۱۳۸۷ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

اون قدر از اون روزهای خاطره انگیز فاصله گرفتم،شاید به اندازه سنی که در اون دوران داشتم،که احساس می کنم همه اون وقایع رو در خواب دیدم و این من نبودم که تجربه شون کردم...کاش بزرگ شدن اختیاری بود....کدوم خواننده بود می گفت وایسا دنیا من می خوام پیاده شم؟
بالاخره کتاب دوم هم رفت برای پرینت شدن،سال 84 سی تومن دادم واسه سه نسخه،الان که سال 87 هستش همون پول رو دادم برای دو نسخه،احتمالا وقتی جلد سوم رو آماده کنم این پول رو با یه چیزی سر باید بدم فقط برای یک نسخه!گرونی بد گازشو گرفته....آماده سازی مطالب جلد سوم رو شروع کردم،البته به این زودی شاید شروع به نوشتنش نکنم،با بازخوردهایی که از جلد دوم گرفتم و دارم می گیرم،می دونم توقعات از جلد سوم بالاتر خواهد بود،بنابراین تا احساس نکنم که نمی تونم چیزی بالاتر از جلد دوم بنویسم شروع به نوشتنش نمی کنم،ولی مطالبش آماده ان،کمی روش باید فکر کنم،ایشالا به زودی مشغول نوشتنش می شم....تا قسمت چی باشه....فعلا! ؟

۷ نظر:

man(saniya) گفت...

dishab dir vaght sar zadam up naboodi, key upkardi sheytoon?
reza sadeghi migoft...vay ke cheghadr man az in khanande khatereye bad daram!
bi sabrane montazere ketabe 3 hastam
2008/09/09, 04:22:28 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

salam

reza sadeghi boodesh!!!!man khaili ahangeshi mi2stam

khoda nakone khali bashi dadashi

gerooni khaili vaghte gazeshi gerefte dare pedare mardomo ham dar miyare
2008/09/10, 12:27:23 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

khob hala tozih bede bebinim sare poste ghabli che gandi zade boodi ..
2008/09/10, 08:34:45 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

سلام
مرسی که توضیح کامل دادید...ولی باور کنید ...یه خورده...غیر قابل باوره که هیچ کدومشون نفهمن!

هنوز کتاب دومتون رو تموم نکردم...ولی دیگه چیزی نمونده..ایشالا تا فردا تمومه 8)

یه سوال دیگه که از اول کتاب یک داشتم...این واقعا فصای ایران دهه هفتاد؟؟ فکر نمی کنین بیشتر به الان نزدیکه تا دهه هفتاد!

ولی باید اقرار کنم که کتاب دوم فوق العاده بهتر از کتاب اول نوشته شده...فصل شاگردان آقای همایونفر عالی بوود :+:
2008/09/10, 08:58:11 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

چه میکنه این تورم
نبینم ناراحتیت رو آقا فرهاد
2008/09/11, 11:35:35 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

reyhane گفت...

aha !
taghsire to naboode ke :-??

dar zemn age ghahr boodam comment nemizashtam !..
2008/09/13, 02:41:02 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

هلو عليكم
2008/09/13, 08:26:13 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate