۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

می گم گربه زبون هاتونو خورده؟دو هفته اس یه پست دادم فقط چهارتا کامنت ثبت شده که تازه دوتاش هم مال یه نفره!بابا دست مریزاد!هنوز ماه رمضون نشده شما ها روزۀ سکوت گرفتید ها!...؟
عرضم به حضورتون که،یه هفتۀ کاملا متفاوت داشتم...دوشنبه ای بعد از کلاس شائولین،همراه استاد و دو تا از شاگردهای خانوم داشتیم برمی گشتیم،کمی جلوتر چند پسرجوون فوتبال بازی می کردن،یکی شون آخر جو گیر،با موی شاخی و بالا تنه لخت(خیلی ببخشید خط شورتش هم معلوم بود) هندفری به گوشش داشت بازی می کرد و سر یه گلی که خوردن شروع کرد فحاشی کردن،آقا استاد ما رو می گی،آدم آرومیه،ولی نمی دونم چی شد یهو گیر داد به پسره که این چه طرز حرف زدنه جلوی ناموس مردم...پسره جا خورد،دوستاش هم جمع شدن،من دیدم بهتره یه خودی نشون بدم(هرچند اهل دعوا نیستم ولی خب استادمو نمی خواستم تنها بذارم)چوب به دوش رفتم میانجی گری کردم،شوهر یکی از خانومها هم که سبزه و قد بلنده از راه رسید و خلاصه پسرا حساب کار خودشون رو کردن و با عذرخواهی قائله فیصله پیدا کرد...ولی خدائیش اگه دعوا می شد اصلا به دخالت ما نیازی نبود و استادمون هر ده تاشون رو حریف بود،بدون اغراق چون سطح کارش رو دیدم.......خلاصه گذشت و ما چهارشنبه مرخصی گرفتیم و به ملاقات یکی از دوستان عزیزم رفتم که اون هم خاطرۀ بسیار خوبی بود...عصرش هم که یه برق سه فاز وصل کردم به اهل محل و یه حال اساسی دادم به بعضی ها(از شرح ماوقع معذور می باشم) و اما امروز صبح وسط تمرین شائولین یه یارو اومده بود باز گوشی به گوشش(نمی دونم چرا هر کی مخش تاب داره گوشی به گوششه؟) با عینک دودی و تپل،هی مزخرف می گفت،هی متلک می پروند و ما رو مسخره می کرد،کاری به کارش نداشتیم تا این که وسط اجرای فرم گروهی،یهو برگشت یه حرف زشتی رو خطاب به خانومهای حاضر زد که البته فقط من شنیدم ولی همون کافی بود که یهو یقه شو بگیرم و بگم مثل آدم حرف بزنه!...یه لحظه بود خدائیش،البته بعدش از جمع عذرخواهی کردم ولی خب بهم برخورده بود....استاد اومد پرسید چی شده؟گفتم فلان حرفو رکیک رو زده،استاد و یکی از پسرای دیگه وساطت کردن،حالا یارو رو بگو برگشته می گه:دور برت نداره،فکر نکن این چهارتا دختر رقمی هستن،می رم چین آمارتو می دم ضایع شی!!....ازخنده مرده بودیم....به هر حال این بود فشردۀ خاطرات بنده از این هفته متفاوت...ایشالا که همگی هفتۀ پربار و ماه رمضون موفقی رو پیش رو داشته باشید...من که از ماه رمضون فقط هلیم خوردن بعد افطارشو دوست می دارم....باقی جزئیات هم بماند...تا بعد! ؟

۹ نظر:

خریت انتها نداره گفت...

هلیم عنصر شیمیایی است که در جدول تناوبی با نشان He و عدد اتمی 2 وجود دارد

یعنی خاک برسرت !! مهندس مملکت رو ببین
2009/08/21, 11:16:19 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خریت انتها نداره گفت...

میرم چین آمارتو میدم ضایع شی !!!!
)
2009/08/21, 11:17:14 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

لیمو گفت...

ای بابا اینقد گرد و خاک نکنین آدم میترسه بیاد نظر بده
مهر محبت مهربانی دوستی
دعوا چرا
خوبین شما
این آقا داداش ما هم از وقتی رفته کلاس هاپکیدو هی میاد میگه حالا اگه من این دستت رو اونجوری کنم میشکنه کافیه گردنت رو اونجوری فشار بدم بعدش مردی
شما که با اعضای خانواده از این کارا نمیکنین یه وقت؟
دلمان شدید تنگ شده بود
2009/08/22, 01:08:18 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam bande safar voodam dadashi:d

miam 2bare
2009/08/22, 03:25:40 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خریت انتها نداره گفت...

)
هنوز در جهلی پسر
گفتم بلکه عاقل شدی و حیلم رو درست نوشتی
2009/08/24, 12:20:47 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam dadshi delam vase neveshtanet tang shode bood

cheghadr khandidam!
elahi !!

halim!!!doost daram!amma inja ashe goosht bishtar too boorse vase eftar!!
2009/08/26, 02:41:25 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

لیمو گفت...

میگم گربه انگاری زبون شما رو خورده یه آبم روش کوشین پس؟
2009/08/27, 02:21:39 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam mojadad
ashe goosht chizi shabihe halime amma halim nist./osoolan halim ro ba shekar mikhorim vali ashe goosht ba shekar khorde nemishe bishtar ba ablimoo.gandom ham nadare mesle halim!oomade boodam tehran...dadashi khoda sabretoon bede too tehran !!man ke nemitoonam havasho tahamol konam hamsh sorfe mikardam!!etefaghan ye an be in mozoo fekr kardam ke chera behetoon nagoftam!!!mioomadam mehmooni pishe dadash farhad!!mishe bedoonam kojaye tehran zendegi mikonin age fozooli nist?!
2009/08/27, 04:36:33 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

marjan گفت...

اینجا هم سام علیک!
دیدم جو داش مشتیو این حرفاس گفتم این جوری سلام بدم:D
پس شائولین میری پسر مردمو ناکار کنی؟؟؟
چشم مامانت روشن!!!
یعنی بد خواه مدخواه داشتیم می تونیم رو شوما حساب کنیم دیگه؟؟
دمت گرم لوتی که یه جو غیرت اقلن تو وجودت پیدا میشه!!
هم دم خودت گرم هم استادت...
زت زیاد!!!
2009/08/30, 12:30:12 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate