۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

دلتون بسوزه این روزها همین طور قسمتهای مختلف فوتبالیستها(همینی که این روزها داره پشت هم نشون می ده) رو دانلود و تماشا می کنم،تازه فهمیدم که ای دل غافل چه خبر بوده توی این سریال...من گفتم چه قسمتهاش کوتاه بود و زودی تموم می شد،نگو بنده خدا ماجراهای بیرون زمین هم داشتن...خداوکیلی این صدا و سیمای دگم ندید بدید یه چیزایی رو سانسور می کنه که آدم وقتی اصلش رو می بینه می گه اینهایی که توی واحد سانسور نشستن مریضن؟الاغن؟همجنس بازن؟...بسوزه گور هر چی دوروییه،که همون هایی که دارن به من و تو می گن چی تماشا کنیم و چی نکنیم،خودشون افکارشون بوی نجاست می ده...بعضی وقتها فکر می کنم این کورۀ آدم سوزی هیتلر هم چیز بدی نبوده،فکرشو بکن روزی اینا دیگه کاربردی نداشته باشن،خب جا اشغال کردن دیگه،آدم هم که نمی شن،دست کم خاکسترشون شاید به یه دردی بخوره،مثلا جای کود بریزی پای گیاه!البته اگه بعدش گیاهه به جای برگ پشم در نیاره!! خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خیر کنه! بر چشم بعد لعنت...صلوات بعدی رو غرا تر بفرست!زت زیاد! ؟
پی نوشت:این تیکه آخری که نوشتم هیچ ربطی به مطالب قبلیش نداشت،مونده بودم پست رو چه طوری تموم کنم یهویی صدای تکرار یکی از قسمتهای اشکها و لبخندها به گوشم رسید و هر چی شنیدم نوشتم...خوب می شم،شما نگران نباشید! ؟

بعدا نوشت:دوشاخه ای ها تولد وبلاگتون مبارک!امروز دوم اردیبهشت سالگرد راه اندازی وبلاگتون بود که من طبق قولی که به یکی تون دادم این موضوع رو توی وبلاگ خودتون هم منتشر کردم،هرجا هستید و دست به هر کاری می زنید موفق باشید! ؟

۴ نظر:

saniya گفت...

eeee, jaye manam lezat bebar
2009/04/23, 07:07:43 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

salam!

sharmande zoodtar az ina naUmadam.....
ahe ye kare kheili mohem dashtam ke bayad anjam mishod va khob be khateresh kheili nemitoonestam paye computer beshinam!!

sharmande be har hal!

rasti,, goftid nazaramo dar morede ketab begam, haghighatesh man ino kheili vaght pishtar(hamoon moghe ke ferestadin) khoondam o khob kheili yadam nis! :D
ama yadame ke mikhastam begam vaghean darid too ketabe 3 kheili kam az farhad minvisid... ama dar kol faslaye jalebi boodan...
albate ye mozoo ke fek konam khanande ha ziad az shirin khosheshoon nayad... akhe too ketabaye 1,2 shakhsiate khoobi naboood... bara hamoon az ghesmat haii ham ke kheili marboot be shirin bashe khoshemoon nemiad....
albate nazare amn o chan nafare dg ine... shayd baghie injoori nabashan!!
age fasle jadidi ham bod..montazeram
2009/04/24, 02:09:28 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ناشناس گفت...

خاک بر سر این صدا و سیما با اون افکار منحرفشون ! حالا گیرم که چند تا بچه از همدیگه خوششون میومده . آخه اینم سانسور داره ! (فوتبالیست ها رو میگم)
حالا گذشته از این حرفا این سریالو از کجا دانلود می کنی ؟ زیرنویس هم داره؟ خواهشا لینکشو واسه من بفرست! مرسی. ایمیلمم بالا هست
2009/05/01, 04:17:47 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

ناشناس گفت...

aryanna_20052000@yahoo.com
این ایمیلمه
2009/05/01, 04:19:32 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate