۱۳۸۷ تیر ۱۴, جمعه

بخش پونزدهم هم آماده شد...البته حس می کنم به اون خوبی که می خواستم نشده...دیگه فعلا قدرتم همین قدره...به هر حال هیچ نویسنده ای همون اولین بار نمی تونه یه شاهکار بنویسه...می تونه؟
این روزها به شدت گرفتارم،همین باعث شده به دوستانم در این دنیای مجازی کمتر سر بزنم و خب اونها هم محبتم رو بی جواب نذاشتن،از این رو بنده این چهار خط رو نوشتم از اون جهت که اعلام کنم من به یاد همه تون هستم و یه مدتی دوری باعث نشه فکر کنیم دیگه واسه همدیگه اهمیت نداریم....یه صلوات ختم کنید...هفته خوبی داشته باشید! ؟

۶ نظر:

eghlima گفت...

آره؟
شما كه بخش هاتونو نميدين به ما!!
مثله هميشه اول.
2008/07/05, 12:45:47 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

abre baha گفت...

salam

dadashi khooobi?

man konkooramo eftezah kardam

khaili sakht booood

zahmatam hame be bad raft
2008/07/07, 03:52:28 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

limo گفت...

من فک کردم شما با ما قهر کردین که دیگه نمیاین طرفای ما نمیشه این پونزده تا فصل رو بزارین اونجایی که قبلیا رو گذاشته بودین تا ما راحت و بیدردسر دانلودش کنیم اونی که واسه من میل کرده بودین تو کامپیوتر من باز نمیشه و من همچنان منتظرم
2008/07/13, 12:41:06 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

می جون گفت...

سلام.دیگه طرفای ما نمی یای .نکنه قهری با ما؟تازه یه توت فرنگی هم باز کردیم که اگه سر نزنی پشیمون میشی
حتماًبیا و حضورت رو هم اعلام کن.
2008/07/13, 01:55:51 ب.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

eghlima گفت...

roozeton mobarak!!!
2008/07/15, 10:46:37 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate

میجون گفت...

دوباره سلام مرسی که اومدی.
اول اینکه اینجا هوم پیج رو می زدی آدرس توت فرنگی بود.
دوم اینکه لینکش تو پیوند وبلاگم هست.حتما ًهم فهمیدی من کی بودم.اومدی نظر یادت نره.
2008/07/15, 10:56:45 ق.ظ– Flag – Like – Reply – Delete – Edit – Moderate