۱۳۸۷ شهریور ۱۴, پنجشنبه

الان خیلی پکرم...گاهی یه کارایی می کنم که باعث می شه تا مدتها خودم رو سرزنش کنم...برای خودم هم جالبه که در عین این که می تونم خداوند اعتماد به نفس باشم،در جای خودش از حد یه پسر نوجوون بی دست و پا، ضعیف تر می شم و گاف هایی می دم که خودم خنده ام می گیره....من باید بیشتر روی خودم کار کنم،من زیادی مغرور شده بودم،روی باد موفقیت ها خوابیده بودم و فکر می کردم همه چیز خیلی زود و راحت به دست می آد....خب تجربه دیشب درس خوبی بود برام تا یاد بگیرم همیشه و در هر کاری ولو اگه پیش پا افتاده باشه،با فکر و صبر و صرف زمان کافی عمل کنم و با شتابزدگی خودم رو در شرایطی قرار ندم که مضحکه بشم.........خدائیش خیلی سوتی بدی بود،شاید یه روزی تعریفش کردم،فعلا دلم می خواد خودمو یه سوراخی قایم کنم بلکه همه چیز فراموش بشه.......در هر صورت،می خوام خوب روی این مسئله فکر کنم و ازش درسهای بیشتری بگیرم که سرآمدش می تونه این باشه که:پسر جان!بیش از حد به خودت مغرور نشو! تکرار،پسر جان!بیش از حد به خودت مغرور نشو!تکرار...... ؟

۶ نظر:

abrebahar گفت...

salam

yyyyyyyyy dadashi in harfa chiye khob adama belakhare ye jahayi eshtebah mikonan dige....

manke nemitoonam harfi beznam ke shabihe nasihat bashe oonam jelo shoma!!

rasti man ghabool shodam.
2008/09/04, 01:59:14 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

خریت انتها نداره گفت...

nakheir !
behtare begi :
pesar jan khariyat enteha nadare nadare nadare ...
2008/09/05, 12:10:12 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

man(saniya) گفت...

mikhastam barat gol bezaram, sheklak ke nadari!
2008/09/05, 09:09:39 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

اگه بگم دقیقاااااااااااا درکت میکنم
یه چیزی بیشتر از دقیقا
یکی دو باری کاریایی کردم که بعد ها با فک کردن بهش دلم خواسته یه کشیده محکم بخوابونم تو گوشم
2008/09/05, 11:42:12 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abrebahar گفت...

mamnoonam dadashi joonam
2008/09/06, 11:49:35 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

مهسا گفت...

سلام!

مرسی از لطفتون!

راستی...کتاب دوم رو دارم می خونم..و...خوب یه سوال داشتم..من نفهمیدم که چجوری ساناز با پیام صحبت کرده و شیرین با پسر عموی نغمه و هیچ کدوم نفهمیدن!
مگه شیرین نگفت که صداش شبیه بووده!
یعنی همه تلفن ها با یکی دیگه بووده یا چندتاشو واقعا با هم حرف زدن؟ :?:

ممنون..بازم میام...سوال زیاد دارم
2008/09/08, 09:11:00 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate