شده بود-موی زن ها از بالای روسری شون معلوم بود و سر دختربچه ها به زور روسری نکرده بودن،در حالی که الان به رغم رنگ و وارنگ شدن هنرپیشه های زن،محاله یک تار موشون دیده بشه...سختگیری ها شاید در ظاهر برداشته شده باشه ولی در باطن بدتر و تنگ نظرانه تر از قبل داره اعمال می شه...نمونه اش توی همین برنامۀ عمو پورنگ که هر روزعصر پخش می شه...نمی دونم دقت کردید که هیچ دختر بی حجابی رو نشون نمی دن و طوری فیلمبرداری می کنن که دخترای چادری قشنگ توی چشم بیان؟کار به خوب و بد چادر ندارم،هرکی هر جور دوست داره بگرده ولی این که برگردی یه سبک و سیاق خاص رو هی روش زوم بکنی و بگیریش جلو چشم مردم به جز ایجاد حالت انزجار دست آورد دیگه ای نداره....فکر کنم یه بار گفته بودم که در دوبی صحنه بسیار پرمعنایی رو دیدم که تا به امروز در یادم مونده....در خروجی سیتی سنتر-که هایپر استار خودمون کپی اونه-منتظر ون هتل ایستاده بودیم که متوجه زن عربی شدم سیاهپوش از این برقع دار ها که حتا چشم هاش هم دیده نمی شد،هم زمان و در جهت مخالفش،دختری جوون با مینی ژوپ که چه عرض کنم،با میکرو داشت می اومد و یه تاپ پوشیده بود که نه گردنشو می پوشوند و نه نافش رو....هر دو داشتن با خیال راحت از کنار هم رد می شدن؛نه این به اون می گفت هرزه و نه اون یکی به این یکی لولو خورخوره....اینو می گن آزادی اندیشه....حالا اگه فهمیدن!؟
یه صلوات ختم کنید تا منبر بعدی!................ ؟
بعدا نوشت:باش...خورشیدم باش...حتا اگه ستارۀ کوچکی هستی بمون و بهم بتاب...من و تو باهم می تونیم خورشید باشیم،می تونیم!................... ؟

۶ نظر:

مينا گفت...

سلام
اين عنوان پستتون منو كشتهD:
سرما خوردگي كه ديگه چيزي نيست.اين روزا همه مي گيرن.شما هم احتمالا گلوتون تحريك شده و سرما خوردگي نيست(يعني اميدوارم نباشه)خلاصه كه مراقب خودتون باشين كه آنفولانزا نگيرين كه دردسره!

با اين بخش دوم هم تا حدودي موافقم.چرا تا حدودي؟چون فكر مي كنم هنوز تو فيلم هاي سينمايي رو حجاب و اينا تاكيد نمي شه و از اون اوايل بدتر هم شده.ولي فيلم هاي تلويزيوني چرا.عمو پورنگ رو هم من دقيقا توجه كردم.همينطوره كه شما مي گين.چه مي شه كرد؟فعلا كه گير اينا افتاديمD:
شاد باشين
2009/10/26, 06:25:41 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

نه آقا فرهاد اين روزا يه دختر بدي شدم كه نگو
كلي برنامه داشتم واسه بعد از كنكورم.از كلاس زبان گرفته تا موسيقي و ورزش و رژيم و رانندگي و ...ولي اين روزا انقدر تنبل شدم كه خودم از خودم بدم مياد.امروز ديگه به زور خودم رو مجبور كردم يه كم جزوه پاك نويس كردم.وگرنه بقيه روزها كه تماما بيكار يا جلوي تلويزيونم يا پاي كامپيوتر.نمي دونم چم شده؟
منم اميدوارم دوباره اون ميناي قبل بشم
2009/10/26, 10:53:59 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينامينا گفت...

رمز رو براتون اي ميل كردم
2009/10/27, 11:00:30 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

ممنون كه اومدين.راستش مساله خيلي خصوصي نبود كه نشه به مشاور دانشگاه گفت.تازه با كسي حرف نزدم.يه چند خط از احساسات اين روزام نوشتم.شما درست مي گين.منم زياد دوست ندارم تا به كسي اعتماد كامل نكردم سفره دلمو براش باز كنم.منتهي اين درگيرياي فكري اين روزاي من چيز آنچنان خصوصي نيست.اما بازم خيلي ممنونم كه به فكر من هستين و واسه شنيدن حرفام پيشقدم شدين
راستي ادامه پستم رو كه خوندين؟
2009/10/27, 11:15:21 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

الان فهميدم كه خوندين!!D:
2009/10/27, 11:17:55 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

shima گفت...

salam agha farhade aziz:
omidvaram sarmakhordegit zoodtar khob beshe
fekr konam amadegi dashti va dar in 3rooz moraat nakardi va ba takhir mariz shodi
ba harfet movafegham
ama masale injast ke rase kar in ferk ra nemipaziran
hameshi barhasbe alaghehaye shakhsi dare pish mire na ghanoon va andishe
movafagh bashi aziz
,,,
2009/10/28, 02:45:27 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate