۱۳۸۸ فروردین ۱۴, جمعه

برگشت بهم گفت:یه شماره گیر آوردم ولی نمی خوام با خط خودم بهش زنگ بزنم،تو که یه خط ایرانسل اضافی داری،بهش زنگ بزن ببین آمارش چیه؟
بهش گفتم:اون خط ایرانسل برام حرمت داره...خطیه که باهاش با کتی حرف می زدم...........
آره می دونم این حرف ها رو نه کسی باور می کنه،نه براش مفهومی داره،ولی این دلیل نمی شه که من خودم چیزایی که برام محترمن رو نادیده بگیرم...برای تو گرفته بودمش،به جز برای تو هم استفاده اش نمی کنم،حتا اگه تا ابد طول بکشه،اون گوشی دوازده دو صفر،اون خط ایرانسل،اون شیش ساعت مکالمه،حرمت داره...حرمت! ؟

۲ نظر:

abrebahar گفت...

salam.

khodaro shokr ke hanooz adamayi mesle shoma peyda mishan ke hormate in chizaro negahdaran....chizayi ke az nazare baghiye be zaher khaili bi arzeshan.dastet dard nakine dadashi
inam vase poste ghablit:khoda hamishe az adama karaye sakht mikhad be khosus adamayi mesle shoma ke khaili mifahmid va didetoon be zendegi motafavete.... khoda dooset dare !khoshbehalet!
2009/04/04, 09:33:29 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

chera bavaremoon nashe ?? shoma begoo ! ma bavaremoon mishe ..
2009/04/06, 12:03:17 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate