۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

هم بازی های دیروز،عشاق امروز،همسران فردا....این شاه بیتی بود که از کل هشت جلد کتاب آن شرلی که در سال هفتاد و نه خوندم به یادم مونده...اون دوران به نسبت الانم هم خیلی کم تجربه و احساسی تر بودم و هم دنیا رو خیلی ساده و رمانتیک می دیدم...یادمه خیلی دوست داشتم این جمله در مورد خودم هم مصداق پیدا بکنه،یعنی با کسی در آینده هم گام بشم که آشنایی مون ریشه در گذشته ها داشته باشه...کلا این جور دوستی ها رو خیلی ارزشمند و قابل احترام می دونستم...دوستی هایی که مثل شراب،هرچی بیشتر ازش گذشته باشه،ارزشمندتره.....و خب حالا بعد این سال ها،هنوز همون آدم احساسی هستم ولی با این تفاوت که لیف روزگار به تنم خورده...دیگه می دونم اون دنیای قشنگی که تصور می کردم در همون حد تصور وجود داره و ما به ازای بیرونی نداره.... ؟
و اما بعد از این روضه که امیدوارم اشک کسی در نیاورده باشه،می خوام در این پست یه کارتون بهتون معرفی کنم که ارزش تماشا کردن داره...خصوصا برای کسانی که عاشق ژانر جنایی هستن و از داستانهایی نظیر شرلوک هولمز و هرکول پوآرو لذت می برن....قهرمان این کارتون پسری است نوجوون به اسم هاجیمه کیندائیچی که نوه یکی از کارآگاهان معروف ژاپنه و در عصر حاضر و با استفاده از تکنولوژی امروز معمای قتل ها و جنایات متعددی رو حل می کنه....خب البته ممکنه یکی بگه مگه می شه یه پسر نوجوون کارآگاه جنایی باشه،ما رو گرفتی؟ ولی اول ببینید بعد قضاوت کنید...به نظر من از نظر فن داستان نویسی و فیلمنامه این کارتون یکی از کارهای برتره که حتا می شده با کمترین سانسور از تلویزیون ایران پخش بشه...هیجانی که این کارتون به آدم منتقل می کنه خصوصا اگه به تاریخ ژاپن و نمادهای اهریمنی اون آشنایی داشته باشید وصف ناپذیره.....از هاجیمه کیندائیچی که نه فقط در ژاپن که بسیاری از کشورها شناخته شده اس و طرفداران زیادی داره،چند کارتون تک قسمتی سینمایی و یک سریال بلند صد و چهل و هشت قسمتی ساخته شده که من در اینجا لینک سیزده قسمت از سریال رو برای اونهایی که خط ای دی اس ال دارن می ذارم با این توضیح که اولا هر ماجرای کیندائیچی سه قسمتیه یعنی برای حل معما و دونستن جواب باید سه قسمت بیست و پنج دقیقه ای رو تماشا کنید،و مهم تر(خیلی مهمه اگه خوابی برو صورتتو آب بزن چون به نفعته) از اونجایی که این کارتون توسط طرفدارانش زیر نویس انگلیسی شده و خب عده ای کار همدیگه رو قبول ندارن،در این سایتی که من معرفی کردم از هر قسمت سه نمونه گذاشته شده،معنیش اینه که وقتی شما به آدرسی که دادم مراجعه کنید،خواهید دید که برای هر قسمت شماره دار، سه فایل دانلودی گذاشته که خب شما فقط لازمه یکیش رو دانلود کنید چون بقیه همون قسمته که توسط گروه دیگری زیر نویس شده و تکراریه،پس نتیجه،از هر شماره فقط یه فایل دانلود کنید باشه؟
زبون کارتون ژاپنی و زیرنویسش انگلیسی و آسونه،اون هایی که واقعا عاشق کارهای جنایی باشن با دیدن همون قسمت اول می فهمن با چه تیپ کاری مواجهن،امیدوارم از تماشاش لذت ببرید،باز سوالی در این مورد بود از خودم بپرسید،خوش باشید بچه ها
http://hsbsitez.com/files-collection-downloads/773/Kindaichi+Shounen+no+Jikenbo++1997+

۹ نظر:

خریت انتها نداره گفت...

از خودم بپرسید
)
2009/08/27, 12:53:28 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

maryam گفت...

daghighan hamine,,, bazi chiza faghat dar fekr o aalame roya ghashange, vaghti be alame vagheiat mirese zamin ta asemun fargh mikone
2009/08/27, 10:40:48 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

maryam گفت...

mamnun behem sar zadi
2009/08/29, 06:30:02 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

marjan گفت...

سلااااااااااام!
مث اینکه تا من نیام این ورا شما تشریف نمیارین اون ورا.اما باشه عزیز ما بی معرفت نیستیم.نیای هم ما احوال وبت رو و خودتون رو می گیریم.حوصله ی کارتون رو هم فعلن ندارم.
2009/08/30, 12:27:11 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

سلام.خوب هستين شما؟
ببخشيد دير جوابتون رو دادم.يه مدت نبودم تو وبلاگستان
آره منم قضيه اون استاد دانشگاه زنجان رو شنيدم.باشه حتما حواسم هست اگه رفتم اونجا باهاش كلاس نگيرم(از كجا بدونم كيه حالا؟)D:
راجع به اين شكلك هاي خوشگل هم اگه برين تو وبلاگم تو بخش پيوند ها يه وبلاگ هست به اسم اسمايلي.توش همه اين شكلك ها هست.كافيه توي متني كه مي نويسين كپي پيستشون كنين.به همين راحتي
ولايت ما سمت غربه.همونجا كه فرهاد واسه عشقش كوه رو كند.ولايت شما كجاست حالا؟

ببخشيد من هيچ وقت نظراتم راجع به پستاتون نيست.نمي دونم چرا.ولي باور كنين
2009/09/01, 08:29:01 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

همه پستاتون رو مي خونم و كلي هم كيفور مي شم.دوست مي دارم سبك نوشتنتون رو.
شاد باشين
2009/09/01, 08:29:42 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

لیمو گفت...

ziyad ba karton haye zhaponi miyone nadaram ghyr az eshghe man eki yo san
2009/09/02, 01:53:54 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam dadashi

ehsasatet ghabele setayeshe

vali hamoontor k gofti adama harchi gondetar mishan mifahman ey dele ghafel donya khaili ham sare sazesh nadare....
2009/09/02, 02:05:33 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مينا گفت...

جلوگيري از دادن نظرات غير مرتبط،جاب كامنتهايي كه برام ميذارين رو تو همون قسمت نظرات براتون بنويسم و اينجا راجع به پستهاي خودتون نظر بدم.سختتون كه نيست بياين جوابتون رو بخونين؟اگه هست بگين
يه مساله ساده رو چقدر پيچيده كردم ها!!!آخه واقعا حس كردم ناراحت مي شين كه راجع به پستتون نظر نمي دم
2009/09/02, 11:25:43 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate