۱۳۸۷ اسفند ۱۵, پنجشنبه

می گم خوبه یه مدت نباشی بعد بیای ببینی نه کسی سراغتو گرفته،نه پرسیده کجایی...مجبور هم نیستی توضیح بدی و انگار آب از آب تکون نخورده....در هر صورت من برگشتم،این مدتی که نبودم خیلی ذهنم مشغول بود،می شه گفت این سه هفته برام طولانی گذشت،ولی بالاخره گذشت....روی هم رفته بد نبود...؟
؟
باز داره اون بو های قبل عید به مشامم می رسه،باز همون شور و حال،همون دلتنگی برای گمشده ای که گویا پیدا شدنی نیست،هر سال این موقع یادش می افتم،گاهی وقتها پیداش می کنم،ولی باز می ره و گم می شه،شاید امسال همون جوری که برای تاسوعا و عاشورا پایین نیومدم،برای چهارشنبه سوری هم نیام،احساس می کنم چیزایی که من همیشه می خواستمشون،منو نمی خوان،زور هم که نیست،شما سمت خودت،من هم سمت خودم،قضاوت هم با دیگران(چشمک)،کسی کاری باهام نداره؟روزتون خوش،عیدتون هم جلو جلو مبارک باشه،سال خوبی در پیش داشته باشید بچه ها! ؟

۲ نظر:

reyhane گفت...

خب راجع به هر چیزی بخوایم اظهار نظر کنیم یا سوالی بپرسیم که از قبل اخطار دادی بهمون ربطی نداره ...

یعنی رفت تا عید ؟
2009/03/06, 12:48:35 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

salam,

chera nesfe upetoon ro hazf kardid?!

mikhastam behetoon tabrik begam!!
2009/03/06, 01:25:10 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate