۱۳۸۷ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

امروز(20 اسفند87) توی همشهری نوشته بود که علم ثابت کرده که خنده در محیط های آموزشی باعث افزایش سطح فراگیری می شه...روی این حساب می خوام همین جا یه تشکر جانانه از تمام اون معلم ها و ناظم هایی بکنم که در طول سال های تحصیل امثال من رو به خاطر این که سر کلاس بچه ها رو می خندوندم،تنبیه،تحقیر و حتا شکنجه کردن....از معلم کلاس اول دبستانم که با خطکشی بلند تر از قد خودم بچه ها رو می زد،از معلم دوم دبستان که خودکار لای انگشت دست می کرد،معلم پنجم دبستانم که با سیلی هاش سرت می خورد به دیوار یا اون ناظم موجی سال سوم راهنماییم که مدرسه رو با پادگان اشتباه گرفته بود و در حالی که شعار های مذهبی می داد ما رو با کابل بافته شده کتک می زد و تحقیر می کرد....می دونی،اینا رو نگفتم که واسم دلسوزی کنی،می خواستم فقط بدونی ما از زیر دست چنین جانورانی(حیف از جانور چون بچه شو شکنجه نمی کنه)جون سالم به در بردیم....همیشه دوست داشتم وقتی بزرگ شدم کتابی در این باره بنویسم،شاید هم یه روزی این کار رو کردم،حیفه دنیا چنین نوابغی رو نشناسه...ولی خب احساس می کنم نوشته قادر به نشون دادن حد جنون و حقارت اون بزرگواران نباشه،آدمهایی عقده ای که خودشون نیاز به درمان داشتن و اون وقت گذاشته بودنشون بالاسرمون که بهمون درس زندگی بدن!!!....شاید مدیوم تصویر برای این کار مناسب تر باشه،اگه روزی کارگردان شدم حتما فیلمی در این باره می سازم.... ؟

۵ نظر:

reyhane گفت...

کابل بافته شده ؟ :-o

چه جوری زنده ای الان ؟ خدا رو شکر که ما یه چند سالی بعد شما به دنبا اومدیم .. من یکی که همون موقع که خط کشه رو میدیدم نرک نحصیل میکردم ... :-؟؟
2009/03/12, 01:01:29 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

s r گفت...

vaghean khoda ro shokr ke sdameye jesmi in tanbihat baratun nazasht....
nemidunam key in dolate dark khahad kard moalemo nazem khodeshun bayad salamte ravani dashte bashand ta betunan be bacheha darse zendegi bedan

man be roz hastam

2 bar ap kardam vali nayomadid
2009/03/13, 02:37:31 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

farangiz گفت...

سلام فرهاد ِعزیز

آپ کردم
خود دانی

رسیدن ِسال ِ نو رو بهت تبریک میگم امید که سال خوب و خوشی پیش ِ رو داشته باشی
2009/03/14, 01:30:57 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

زری گفت...

سلام

اینو خوب اومدی ولی یه کم تند نرفتی ؟؟؟

اخه اونا ...

یا علی
2009/03/15, 04:42:29 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

saniya گفت...

farhad joonam, pishapish sale no ro behet tabrik migam.ye offe gholombe barat gozashtam ke enshalha be dastet mirese
2009/03/18, 09:21:28 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate